Blijft jammer dan London Grammer vorge jaar het LL optreden cancelde.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:51 schreef theodoor9 het volgende:
Even wat rond gekeken bij festivals in hetzelfde weekend:
Moderat en London Grammar zijn volgens mij acts die we hier kunnen verwachten omdat ze dat weekend op Open Air st. Gallen staan.
Damon Albarn is wel een mooie naam op het affiche. Al zie ik hem liever op BKS, waar mijn voorkeur momenteel meer naar uitgaat..quote:Het programma voor Down The Rabbit Hole begint steeds meer vorm te krijgen. Vandaag kunnen we zeven nieuwe namen toevoegen en we springen alle kanten op: van psychedelische rock naar intergalactische grooves en via psychpop door naar rammelende rock 'n roll....
Vandaag worden toegevoegd:
DAMON ALBARN
THE BRIAN JONESTOWN MASSACRE
THE NAKED AND FAMOUS
HALF MOON RUN
KUROMA
ELECTRIC EYE
KID KARATE
Ja voor mij geldt hetzelfde. Ook vanwege de mogelijkheid om dagkaarten te kopen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:46 schreef kciR het volgende:
[..]
Damon Albarn is wel een mooie naam op het affiche. Al zie ik hem liever op BKS, waar mijn voorkeur momenteel meer naar uitgaat..
Denk niet dat FF nog komt eind juni, aangezien ze eerder die maand al op Best Kept Secret en in uitverkocht Paradiso staan. En na Lowlands 2013 en Where The Wild Things Are 2014 lijkt het me ook wel even genoeg...quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:04 schreef MCH het volgende:
Als Kasabian en Franz Ferdinand komen koop ik gelijk een kaartje.
Nee dat de bevestiging van BKS gaat dat inderdaad niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef mrsmith0331 het volgende:
[..]
Denk niet dat FF nog komt eind juni, aangezien ze eerder die maand al op Best Kept Secret en in uitverkocht Paradiso staan. En na Lowlands 2013 en Where The Wild Things Are 2014 lijkt het me ook wel even genoeg...
Duh, nu is dat wel duidelijk. Toen was dat nog niet bekend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef mrsmith0331 het volgende:
[..]
Denk niet dat FF nog komt eind juni, aangezien ze eerder die maand al op Best Kept Secret en in uitverkocht Paradiso staan. En na Lowlands 2013 en Where The Wild Things Are 2014 lijkt het me ook wel even genoeg...
Kunnen ze beide niet combineren tot 1? dan hebben we een tof festivalquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, ik weet het niet, dit heeft betere fillers dan BKS maar die hebben weer de kneiters die ik hier compleet mis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |