abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:07:22 #226
417552 mrsmith0331
continue as planned
pi_141071133
Hmmm....!
  zondag 22 juni 2014 @ 09:38:32 #227
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_141399454
Van de week de app gedownload en ik moet zeggen dat ik er nu toch wel echt zin in heb.
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
pi_141478109

:{
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
pi_141481027
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:37 schreef BoerBert het volgende:
Ingevuld en gewonnen :)
?
pi_141481033
Alleen is het in ewijk. Zondag nog steeds kut, maar beter dan de zaterdag al.

http://buienradar.nl/weer/ewijk/nl/2755957#14daagse
Eerst denken, dan typen
pi_141481804
Eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden als dit een flop wordt... ik vind het nog steeds een beetje triest om met dit festival te komen als antwoord op BKS, het had MoJo gesierd als ze zo'n festival al jaren geleden uit de grond hadden gestampt....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:25:07 #232
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_141483309
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:56 schreef Leonos het volgende:

[..]

?
Ik denk dat daar een enquête stond die nu is weggehaald :P.
pi_141485928
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden als dit een flop wordt... ik vind het nog steeds een beetje triest om met dit festival te komen als antwoord op BKS, het had MoJo gesierd als ze zo'n festival al jaren geleden uit de grond hadden gestampt....
Zou een goed signaal zijn, misschien beseffen ze dan dat de randzaken helemaal niet zo belangrijk zijn als ze nu doen beweren. Zorg als festival er eerst voor dat je line-up in orde is en ga daarna pas moeilijke verhalen ophangen over concepten en belevenis.
Niet dat ik hier iedereen een klote festival toewens. Ik heb zelf ook over nagedacht om hier naar toe gaan, maar uiteindelijk voor bks gekozen.
pi_141487298
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:56 schreef Piger het volgende:
Alleen is het in ewijk. Zondag nog steeds kut, maar beter dan de zaterdag al.

http://buienradar.nl/weer/ewijk/nl/2755957#14daagse
Ah, maargoed dat is 1km verderop. Zal niet een significant andere weersverwachting zijn. :+

Dit is de Weeronline verwachting voor Ewijk: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Ewijk/4057538
pi_141487534
Ik kijk echt uit naar Damon Albarn trouwens. Hij speelt ook wat Blur, TGTBATQ en Gorillaz-nummers zag ik. _O_
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 25 juni 2014 @ 13:08:48 #236
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_141529480
Zo even wezen kijken, dit kan wel eens bijzonder episch worden :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_141530087
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Want ?
pi_141532300
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vertel, vertel :o

Is nu ook een nieuwsitem over het eten:
http://downtherabbithole.nl/nieuws/wat-eten-we-dit-weekend

Zie veel bekende namen terugkomen van BKS (Pomms', Friethoes, Crepes Mobiel, Tosti Caravan), dus da's mooi.
pi_141548772
Is het ook weer via de stream op 3voor12 te volgen dit weekend?
pi_141551055
pi_141570000
Down the Rabbit Hole: een eerste indruk
3voor12 Gelderland neemt een kijkje op het terrein

quote:

Nieuwsgieriger dan bij een willekeurig ander festival zijn we wel. De eerste editie van Down The Rabbit Hole, 'het kleine zusje van Lowlands', begint aanstaande vrijdag. Het programma is bekend, de opzet van het festival ook, maar een echte indruk van een debuutfestival krijg je pas wanneer je het ziet. Daarom hier alvast een eerste terreinverkenning onder begeleiding van Bente Bollmann, marketing manager bij Mojo.

Normaal is het een rustig vakantiepark met vele konijnen en vleermuizen. Zijn er nu nog enkel productie- en bouwploegmensen te vinden, komend weekend worden er zon tienduizend mensen verwacht. Het festival richt zich niet alleen op muziekliefhebbers, maar ook op creatievelingen die de handen uit de mouwen steken, zoveel wordt wel duidelijk na een kijkje op het terrein.

Via een grote poort betreed je het terrein, alsof je als een Alice in Wonderland terechtkomt. De boom bovenop de poort slurpt maar liefst duizend liter water per dag. Water genoeg in de omgeving, maar zie het maar eens omhoog te krijgen. Kleurrijke, duurzame materialen en zelfs het hekwerk is aan de binnenkant met grassen bekleed. Je waant je in een soort Friedrichshain, maar dan in een natuurlijke omgeving.
Er is zat te doen op het terrein van Down The Rabbit Hole: vlotten bouwen, kunstwerken maken, een smederij... je kunt het zo gek niet bedenken.

Er zijn drie grote tenten met de podia Teddy Widder, Fuzzy Lop en de Hotot (het hoofdpodium), allen vernoemd naar konijnenrassen. Met eventuele slechte weersomstandigheden is rekening gehouden. Mocht het gaan regenen, dan bieden de tenten waarin de podia staan voldoende ruimte om in te schuilen. In de Teddy Widder en de Fuzzy Lop gaat het feestgedruis door tot in de nachtelijke uurtjes, met dank aan gemeente Beuningen voor de nachtvergunning.
Op het grote veld bij hoofdpodium de Hotot kunnen voetballiefhebbers zondag de wedstrijd volgen. Tijdens The Naked & Famous weliswaar, maar dan op zo'n manier dat het publiek geen hinder ondervindt van onze volgende overwinning.

Het terrein van De Steiger is mooi gelegen aan het water, waar je ook mag zwemmen. Of het een zwemparadijs wordt, is mede afhankelijk van de weergoden. Je kunt er ook voor kiezen met een vlonder het water op te gaan, maar deze moet je wel eerst zelf even bouwen.

Voor volledig geïmproviseerd vermaak ga je naar de Vuurplaats. The Other Side is een compagnie bestaande uit onder andere cabaretiers, dichters en wordt gehost door Stephanie Louwrier, Johan Fretz en Willem Bosch. De naam zegt het al: het hele tafereel speelt zich af rond een groot vuurkorf. Fijn voor de koukleumen en droog zitten kun je hier ook. De vraag is dan wel of het vuur nog brandt.

En dan zijn er nog de twee aaneengelegen velden. Op het Vuige Veld staan naast Neerlandse djs diverse eettentjes. Het eten is voornamelijk biologisch. Je kunt er barbecueën en voor een wat exclusievere maaltijd staat er zelfs een heuse Ottolenghi-keuken. Er zijn ook winkels op het terrein: onder andere een bloemenstal, een modezaak en een barbier voor wie als een stylish Neanderthaler door wil gaan.

Het creatieve brein kan zich flink uitleven op het Idyllisch veldje. Twintig tot vijfentwintig kunstenaars staan hier vanuit containers hun vakmanschap uit te oefenen. Je kunt hier ook je eigen merchandise maken, amuletten slaan, leren hoelahoepen, er is een yogaruimte en je kunt er slacklinen. Slacklinen heeft iets weg van koorddansen, maar volgens de experts is dat toch net weer even iets anders.

Een utopische dwaaltocht kun je tussen elf uur 's avonds en twee uur s nachts maken in het dichtbegroeide bos van BOSMOS: een kunstproject met licht- en lasershows en rookmachines.

[ Bericht 91% gewijzigd door Tourniquet op 26-06-2014 12:15:52 ]
pi_141571120
Ben zeer benieuwd of dit gaat werken.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 juni 2014 @ 13:33:06 #243
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_141572609
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 12:43 schreef On het volgende:
Ben zeer benieuwd of dit gaat werken.
Heb sowieso het idee dat de media het al neergesabeld hebben, danwel teveel een vergelijking met BKS gaan trekken en weet niet of dat terecht is.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_141575486
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juni 2014 13:33 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Heb sowieso het idee dat de media het al neergesabeld hebben, danwel teveel een vergelijking met BKS gaan trekken en weet niet of dat terecht is.
Ik denk dat het wel terecht is (de vergelijking). Het festival lijkt qua opzet op dat van BKS en het wordt niet voor niks een week later georganiseerd. Ondanks dat mojo beweert dat er al jaren over gesproken wordt, kan het geen toeval zijn dat dit festival nu zijn eerste editie kent. Ik denk dat een grote groep een keuze gaat maken tussen deze twee festivals.
pi_141637040
Ik zag elders een foto voorbij komen van een verschrikkelijke lege tent. Is het echt zo erg, of gewoon op het verkeerde moment genomen?

http://ow.ly/i/63oLb
pi_141638837
Er speelt maar 1 band per moment toch?
pi_141638915
Nee, podium 2 en 3 spelen tegelijk als het stil is op podium 1.
pi_141638917
Ja klopt. Dat concert van Damon Albarn leek me vanwege het overlijden van Bobby Womack best indrukwekkend. Hopelijk komt hij in de herst nog een keertje langs Nederland.
pi_141638921
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 09:47 schreef portie het volgende:
Nee, podium 2 en 3 spelen tegelijk als het stil is op podium 1.
Maar dit was dus op podium 1
pi_141638990
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 09:47 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Maar dit was dus op podium 1
Maar het is niet anders dan pinkpop. Blokkenschema bedoel ik dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')