MPH was echt een baasjequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
preud'homme was wel een goede coach. Je kon hem ook nog uitlachen toen hij zo tekeer ging langs de zijlijn. Co is geen slechte coach trouwens
zo kan je er van Ajax ook nog wel een paar vinden.quote:
Met die gekke bek van hem.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MPH was echt een baasjeCompleet flippen in dat verneukte Nederlands van hem, heerlijk
Pi-Air aan het janken op het veldquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zo kan je er van Ajax ook nog wel een paar vinden.
Owja met Pi-Air die ging huilen. Dat was toch het begin van de kutjaren?quote:
Uhu, daarna kwam Gullit volgens mij, en kocht hij 30 fuck-spelers die nu waarschijnlijk ergens in Andorra voetballen ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja met Pi-Air die ging huilen. Dat was toch het begin van de kutjaren?
godverdomme met je kutfilmpjequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jup. Volgens mij wel. En omdat Alves ze helemaal suf speeldequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha hoezo deed hij dat? Was het zijn laatste wedstrijd ofzo?
Toch was het toen wel leuk als supporter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, daarna kwam Gullit volgens mij, en kocht hij 30 fuck-spelers die nu waarschijnlijk ergens in Andorra voetballen ofzo
Sorry man. Doe maar snel die 1-5 posten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
godverdomme met je kutfilmpje
op die dag stierf ik bijna
Alves was best goed hier.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Volgens mij wel. En omdat Alves ze helemaal suf speelde
altijd die kutpotjes uit bij Heerenveenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Tjacka het volgende:
heerenveen - ajax 5-2
dat was bazenwedstrijd
Hou daar onmiddellijk mee op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
die heb ik toen niet live gezienquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry man. Doe maar snel die 1-5 posten.
Ik kan me namen niet eens meer herinnerenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toch was het toen wel leuk als supporter.
Beetje protesteren, toen ook met tweeluik knvb beker finale. Charistheas.
Mooi man.
Mwha die was best saai.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die heb ik toen niet live gezien![]()
Die van vorig seizoen was wel mooi trouwens
trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |