Ken je Electric Eye?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
brian jonestown massacre is wel erg tof!
Nopequote:
Staat ook al op Incubate.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nope
maar vanaf nu wel eens van gehoord
ah topquote:
Hij bedoeld waarschijnlijk. Dat er maar op 1 podium muziek is tegelijkertijd. Dat vind ik echt jammer. Denk dat het een verkapte besparing is vanwege slechte kaartverkoop.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:39 schreef Da hopman het volgende:
Huh, volgens mij zijn er 3 podia
[ afbeelding ]
En nog een paar buitenplaatsen voor oa pottenbakken, vlottenbouwen en kampvuur.
Dat bedoelde inderdaad, beetje vreemde keuze en de redenatie erbij (zo kan de echte muziekliefhebber alles zien) vind ik ook wel lachwekkend.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:42 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Hij bedoeld waarschijnlijk. Dat er maar op 1 podium muziek is tegelijkertijd. Dat vind ik echt jammer. Denk dat het een verkapte besparing is vanwege slechte kaartverkoop.
Zijn toch vaak leuke festivals, de fijnere lowlandsen die ik meegemaakt heb waren de niet uitverkochte.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef theodoor9 het volgende:
Mee eens. Vandaag viel trouwens in een interview te lezen dat ze 10.000 bezoekers verwachten terwijl er op het terrein 30.000 passen. Het festival zal dus een stuk rustiger aanvoelen dan Lowlands/Pinkpop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |