Allemaal ego's (ja zelfs Chadli) die voor eigen succes gingen. Die zijn gelukkig allemaal weg, er is nu veel meer een collectief, ookal is het jong en vrijwel onervaren 14.gifquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die konden er ook nog eens geen flikker van.
Oei, minpunten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
zeg ken je psv, zeg ken je psv
die doen al jaren niet meer mee
ze kregen heel veen poen, maar ze worden alweer geen kampioen lalalal
Woutje Brama blijft toch de cultheld van Twente.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wout Drama doet geen mier kwaad nee.
het is allemaal niet veel. terwijl kullie paar jaar terug wel leuk team haddenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Allemaal ego's (ja zelfs Chadli) die voor eigen succes gingen. Die zijn gelukkig allemaal weg, er is nu veel meer een collectief, ookal is het jong en vrijwel onervaren 14.gif
zijn daar nog topics van?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ahahah bedenk me opeens toen charistheas naar feyenoord kwam.
Lachen was dat.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Lachen was dat.
Die play-off wedstrijden tegen Heerenveenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Lachen was dat.
Nee dan deze:quote:
weet ik niet, weet nog wel dat we daar toen stonden te protesteren in de avond mooi manquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee dan deze:
Cheerio, cheerio!
In Enschede zingen we zo!
Ajax moet dood en AZ moet kapot,
en PSV rollen we zo wel even op
Plaatsvervangende schaamte wel
hasj coke en pillenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee dan deze:
Cheerio, cheerio!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee dan deze:
Cheerio, cheerio!
wanbeleid in die jaren toch bij Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet ik niet, weet nog wel dat we daar toen stonden te protesteren in de avond mooi man
Speelwijze was ook wel om te janken. Twente had ten eerste Co nooit moeten aantrekken en daarna Stief nooit terug moeten halen. Blijft zonde dat Fredje en later Preud'homme pleite zijn gegaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is allemaal niet veel. terwijl kullie paar jaar terug wel leuk team hadden
Die Charistheas nog winst op gemaakt hequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wanbeleid in die jaren toch bij Ajax en Feyenoord.
quote:
preud'homme was wel een goede coach. Je kon hem ook nog uitlachen toen hij zo tekeer ging langs de zijlijn. Co is geen slechte coach trouwensquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speelwijze was ook wel om te janken. Twente had ten eerste Co nooit moeten aantrekken en daarna Stief nooit terug moeten halen. Blijft zonde dat Fredje en later Preud'homme pleite zijn gegaanOnder die twee speelden we het leukste voetbal.
Daar was 'ie wel meer dan terechtquote:
Feyenoord of Ajax?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die Charistheas nog winst op gemaakt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |