Groove Armadaquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lowlands 2010 was een van de laatste concerten toch? Dat was top!
Volgens mij gaat dat om een DJ setquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Groove Armada tourt weer hoor, staan op Snowbombing dit jaar.
Of is dat een DJ set ipv Live? Geen idee hoe ik dat moet zien.
Rock'N Park was altijd afhankelijk van het aanbod van artiesten of ze het organiseerden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:35 schreef Da hopman het volgende:
Voorheen had Mojo dat weekend altijd Rock'n park in Nijmegen. Nu kunnen ze de headlines uitsmeren over 3 dagen.
Omgeving Groene Heuvels is trouwens een redelijk hipstervrije zone. Nog een pré
Niet gekocht, net wel gekeken. Je kan er GRATIS een annuleringsverzekering bij afsluiten. Goede zet, me dunkt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:02 schreef AMDB het volgende:
Iemand kaartjes gekocht? Ging vandaag in de vvk toch?
Vind je? Ik begin wel een beetje moeite te krijgen met dit soort namen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wel eennaam voor een festival
straks krijgen we nog het I am the walrus festival en het through the looking glass festivalquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vind je? Ik begin wel een beetje moeite te krijgen met dit soort namen.
Dol op Alice in Wonderlandquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vind je? Ik begin wel een beetje moeite te krijgen met dit soort namen.
Alice of die film?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:46 schreef AMDB het volgende:
Naam is tof. Alice in Wonderland is geweldig
Ik zou haar wel doenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon het hele verhaal, de Tim Burton film was heel erg gaaf
Ik neem ze alledrie welquote:
Maandag namen dus (waarschijnlijk)quote:Haal diep adem en maak je klaar voor het begin van de duik...
Schrijf je via www.downtherabbithole.nl in op de nieuwsbrief, ontvang maandagochtend 9 december één van de vijf aanwijzingen in je mail en ga daarmee op zoek naar de eerste namen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |