Nee heb je inderdaad gelijk in hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:55 schreef portie het volgende:
[..]
Maar het is niet anders dan pinkpop. Blokkenschema bedoel ik dan
Zeker op zondag erg leeg. Die voetbalwedstrijd trok 90% van het publiek naar 1 veld, waardoor de rest van het terrein ineens compleet uitgestorven erbij lag. Af en toe ook genant lege tenten gezien (Parquet Courts tegen het einde, Syd Arthur de volledige show). Had ook sterk het idee dat bijna iedereen die ik sprak via via gratis was binnengekomen en vaak maar gewoon een dagje langskwam (terwijl er helemaal geen dagkaarten beschikbaar waren). Financieel wel een beetje een flop denk ik voor de organisatie; zeker niet zo'n vliegende start als BKS volgend jaar.quote:
Er waren nog genoeg velden die nu niet in gebruik werden genomen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:14 schreef drWho het volgende:
Was eigenlijk wel tevreden. Nergens aan te merken dat het een #1 was. Relaxt, ruim, lekker voer, paar goede optredens. En alle regen gemist omdat ik of al bij een band was of in eigen tent aan het wakker worden was. Vraag me alleen af waar ze die andere 8000 hadden willen laten kamperen??
Precies, het komt op mij als redelijk mislukt over...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Over welke pers heb je het? Ik ben nog geen lyrische stukken over DTRH tegen gekomen.
Heb hier nog wat linkjes verzameld met recensies, festivalverslagen, etc.quote:Over deze eerste editie van Down The Rabbit Hole zal hoe dan ook nog lang worden nagesproken, zeker ook in het licht van de concurrentie met Best Kept Secret. Vooraf werd hoog ingezet op beleving en aankleding naast een goed muziekprogramma. In die opzet is Down The Rabbit Hole absoluut geslaagd. Er kon gezwommen worden in het meertje, vlotten gebouwd, een nummer aangevraagd bij de bluesband in de mojito stand en met name op het Vuige Veldje en het Idyllische Veldje werden er elke avond ontzettend fijne feestjes gebouwd. Graag zien wij volgend jaar meer van dit. Het terrein is ruim opgezet en de camping was binnen handbereik. Er was sprake van een bijzonder ontspannen sfeer en er is gedurende het hele festival geen onvertogen woord waargenomen bij publiek en/of personeel.
Wat het muziekprogramma betreft, moeten er toch kanttekeningen geplaatst worden. De vrijdag was te karig, en over de gehele linie noteerden wij weldegelijk hoogtepuntjes (tUnE-yArDs, Damon Albarn, Foals, Los de Abajo, Courtney Barnett) maar was er de afgelopen drie dagen toch ook weinig reden tot euforie. Dat kan ook te maken hebben met de soms halflege tenten en de toch wat onwaarschijnlijke headliners (The Black Keys zijn natuurlijk een uitzondering). Weinig mensen zul je horen klagen over de ervaring van afgelopen weekeinde, maar voor de toch forse entreeprijs van 135 euro zal men toch meer uitschieters moeten verwezenlijken in de programmering. Wij zien met hoge verwachtingen de programmering voor 2015 tegemoet.
Ben je er überhaupt geweest?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het allemaal net iets te gecalculeerd en te bedacht vinden.
BKS kwam en komt veel authentieker op me over
Moet je eerst 135 betalen om er een mening over te vormen? Ik begrijp hem wel, die 'hip je hopje'-communicatie kwam in eerste instantie erg geforceerd op mij over. Nu het festival voorbij is en ik de reacties lees en foto's zie stel ik die mening wel iets bij, ook al was BKS qua muziek superieur.quote:
Nee, ik knapte al af op de communicatie en de manier waarop het in de markt werd gezet... Alsof ze iets totaal nieuws creeerden maar feitelijk gewoon ITWO en BKS kopieerdenquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was d'r ook en maakte een berg foto's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |