Fixedquote:Op donderdag 14 november 2013 16:08 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Grotere dingen niet maar voor de rest is er weinig te zeuren in regio Nijmegen:
Affaire Valkhof Festival, Drift, music meeting, fortarock o.a
Ja op Tomorrowland staan nooit bands. Totaal anders.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef DarkAccountant het volgende:
Nou ja, de naam is alvast afgeleid van Alice in Wonderland, dus wordt het een concurrent van Tomorrowland, of zit er een hele andere insteek achter?
Ik denk iets heel andersquote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef DarkAccountant het volgende:
Nou ja, de naam is alvast afgeleid van Alice in Wonderland, dus wordt het een concurrent van Tomorrowland, of zit er een hele andere insteek achter?
Nou dat lijkt me niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef DarkAccountant het volgende:
Hadden ze dat ook niet met Pitch gedaan? Dat reclame maken via lowlands kanalen.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:56 schreef kciR het volgende:
Dit komt op mij erg over als profiteren van het succes van Lowlands. Helemaal om er dan ook via Lowlands kanalen reclame voor te maken en het A Campingflight Down The Rabbit Hole te noemen..
Ik ben overigens groot liefhebber van Lowlands, ga dit jaar (mits kaartje) voor de tiende keer en ook dit soort kleinschaligere festivals spreken mij zeker aan, maar ik krijg toch echt een gevoel dat ze mee willen doen op de stroom van dit soort festivals als BKS, in een Lowlands-hype jasje.
Ik ga denk ik toch weer voor BKS, als beloning voor een zeer geslaagd eerste editie. (En ik hoop uiteraard op Arcade Fire en Belle & Sebastian). Misschien dat een hele goede line-up mijn reactie zo omgooit, maar de manier van informatie verspreiding en promoten vind ik alvast niet echt geslaagd.
De manier is misschien niet geslaagd voor jou, maar ze hebben erquote:Op donderdag 14 november 2013 19:56 schreef kciR het volgende:
Dit komt op mij erg over als profiteren van het succes van Lowlands. Helemaal om er dan ook via Lowlands kanalen reclame voor te maken en het A Campingflight Down The Rabbit Hole te noemen..
Ik ben overigens groot liefhebber van Lowlands, ga dit jaar (mits kaartje) voor de tiende keer en ook dit soort kleinschaligere festivals spreken mij zeker aan, maar ik krijg toch echt een gevoel dat ze mee willen doen op de stroom van dit soort festivals als BKS, in een Lowlands-hype jasje.
Ik ga denk ik toch weer voor BKS, als beloning voor een zeer geslaagd eerste editie. (En ik hoop uiteraard op Arcade Fire en Belle & Sebastian). Misschien dat een hele goede line-up mijn reactie zo omgooit, maar de manier van informatie verspreiding en promoten vind ik alvast niet echt geslaagd.
Effectief dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De manier is misschien niet geslaagd voor jou, maar ze hebben er
- én een enorm bereik mee
- én direct aan de gewilde doelgroep.
Ach ligt ook wel aan de line-up.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:52 schreef mr-green het volgende:
Precies zoals ik had voorspeld. Gewoon een keiharde tegenhanger van BKS.
Goed hoor maar ik sla over
LCDquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ze nou ook gewoon LCD in de cola stoppen lijkt misschien nog een beetje op de 60s
Een tv erin?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ze nou ook gewoon LCD in de cola stoppen lijkt misschien nog een beetje op de 60s
Molokoquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Laat dan maar gewoon LCD Soundsystem komen. (maar ze zijn uit elkaar
![]()
)
Kudtquote:
Ja dit ja.. zo zonde dat die niet meer bestaan...quote:
Groove Armadaquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lowlands 2010 was een van de laatste concerten toch? Dat was top!
Volgens mij gaat dat om een DJ setquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Groove Armada tourt weer hoor, staan op Snowbombing dit jaar.
Of is dat een DJ set ipv Live? Geen idee hoe ik dat moet zien.
Rock'N Park was altijd afhankelijk van het aanbod van artiesten of ze het organiseerden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:35 schreef Da hopman het volgende:
Voorheen had Mojo dat weekend altijd Rock'n park in Nijmegen. Nu kunnen ze de headlines uitsmeren over 3 dagen.
Omgeving Groene Heuvels is trouwens een redelijk hipstervrije zone. Nog een pré
Niet gekocht, net wel gekeken. Je kan er GRATIS een annuleringsverzekering bij afsluiten. Goede zet, me dunkt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:02 schreef AMDB het volgende:
Iemand kaartjes gekocht? Ging vandaag in de vvk toch?
Vind je? Ik begin wel een beetje moeite te krijgen met dit soort namen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wel eennaam voor een festival
straks krijgen we nog het I am the walrus festival en het through the looking glass festivalquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vind je? Ik begin wel een beetje moeite te krijgen met dit soort namen.
Dol op Alice in Wonderlandquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vind je? Ik begin wel een beetje moeite te krijgen met dit soort namen.
Alice of die film?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:46 schreef AMDB het volgende:
Naam is tof. Alice in Wonderland is geweldig
Ik zou haar wel doenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon het hele verhaal, de Tim Burton film was heel erg gaaf
Ik neem ze alledrie welquote:
Maandag namen dus (waarschijnlijk)quote:Haal diep adem en maak je klaar voor het begin van de duik...
Schrijf je via www.downtherabbithole.nl in op de nieuwsbrief, ontvang maandagochtend 9 december één van de vijf aanwijzingen in je mail en ga daarmee op zoek naar de eerste namen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |