Allemaal ego's (ja zelfs Chadli) die voor eigen succes gingen. Die zijn gelukkig allemaal weg, er is nu veel meer een collectief, ookal is het jong en vrijwel onervaren 14.gifquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die konden er ook nog eens geen flikker van.
Oei, minpunten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
zeg ken je psv, zeg ken je psv
die doen al jaren niet meer mee
ze kregen heel veen poen, maar ze worden alweer geen kampioen lalalal
Woutje Brama blijft toch de cultheld van Twente.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wout Drama doet geen mier kwaad nee.
het is allemaal niet veel. terwijl kullie paar jaar terug wel leuk team haddenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Allemaal ego's (ja zelfs Chadli) die voor eigen succes gingen. Die zijn gelukkig allemaal weg, er is nu veel meer een collectief, ookal is het jong en vrijwel onervaren 14.gif
zijn daar nog topics van?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ahahah bedenk me opeens toen charistheas naar feyenoord kwam.
Lachen was dat.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Lachen was dat.
Die play-off wedstrijden tegen Heerenveenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Lachen was dat.
Nee dan deze:quote:
weet ik niet, weet nog wel dat we daar toen stonden te protesteren in de avond mooi manquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee dan deze:
Cheerio, cheerio!
In Enschede zingen we zo!
Ajax moet dood en AZ moet kapot,
en PSV rollen we zo wel even op
Plaatsvervangende schaamte wel
hasj coke en pillenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee dan deze:
Cheerio, cheerio!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee dan deze:
Cheerio, cheerio!
wanbeleid in die jaren toch bij Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet ik niet, weet nog wel dat we daar toen stonden te protesteren in de avond mooi man
Speelwijze was ook wel om te janken. Twente had ten eerste Co nooit moeten aantrekken en daarna Stief nooit terug moeten halen. Blijft zonde dat Fredje en later Preud'homme pleite zijn gegaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is allemaal niet veel. terwijl kullie paar jaar terug wel leuk team hadden
Die Charistheas nog winst op gemaakt hequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wanbeleid in die jaren toch bij Ajax en Feyenoord.
quote:
preud'homme was wel een goede coach. Je kon hem ook nog uitlachen toen hij zo tekeer ging langs de zijlijn. Co is geen slechte coach trouwensquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speelwijze was ook wel om te janken. Twente had ten eerste Co nooit moeten aantrekken en daarna Stief nooit terug moeten halen. Blijft zonde dat Fredje en later Preud'homme pleite zijn gegaanOnder die twee speelden we het leukste voetbal.
Daar was 'ie wel meer dan terechtquote:
Feyenoord of Ajax?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die Charistheas nog winst op gemaakt he
MPH was echt een baasjequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
preud'homme was wel een goede coach. Je kon hem ook nog uitlachen toen hij zo tekeer ging langs de zijlijn. Co is geen slechte coach trouwens
zo kan je er van Ajax ook nog wel een paar vinden.quote:
Met die gekke bek van hem.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MPH was echt een baasjeCompleet flippen in dat verneukte Nederlands van hem, heerlijk
Pi-Air aan het janken op het veldquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zo kan je er van Ajax ook nog wel een paar vinden.
Owja met Pi-Air die ging huilen. Dat was toch het begin van de kutjaren?quote:
Uhu, daarna kwam Gullit volgens mij, en kocht hij 30 fuck-spelers die nu waarschijnlijk ergens in Andorra voetballen ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja met Pi-Air die ging huilen. Dat was toch het begin van de kutjaren?
godverdomme met je kutfilmpjequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jup. Volgens mij wel. En omdat Alves ze helemaal suf speeldequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha hoezo deed hij dat? Was het zijn laatste wedstrijd ofzo?
Toch was het toen wel leuk als supporter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, daarna kwam Gullit volgens mij, en kocht hij 30 fuck-spelers die nu waarschijnlijk ergens in Andorra voetballen ofzo
Sorry man. Doe maar snel die 1-5 posten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
godverdomme met je kutfilmpje
op die dag stierf ik bijna
Alves was best goed hier.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Volgens mij wel. En omdat Alves ze helemaal suf speelde
altijd die kutpotjes uit bij Heerenveenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Tjacka het volgende:
heerenveen - ajax 5-2
dat was bazenwedstrijd
Hou daar onmiddellijk mee op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
die heb ik toen niet live gezienquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry man. Doe maar snel die 1-5 posten.
Ik kan me namen niet eens meer herinnerenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toch was het toen wel leuk als supporter.
Beetje protesteren, toen ook met tweeluik knvb beker finale. Charistheas.
Mooi man.
Mwha die was best saai.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die heb ik toen niet live gezien![]()
Die van vorig seizoen was wel mooi trouwens
trustenquote:
mja voor het eerst in jaren gewonnen in Eindhoven. En was spannend. Net als die 4-3 toen, alleen toen verloor Ajaxquote:
Ibi bij Vertonghenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
godverdomme met je kutfilmpje
op die dag stierf ik bijna
4-3 was wel spannend ja. Toen kwam Ajax steeds voor door fouten achterinquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mja voor het eerst in jaren gewonnen in Eindhoven. En was spannend. Net als die 4-3 toen, alleen toen verloor Ajax
wedstrijd zat al in de tas na 30 minutenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mja voor het eerst in jaren gewonnen in Eindhoven. En was spannend. Net als die 4-3 toen, alleen toen verloor Ajax
Dat was echt vreselijk. Uit bij Sparta met 4-0 op de broek krijgenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:00 schreef GGMM het volgende:
In dat zelfde jaar maakte we PSV andersom toch ook af? Dat jaar met Van Basten was echt dramatisch
Wat dacht je van Heerenveen toen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt vreselijk. Uit bij Sparta met 4-0 op de broek krijgen
alsof ze bij ajax geen fouten maaktequote:Op zondag 18 augustus 2013 04:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4-3 was wel spannend ja. Toen kwam Ajax steeds voor door fouten achterin
Hiere, is er nog een wakkerquote:
ja werd 5-2 volgens mij. En uit bij Vitesse met 4-1 en verliezen van Willem II. Godverdomme wat een godvergeten kutjaar was. Dat was het laatste slechte jaar eigenlijk. Eerste jaar onder Jol was wel goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dacht je van Heerenveen toen.Binnen 5 minuten met 2-0 achter ofzo. Die wedstrijd live afgekeken.
Ja, ik kijk de klassieker wel vanuit bed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hiere, is er nog een wakker
Die Cvitanich miste ook een kans op de doellijn toen volgens mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:01 schreef Tjacka het volgende:
0-0 spelen tegen sparta met 40 doelpogingen en daarom geen kampioen worden
Die werd gewoon super hard geduwd door Bakkal bij de 4-3quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alsof ze bij ajax geen fouten maakteDie Wielaert was toen ook zo slecht zeg
ik val in slaap denk ik tijdens de klassieker als het saai isquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik kijk de klassieker wel vanuit bed.
Ja, toen werden we heel onterecht geen kampioen. We speelde toen verreweg het beste voetbal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja werd 5-2 volgens mij. En uit bij Vitesse met 4-1 en verliezen van Willem II. Godverdomme wat een godvergeten kutjaar was. Dat was het laatste slechte jaar eigenlijk. Eerste jaar onder Jol was wel goed.
12:30 kijken of Ajax er 10 kan maken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, ik ga naar bed, het is goddomme al 4u
Gewoon doorhalenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, ik ga naar bed, het is goddomme al 4u
alleen het laatste half jaarquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja werd 5-2 volgens mij. En uit bij Vitesse met 4-1 en verliezen van Willem II. Godverdomme wat een godvergeten kutjaar was. Dat was het laatste slechte jaar eigenlijk. Eerste jaar onder Jol was wel goed.
kom op die liet zich gewoon duwen. wat een miskoop was dat zeg die wielaert. met zijn 'ervaring '. Daarna kwam Alderweireld in de basisquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die werd gewoon super hard geduwd door Bakkal bij de 4-3Mja care
Ja die tweede seizoenshelft was echt geniaal. Pantelicquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toen werden we heel onterecht geen kampioen. We speelde toen verreweg het beste voetbal.
gaat sowieso niet gebeurenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
12:30 kijken of Ajax er 10 kan maken.
Ja, alleen door het einde werd het alsnog een aidsjaarquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die tweede seizoenshelft was echt geniaal. Pantelic
hij heeft de basis gelegd voor de kampioenschappenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen het laatste half jaar
MARKO PANTELIC
de missende schakel die ons bijna kampioen maakte
ja kut twente altijd in de laatste minuut winnen enzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen door het einde werd het alsnog een aidsjaar
Dat is waar. Frank De boer is het beste wat ons heeft kunnen overkomen wat dat betreftquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja kut twente altijd in de laatste minuut winnen enzo![]()
gelukkig is het de jaren daarna weer goed gemaakt
Frank is een baas.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar. Frank De boer is het beste wat ons heeft kunnen overkomen wat dat betreft
en eruit in de vCL tegen gare kutclubjesquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:07 schreef Tjacka het volgende:
of dat we 5e werden en de finale van de playoffs verloren van twente met 1-0 thuis ofzo
dat was echt een vreselijke ervaring
ik was net supporter in die crisisjaren hè, elk jaar weer depressief. god wat was die 3e ster toen mooi, moest bijna janken van geluk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:08 schreef Tjacka het volgende:
of tegen twente laatste thuiswedstrijd, omdat we bij een zielig provincieclubje punten lieten liggen en daarom geen tweede werden.
Ik zie nog dat spandoek voor mij ''Chill out we're done''
Opdoeken dat Twentequote:Op zondag 18 augustus 2013 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente is wel een echte feestverpesterAjax tijdens het X-jarig jubileum, zelfde bij PSV...
Ga bekkenstoten.quote:
gewoon '90s music luisteren op spotify, niks mis mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/us(...)w=grid&view=0&sort=p
Lekkere chillmuziek, niks mis mee.
Nee bedankt.quote:
okquote:
Ik heb niet eens zitten gamenquote:
Relaxte film idd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net Good Will Hunting gezien. Best een goede film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |