hij heeft de basis gelegd voor de kampioenschappenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen het laatste half jaar
MARKO PANTELIC
de missende schakel die ons bijna kampioen maakte
ja kut twente altijd in de laatste minuut winnen enzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen door het einde werd het alsnog een aidsjaar
Dat is waar. Frank De boer is het beste wat ons heeft kunnen overkomen wat dat betreftquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja kut twente altijd in de laatste minuut winnen enzo![]()
gelukkig is het de jaren daarna weer goed gemaakt
Frank is een baas.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar. Frank De boer is het beste wat ons heeft kunnen overkomen wat dat betreft
en eruit in de vCL tegen gare kutclubjesquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:07 schreef Tjacka het volgende:
of dat we 5e werden en de finale van de playoffs verloren van twente met 1-0 thuis ofzo
dat was echt een vreselijke ervaring
ik was net supporter in die crisisjaren hè, elk jaar weer depressief. god wat was die 3e ster toen mooi, moest bijna janken van geluk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:08 schreef Tjacka het volgende:
of tegen twente laatste thuiswedstrijd, omdat we bij een zielig provincieclubje punten lieten liggen en daarom geen tweede werden.
Ik zie nog dat spandoek voor mij ''Chill out we're done''
Opdoeken dat Twentequote:Op zondag 18 augustus 2013 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente is wel een echte feestverpesterAjax tijdens het X-jarig jubileum, zelfde bij PSV...
Ga bekkenstoten.quote:
gewoon '90s music luisteren op spotify, niks mis mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/us(...)w=grid&view=0&sort=p
Lekkere chillmuziek, niks mis mee.
Nee bedankt.quote:
okquote:
Ik heb niet eens zitten gamenquote:
Relaxte film idd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net Good Will Hunting gezien. Best een goede film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |