http://www.festivalinfo.n(...)abbit_Hole_gevonden/quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:30 schreef rubbereend het volgende:
Nou, geen idee wat er vaan waar is en de bron is natuurlijk rukmaar ik denk ik drop het toch maar dan kan ik altijd achteraf nog zeggen zie je wel. Maar volgens mijn oom, die er uit zich zelf mee kwam is Mojo bezig met het regelen van een terrein en vergunningen in het gebied tussen de Groene Heuvels en Bergharen vlakbij Nijmegen. Het zou gaan om een festival ter grote van 15 a 20 duizend bezoekers. en toen moest ik dus hier meteen aan denken.
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.n(...)abbit_Hole_gevonden/
Nice!quote:Op donderdag 14 november 2013 09:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.n(...)abbit_Hole_gevonden/
Mwa, we hadden Bungulup (oid) al. Ik blijf het geniaal vinden, omdat je dan echt een dorps gevoel hebt. Als het goed gedaan wordt. Zoals op BLOC09quote:Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe in engeland stoppen ze met een festival in een bungalow park en in nederland beginnen ze er éénvooruitstrevend
Bungulup voor de eckte die-hard pillen slicker en snuiver.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa, we hadden Bungulup (oid) al. Ik blijf het geniaal vinden, omdat je dan echt een dorps gevoel hebt. Als het goed gedaan wordt. Zoals op BLOC09
ATP lukte dat ook altijd goed idd, ik vind het wel een fijn festival conceptquote:Op donderdag 14 november 2013 11:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa, we hadden Bungulup (oid) al. Ik blijf het geniaal vinden, omdat je dan echt een dorps gevoel hebt. Als het goed gedaan wordt. Zoals op BLOC09
15000 mensenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:08 schreef rubbereend het volgende:
Het zal ook vooral camping zijn want je zal geen 15.000 mensen in die huisjes kwijt kunnen
Nooit geweest.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bungulup voor de eckte die-hard pillen slicker en snuiver.
Jup 2 keer geen idee hoeveel man er waren maar geen 15000 iig. Toen ik op een niet uitverkocht lowlands was ergens begin 2000 heb ik gemerkt dat je de hoeveelheid mensen op een festival beter wat aan de lage kant dan tegen de capaciteit aan kunt hebben... Ik hou wel van iets 'legere' festivals...quote:Op donderdag 14 november 2013 11:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bloc had er 5000, op Minehead. Butlins was briljant. Jij was daar voor ATP toch geweest?
Ik ook. Ook de gigantische Bob de Bouwer gespot toen?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jup 2 keer geen idee hoeveel man er waren maar geen 15000 iig. Toen ik op een niet uitverkocht lowlands was ergens begin 2000 heb ik gemerkt dat je de hoeveelheid mensen op een festival beter wat aan de lage kant dan tegen de capaciteit aan kunt hebben... Ik hou wel van iets 'legere' festivals...
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ook de gigantische Bob de Bouwer gespot toen?

Het peukie in bobs mond is een leuk detailquote:
quote:
135 euro, ook weer mooi in lijn met BKS. Ik ben wel heel erg benieuwd eigenlijk.quote:We zijn hier
Getuimeld door de schacht
Bij de bron
In het gezonken bos
Alles los!
Waar je bent wie je bent wanneer niemand je kan zien.
A CAMPINGFLIGHT DOWN THE RABBIT HOLE
where we are who we are when no one can see us
Geïnspireerd door grote broer Lowlands, die andere roemruchte Campingflight in de Flevopolder, maken we een driedaagse duik in park De Groene Heuvels, verscholen in het heuvelachtige land van Maas & Waal rond een onderwaterparadijs met een eeuwenoude natuurlijke bron. Idyllisch indeed!
‘Down The Rabbit Hole’ staat voor avontuur, verwarring, surrealisme en psychedelica, al sinds de opkomst van de popcultuur in de vrijgevochten jaren ’60 de inspiratie van (psycho)rockers, knoppendraaiers, kunstenaars, ontwerpers en filmmakers… Goed gezelschap, dus get ready to tumble… It’s A Campingflight Down The Rabbit Hole!
We gaan collectief ten onder, dus maak je borst maar nat. Een frontrunner line-up op de muziekpodia en evenzoveel te beleven in en om die tenten heen. Je bent zelf aan zet, dus draai je plaatje, kook je potje, bouw je vlotje, hip je hopje. We gaan eruit en we gaan los. Verantwoord feesten doen we sowieso, we keep it green & clean. We hebben de tijd, nooit haast. Ga uitgebreid aan tafel, trek je terug in het bos, droom languit in de wei, zwem een rondje, bouw aan de tower, tokkel bij het kampvuur, ontdek verstopte disco’s…. Ga uit je plaat bij kakelverse bands of zie eindelijk die classic artiest in levende lijve. Bouw je eigen feest en maak het mee, doe wat je doet met plezier en open vizier.
Wat we van 27 t/m 29 juni 2014 precies gaan doen, is nog een verrassing… Maar pak je snorkel, duik mee de schacht in en laat alles gaan. Pas na drie dagen kom je weer boven, want slechts één dagje duiken is er op Down The Rabbit Hole niet bij. Kom met je tent of camper naar De Groene Heuvels in Beuningen (GLD) of reserveer later dit jaar een andere slaapplek, zoals een bungalow of bijvoorbeeld een pipowagen of legertent… Kortom, kies zelf je favoriete holletje.
De voorverkoop start zaterdag 16 november om 12:00u via ticketmaster.nl en een festivalticket (3 dagen, incl camping) kost ¤135,- (incl servicekosten).
Down The Rabbit Hole, waar je bent wie je bent wanneer niemand je kan zien.
Prijzig. En zonder namen bestel ik sowieso niet. Maar het ziet er goed uitquote:Op donderdag 14 november 2013 13:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
135 euro, ook weer mooi in lijn met BKS. Ik ben wel heel erg benieuwd eigenlijk.
Bij dit stuk trok mijn gezicht wel een beetje richting dequote:We gaan collectief ten onder, dus maak je borst maar nat. Een frontrunner line-up op de muziekpodia en evenzoveel te beleven in en om die tenten heen. Je bent zelf aan zet, dus draai je plaatje, kook je potje, bouw je vlotje, hip je hopje. We gaan eruit en we gaan los. Verantwoord feesten doen we sowieso, we keep it green & clean. We hebben de tijd, nooit haast. Ga uitgebreid aan tafel, trek je terug in het bos, droom languit in de wei, zwem een rondje, bouw aan de tower, tokkel bij het kampvuur, ontdek verstopte disco’s…. Ga uit je plaat bij kakelverse bands of zie eindelijk die classic artiest in levende lijve. Bouw je eigen feest en maak het mee, doe wat je doet met plezier en open vizier.
Bullshit natuurlijk, het yoga festival (inspire) was ook gecancelled, ook van Lowlands organisatie.Tegenvallende kaartverkoop.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:23 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het een leuk idee maar omdat er geen namen bekend zijn gemaakt weet ik echt niet wat er komt spelen. Als ik de tekst goed interpreteer vooral electronica en psychedelisch. Ook gevestigde orde. Ik gok op New Order en Pixies. Waarschijnlijk zal ik wel achter het net vissen omdat ik wil wachten op eerste namen want het label Lowlands zit er op. Dan zal het wel uitverkocht zijn voordat de verkoop is begonnen
Mwa denk echt niet dat dit uitverkoopt zonder 1 naam bekend gemaakt te hebben.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:23 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het een leuk idee maar omdat er geen namen bekend zijn gemaakt weet ik echt niet wat er komt spelen. Als ik de tekst goed interpreteer vooral electronica en psychedelisch. Ook gevestigde orde. Ik gok op New Order en Pixies. Waarschijnlijk zal ik wel achter het net vissen omdat ik wil wachten op eerste namen want het label Lowlands zit er op. Dan zal het wel uitverkocht zijn voordat de verkoop is begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Inspire was dan ook compleet ruk qua opzet. 90 euro voor Spinvis en Jamie Lidell.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk, het yoga festival (inspire) was ook gecancelled, ook van Lowlands organisatie.Tegenvallende kaartverkoop.
Where the wild things are verkocht ook uit met weinig tot geen namen bekend. Maar dat waren dan waarschijnlijk geen 10.000 kaarten.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:45 schreef theodoor9 het volgende:
Ik verwacht niet dat dit echt storm gaat lopen zonder dat men weet wat dit festival precies gaat programmeren
Grotere dingen niet maar voor de rest is er weinig te zeuren in regio Nijmegen:quote:Op donderdag 14 november 2013 13:37 schreef rubbereend het volgende:
Festivals liggen hier in de regio ook niet direct voor het oprapen.
Fixedquote:Op donderdag 14 november 2013 16:08 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Grotere dingen niet maar voor de rest is er weinig te zeuren in regio Nijmegen:
Affaire Valkhof Festival, Drift, music meeting, fortarock o.a
Ja op Tomorrowland staan nooit bands. Totaal anders.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef DarkAccountant het volgende:
Nou ja, de naam is alvast afgeleid van Alice in Wonderland, dus wordt het een concurrent van Tomorrowland, of zit er een hele andere insteek achter?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |