Hm ja, had ik ook wel gekund waarschijnlijk als het wat langer had geduurd. Maarja studiepunten enzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
moet je nog anderhalfuur met de bus ofzo? Tering![]()
Ja, ik studeer in Amsterdam, ook totaal andere mentaliteit. Gewoon beetje aan- en inpassen
sorry ik had opeens een tyron/stijn aanval.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik was nog een mooie TT aan het bedenken lul
Ga nu Logistiek & economie doen. Laten we het erop houden dat ik na wat dwarsliggen en geklooi, er nu aan ga beginnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, had ik ook wel gekund waarschijnlijk als het wat langer had geduurd. Maarja studiepunten enzoWas ook gewoon totaal geen goed idee om die studie te doen maargoed.
Wat studeer je in Amsterdam?
Den Bosch is wel okayquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind eigenlijk geen een stad leuk in het Zuiden van Nederland.
ik kan me sowieso weinig grote steden herinneren waar ik was.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Herkenbaar 2.0quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga nu Logistiek & economie doen. Laten we het erop houden dat ik na wat dwarsliggen en geklooi, er nu aan ga beginnenEven een studie afmaken deze keer
Eindhoven. Leer je vanzelf wel te waarderenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb niet zoveel met Brabant.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eindhoven. Leer je vanzelf wel te waarderen
bullet for my valentine tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n grootste liefde blijft echter Iron Maiden
\m/
Dat is ECHT een kutbandquote:
Doe mij maar:quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n grootste liefde blijft echter Iron Maiden
\m/
luisterde ik naar toen ik 13-14 was.quote:
Wall of deathquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
luisterde ik naar toen ik 13-14 was.
moshpit in op je 14e toch #yolo
Omdat ik ook graag een beetje shit naast de studie wil doen. En in Amsterdam kom ik al mijn hele leven, dus vetste studentenstad, ik ken 't etc etc.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Herkenbaar 2.0Echt vreselijk
![]()
Hoezo heb je voor Amsterdam gekozen dan? Heb je het in Ehv niet?
tssssszzzukkelquote:
Mooie shit altijd jaquote:
Haha oke, naja scheelt als je het een chille stad vindt sowieso, komt wel goedquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat ik ook graag een beetje shit naast de studie wil doen. En in Amsterdam kom ik al mijn hele leven, dus vetste studentenstad, ik ken 't etc etc.
Vorig jaar had ik er kamertje en alles, alleen nu niet meer dus. Kon er een via mn broer regelen in 't centrum, alleen ben ik te laat mee...![]()
Dus dat moet ik allemaal alleen wel weer zien te regelen. Denk wel dat ik bij vereniging ga deze keer.
Eindhoven heb ik wel even gezien. Uitgaan is 't ook niet meer helemaal hier. Zijn er nu iets te vaak geweest
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
Amsterdam vind ik ook een erg fijne stad om te komen,
quote:
Smeerlap.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik ook een erg fijne stad om te komen
Dat je dat niet zou mogen zeggen is wel erg treurig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha oke, naja scheelt als je het een chille stad vindt sowieso, komt wel goed![]()
Amsterdam vind ik ook een erg fijne stad om te komen, kan je dan weer niet zeggen als Feyenoorder maargoed, ik zeg het toch
Hipsters heb je helaas overalquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Amsterdam kut, een soort lowlands stad. Allemaal pretentieuze lui daar joh.
Zou geen andere stad in Nederland permanent willen wonen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja ik ben Rotterdam gewoon ontwend
Ga op een boerderij wonen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou geen andere stad in Nederland permanent willen wonen.
Amsterdam is een en al import/hipster joh.quote:
quote:
Utrecht is wel rlx mattiequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou geen andere stad in Nederland permanent willen wonen.
Ja ik weet het. Maarja dat krijg je als veel mensen daar samenkomen. En ook allemaal toeristen enzo die voor de drugs komen. Weten die Amerikanen veel in welk land ze verblijven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amsterdam is een en al import/hipster joh.
Echte Amsterdammers kan ik wel mee vaak.
je hebt ook wel gelijk hoor, je hebt er wel deels erg arrogant volk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
Waar wonen de eckte eckten dan? Jordaan zeker? Of is dat ook al vernaggeld?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Almere toch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar wonen de eckte eckten dan? Jordaan zeker? Of is dat ook al vernaggeld?
Nooit last van eigenlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
Daarentegen heb je in Rotterdam ook erg veel tokkies lopen
Klopt, maar is in het noorden en Limburg wel echt 10x zo erg hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen in de achterhoek altijd racisme dit dat.
Ik heb ook niks met Limburg en het noorden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar is in het noorden en Limburg wel echt 10x zo erg hoor
brommers kiek`nquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Limburg en het noorden.
Achterhoek vind ik wel chill, beetje hokn dit dat.
Heb je er gewoon dan? Oh, las wonenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha oke, naja scheelt als je het een chille stad vindt sowieso, komt wel goed![]()
Amsterdam vind ik ook een erg fijne stad om te komen, kan je dan weer niet zeggen als Feyenoorder maargoed, ik zeg het toch
Dat is echt kut. Niet te verstaan gewoon.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
mn opa spreekt altijd twents is wel lachen
Prima te verstaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Niet te verstaan gewoon.
Nee dat niet, maar woon er 20 minuten met de trein vandaan. Als ik naar de stad ga is het toch vaak Utrecht of Amsterdam dus, ik ken het er wel aardig inmiddelsquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je er gewoon dan?
Mwah weet niet waarom het ook niet zou mogen. Duivedrecht, dát is een kutgat
Ben jij uberhaupt je zolderkamer weleens uit geweest?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Utrecht geweest.
Ja, ik las 't verkeerdquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar woon er 20 minuten met de trein vandaan. Als ik naar de stad ga is het toch vaak Utrecht of Amsterdam dus, ik ken het er wel aardig inmiddels
Ik hoor dat echt niet terug. Ik loop alleen soms vast als ik wil pratenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt een achterlijk accent in het Nederlands eigenlijk
Ja ik moest toch naar school vroegerquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij uberhaupt je zolderkamer weleens uit geweest?
Dit verbaast me dan ook helemaal niksquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Utrecht geweest.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit verbaast me dan ook helemaal niks
Ik heb een redelijk zachte Gquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor dat echt niet terug. Ik loop alleen soms vast als ik wil praten
Ik niet. Al denken Hollanders daar heel anders overquote:
Brabanders vinden mij een harde G hebben denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik niet. Al denken Hollanders daar heel anders over
Ik hoor 't meestal ook niet zo goed. Behalve als ze er een gratis Brabants/Limburgs tokkie accent bij hebben zittenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Brabanders vinden mij een harde G hebben denk ik.
Brabanders vonden mij een harde L hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Brabanders vinden mij een harde G hebben denk ik.
Halloquote:
he he hequote:
ja toch niet danquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
maarja verder gewoon rotterdams toch
Hoezo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik ben officieel klaar met alcohol
Ik ook al anderhalf week, ook van het groenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
ROTTERDAM BESTE STAD DIE ER IS NEVER SURRENDER OKE
Ik heb net m'n laatste biertje gedronken. Dus i feel ya broquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
het is saaiquote:
grafaccentquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
maarja verder gewoon rotterdams toch
Laat hem gewoon samen met zijn chick meegaan danquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is saai
en mijn bffje heeft een vriendin dus die gaat al 3 weken niet meer mee uit, ik vind echt kut.
Meer vrienden zoekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is saai
en mijn bffje heeft een vriendin dus die gaat al 3 weken niet meer mee uit, ik vind echt kut.
Zegt de Purmerenderquote:
ik ook van de alcohol man ben weer hard trainen, wieri nog wel sws maar minderquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook al anderhalf week, ook van het groen
dagelijks begon kut te worden manquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:18 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ik ook van de alcohol man ben weer hard trainen, wieri nog wel sws maar minder
Nieuwe kroeg zoeken dan. Op dit soort momenten heb je gewoon weer een episch avondje nodig dat nieuw leven in het uitgaan gooit. I've been therequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb ik genoeg, maar alcohol is gewoon saai.
Sowieso iets tegen accenten hebben..quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
ik snap echt niet wat iemand tegen rotterdams accent zou hebben
Drents en Gronings is ook niet te harden hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sowieso iets tegen accenten hebben..Limburgs daargelaten natuurlijk
Joa.. en Twents, en Fries'. Ik heb te vroeg gesproken heb ik 't gevoelquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drents en Gronings is ook niet te harden hoor
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
krijg heimwee van zulke plaatjes man
rotterdam
of festivalletjequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nieuwe kroeg zoeken dan. Op dit soort momenten heb je gewoon weer een episch avondje nodig dat nieuw leven in het uitgaan gooit. I've been there
Ga naar Lowlands, dat wordt gewaardeerd hierquote:
ben geen hippiequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga naar Lowlands, dat wordt gewaardeerd hier
Ben ik niet zo van, maar kan ook helpen ja. Pilletje erin, tanken, en gaanquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zegt de Purmerender_!
Als je een steekproef houd door Nederland vind 99% Purmerends kutter.
purmerends is toch gewoon amsterdamsquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zegt de Purmerender_!
Als je een steekproef houd door Nederland vind 99% Purmerends kutter.
nee man is nog erger vind ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
purmerends is toch gewoon amsterdams
jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
purmerends is toch gewoon amsterdams
ik zie niet in wat er erg aan is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit 10 minuten gepraat met iemand uit Purmerend wat was dat erg zeg.
12.30 pasquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:29 schreef Tjacka het volgende:
8 uur de wekker voor een tyfus voetbalwedstrijdje
quote:
ik niet, al is wel kut dat ik niet kan douchen maar in bad moet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga wel in bed kijken man als het erg is als ik verwacht ga ik gelijk slapen
Latersquote:
ja uit alkmaar volgend jaar weer mooi scc voor az denk ikquote:
ja toch lekker klapperenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja uit alkmaar volgend jaar weer mooi scc voor az denk ik
gaat slecht met ajax
wat orgineelquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:35 schreef Fok-it het volgende:
Op Marktplaats heeft een teleurgestelde NEC-fan de complete selectie te koop aangeboden. Tegen elk aannemelijk bod mogen de voetballers, die als conditie 'gebruikt' hebben, weg. ''
Ja hequote:
stijn zou zeggen dat dit al gepost is. gelukkig is stijn te bed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:35 schreef Fok-it het volgende:
Op Marktplaats heeft een teleurgestelde NEC-fan de complete selectie te koop aangeboden. Tegen elk aannemelijk bod mogen de voetballers, die als conditie 'gebruikt' hebben, weg. ''
Ja maar Stijn refresht om de 2 seconde elke voetbal-gerelateerde website, daar kan ik niet tegen op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
stijn zou zeggen dat dit al gepost is. gelukkig is stijn te bed.
Jawel, door het om elke seconde te doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar Stijn refresht om de 2 seconde elke voetbal-gerelateerde website, daar kan ik niet tegen op.
JINGLE BELLS JINGLE BELLS KLUIVERT INDE CELquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:43 schreef Tjacka het volgende:
KLUIVERT MOORDENAAR, MOOOOOORDENAAAR, MOOOORDENAAAR, MOOOORDENAAAR
KLUIVERT MOORDENAAR
KLUIVERT MAG IK OVERSTEKEN HIHAHOquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JINGLE BELLS JINGLE BELLS KLUIVERT INDE CEL
AUTO RIJDEN KAN IE NIET
VERKRACHTEN DAN WEER WEL
nou nou nouquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JINGLE BELLS JINGLE BELLS KLUIVERT INDE CEL
AUTO RIJDEN KAN IE NIET
VERKRACHTEN DAN WEER WEL
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:42 schreef Tjacka het volgende:
DAVIDS IK HEB GEEN BANANEN IK HEB GEEN BANANEN VANDAAG
VAN NISTELROOIIJJJJ, SCHEUR JE KNIEËN DAT IS MOOOOOIIIquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:43 schreef Tjacka het volgende:
KLUIVERT MOORDENAAR, MOOOOOORDENAAAR, MOOOORDENAAAR, MOOOORDENAAAR
KLUIVERT MOORDENAAR
Welke van de 10?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
zou kluivert echt dat meisje hebben verkracht?
fischer wordt er eentjequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is wel jammer dat Ajax geen klootzakjes meer heeft, altijd wel lachen om tegen te aggeren.
Fischer kan wel zo iemand worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is wel jammer dat Ajax geen klootzakjes meer heeft, altijd wel lachen om tegen te aggeren.
Geen idee wat hij met ze doetquote:
we moeten el hamdaoui kopenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:46 schreef Tjacka het volgende:
ajax mist wel zo'n speler eigenlijk
het zijn allemaal ideale schoonzonen
Twente was afgelopen seizoen nog een paar slagen ergerquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:46 schreef Tjacka het volgende:
ajax mist wel zo'n speler eigenlijk
het zijn allemaal ideale schoonzonen
Succesquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:47 schreef Typisch het volgende:
tijd om te slapen, morgen mijn huis vol met debielen
gr gr
En die konden er ook nog eens geen flikker van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente was afgelopen seizoen nog een paar slagen erger
Wout Drama doet geen mier kwaad nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente was afgelopen seizoen nog een paar slagen erger
ja ik moet onze band weer goedmaken nadat je me haatte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent de enige die er op reageert. Je gaat omhoog op mijn fok matties lijst
mijn ogen wel als hij speelt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wout Drama doet geen mier kwaad nee.
Allemaal ego's (ja zelfs Chadli) die voor eigen succes gingen. Die zijn gelukkig allemaal weg, er is nu veel meer een collectief, ookal is het jong en vrijwel onervaren 14.gifquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die konden er ook nog eens geen flikker van.
Oei, minpunten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
zeg ken je psv, zeg ken je psv
die doen al jaren niet meer mee
ze kregen heel veen poen, maar ze worden alweer geen kampioen lalalal
Woutje Brama blijft toch de cultheld van Twente.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wout Drama doet geen mier kwaad nee.
het is allemaal niet veel. terwijl kullie paar jaar terug wel leuk team haddenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Allemaal ego's (ja zelfs Chadli) die voor eigen succes gingen. Die zijn gelukkig allemaal weg, er is nu veel meer een collectief, ookal is het jong en vrijwel onervaren 14.gif
zijn daar nog topics van?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ahahah bedenk me opeens toen charistheas naar feyenoord kwam.
Lachen was dat.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Lachen was dat.
Die play-off wedstrijden tegen Heerenveenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Lachen was dat.
Nee dan deze:quote:
weet ik niet, weet nog wel dat we daar toen stonden te protesteren in de avond mooi manquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee dan deze:
Cheerio, cheerio!
In Enschede zingen we zo!
Ajax moet dood en AZ moet kapot,
en PSV rollen we zo wel even op
Plaatsvervangende schaamte wel
hasj coke en pillenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee dan deze:
Cheerio, cheerio!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee dan deze:
Cheerio, cheerio!
wanbeleid in die jaren toch bij Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet ik niet, weet nog wel dat we daar toen stonden te protesteren in de avond mooi man
Speelwijze was ook wel om te janken. Twente had ten eerste Co nooit moeten aantrekken en daarna Stief nooit terug moeten halen. Blijft zonde dat Fredje en later Preud'homme pleite zijn gegaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is allemaal niet veel. terwijl kullie paar jaar terug wel leuk team hadden
Die Charistheas nog winst op gemaakt hequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wanbeleid in die jaren toch bij Ajax en Feyenoord.
quote:
preud'homme was wel een goede coach. Je kon hem ook nog uitlachen toen hij zo tekeer ging langs de zijlijn. Co is geen slechte coach trouwensquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speelwijze was ook wel om te janken. Twente had ten eerste Co nooit moeten aantrekken en daarna Stief nooit terug moeten halen. Blijft zonde dat Fredje en later Preud'homme pleite zijn gegaanOnder die twee speelden we het leukste voetbal.
Daar was 'ie wel meer dan terechtquote:
Feyenoord of Ajax?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die Charistheas nog winst op gemaakt he
MPH was echt een baasjequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
preud'homme was wel een goede coach. Je kon hem ook nog uitlachen toen hij zo tekeer ging langs de zijlijn. Co is geen slechte coach trouwens
zo kan je er van Ajax ook nog wel een paar vinden.quote:
Met die gekke bek van hem.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MPH was echt een baasjeCompleet flippen in dat verneukte Nederlands van hem, heerlijk
Pi-Air aan het janken op het veldquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zo kan je er van Ajax ook nog wel een paar vinden.
Owja met Pi-Air die ging huilen. Dat was toch het begin van de kutjaren?quote:
Uhu, daarna kwam Gullit volgens mij, en kocht hij 30 fuck-spelers die nu waarschijnlijk ergens in Andorra voetballen ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja met Pi-Air die ging huilen. Dat was toch het begin van de kutjaren?
godverdomme met je kutfilmpjequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jup. Volgens mij wel. En omdat Alves ze helemaal suf speeldequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha hoezo deed hij dat? Was het zijn laatste wedstrijd ofzo?
Toch was het toen wel leuk als supporter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, daarna kwam Gullit volgens mij, en kocht hij 30 fuck-spelers die nu waarschijnlijk ergens in Andorra voetballen ofzo
Sorry man. Doe maar snel die 1-5 posten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
godverdomme met je kutfilmpje
op die dag stierf ik bijna
Alves was best goed hier.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Volgens mij wel. En omdat Alves ze helemaal suf speelde
altijd die kutpotjes uit bij Heerenveenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Tjacka het volgende:
heerenveen - ajax 5-2
dat was bazenwedstrijd
Hou daar onmiddellijk mee op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
die heb ik toen niet live gezienquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry man. Doe maar snel die 1-5 posten.
Ik kan me namen niet eens meer herinnerenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toch was het toen wel leuk als supporter.
Beetje protesteren, toen ook met tweeluik knvb beker finale. Charistheas.
Mooi man.
Mwha die was best saai.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die heb ik toen niet live gezien![]()
Die van vorig seizoen was wel mooi trouwens
trustenquote:
mja voor het eerst in jaren gewonnen in Eindhoven. En was spannend. Net als die 4-3 toen, alleen toen verloor Ajaxquote:
Ibi bij Vertonghenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
godverdomme met je kutfilmpje
op die dag stierf ik bijna
4-3 was wel spannend ja. Toen kwam Ajax steeds voor door fouten achterinquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mja voor het eerst in jaren gewonnen in Eindhoven. En was spannend. Net als die 4-3 toen, alleen toen verloor Ajax
wedstrijd zat al in de tas na 30 minutenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mja voor het eerst in jaren gewonnen in Eindhoven. En was spannend. Net als die 4-3 toen, alleen toen verloor Ajax
Dat was echt vreselijk. Uit bij Sparta met 4-0 op de broek krijgenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:00 schreef GGMM het volgende:
In dat zelfde jaar maakte we PSV andersom toch ook af? Dat jaar met Van Basten was echt dramatisch
Wat dacht je van Heerenveen toen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt vreselijk. Uit bij Sparta met 4-0 op de broek krijgen
alsof ze bij ajax geen fouten maaktequote:Op zondag 18 augustus 2013 04:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4-3 was wel spannend ja. Toen kwam Ajax steeds voor door fouten achterin
Hiere, is er nog een wakkerquote:
ja werd 5-2 volgens mij. En uit bij Vitesse met 4-1 en verliezen van Willem II. Godverdomme wat een godvergeten kutjaar was. Dat was het laatste slechte jaar eigenlijk. Eerste jaar onder Jol was wel goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dacht je van Heerenveen toen.Binnen 5 minuten met 2-0 achter ofzo. Die wedstrijd live afgekeken.
Ja, ik kijk de klassieker wel vanuit bed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hiere, is er nog een wakker
Die Cvitanich miste ook een kans op de doellijn toen volgens mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:01 schreef Tjacka het volgende:
0-0 spelen tegen sparta met 40 doelpogingen en daarom geen kampioen worden
Die werd gewoon super hard geduwd door Bakkal bij de 4-3quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alsof ze bij ajax geen fouten maakteDie Wielaert was toen ook zo slecht zeg
ik val in slaap denk ik tijdens de klassieker als het saai isquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik kijk de klassieker wel vanuit bed.
Ja, toen werden we heel onterecht geen kampioen. We speelde toen verreweg het beste voetbal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja werd 5-2 volgens mij. En uit bij Vitesse met 4-1 en verliezen van Willem II. Godverdomme wat een godvergeten kutjaar was. Dat was het laatste slechte jaar eigenlijk. Eerste jaar onder Jol was wel goed.
12:30 kijken of Ajax er 10 kan maken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, ik ga naar bed, het is goddomme al 4u
Gewoon doorhalenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, ik ga naar bed, het is goddomme al 4u
alleen het laatste half jaarquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja werd 5-2 volgens mij. En uit bij Vitesse met 4-1 en verliezen van Willem II. Godverdomme wat een godvergeten kutjaar was. Dat was het laatste slechte jaar eigenlijk. Eerste jaar onder Jol was wel goed.
kom op die liet zich gewoon duwen. wat een miskoop was dat zeg die wielaert. met zijn 'ervaring '. Daarna kwam Alderweireld in de basisquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die werd gewoon super hard geduwd door Bakkal bij de 4-3Mja care
Ja die tweede seizoenshelft was echt geniaal. Pantelicquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toen werden we heel onterecht geen kampioen. We speelde toen verreweg het beste voetbal.
gaat sowieso niet gebeurenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
12:30 kijken of Ajax er 10 kan maken.
Ja, alleen door het einde werd het alsnog een aidsjaarquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die tweede seizoenshelft was echt geniaal. Pantelic
hij heeft de basis gelegd voor de kampioenschappenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen het laatste half jaar
MARKO PANTELIC
de missende schakel die ons bijna kampioen maakte
ja kut twente altijd in de laatste minuut winnen enzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen door het einde werd het alsnog een aidsjaar
Dat is waar. Frank De boer is het beste wat ons heeft kunnen overkomen wat dat betreftquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja kut twente altijd in de laatste minuut winnen enzo![]()
gelukkig is het de jaren daarna weer goed gemaakt
Frank is een baas.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar. Frank De boer is het beste wat ons heeft kunnen overkomen wat dat betreft
en eruit in de vCL tegen gare kutclubjesquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:07 schreef Tjacka het volgende:
of dat we 5e werden en de finale van de playoffs verloren van twente met 1-0 thuis ofzo
dat was echt een vreselijke ervaring
ik was net supporter in die crisisjaren hè, elk jaar weer depressief. god wat was die 3e ster toen mooi, moest bijna janken van geluk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:08 schreef Tjacka het volgende:
of tegen twente laatste thuiswedstrijd, omdat we bij een zielig provincieclubje punten lieten liggen en daarom geen tweede werden.
Ik zie nog dat spandoek voor mij ''Chill out we're done''
Opdoeken dat Twentequote:Op zondag 18 augustus 2013 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente is wel een echte feestverpesterAjax tijdens het X-jarig jubileum, zelfde bij PSV...
Ga bekkenstoten.quote:
gewoon '90s music luisteren op spotify, niks mis mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/us(...)w=grid&view=0&sort=p
Lekkere chillmuziek, niks mis mee.
Nee bedankt.quote:
okquote:
Ik heb niet eens zitten gamenquote:
Relaxte film idd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net Good Will Hunting gezien. Best een goede film
Die heb ik toevallig van de week gekeken. Best een leuk filmpje ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net Good Will Hunting gezien. Best een goede film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |