Ik hoor 't meestal ook niet zo goed. Behalve als ze er een gratis Brabants/Limburgs tokkie accent bij hebben zittenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Brabanders vinden mij een harde G hebben denk ik.
Brabanders vonden mij een harde L hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Brabanders vinden mij een harde G hebben denk ik.
Halloquote:
he he hequote:
ja toch niet danquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
maarja verder gewoon rotterdams toch
Hoezo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik ben officieel klaar met alcohol
Ik ook al anderhalf week, ook van het groenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
ROTTERDAM BESTE STAD DIE ER IS NEVER SURRENDER OKE
Ik heb net m'n laatste biertje gedronken. Dus i feel ya broquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
het is saaiquote:
grafaccentquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
maarja verder gewoon rotterdams toch
Laat hem gewoon samen met zijn chick meegaan danquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is saai
en mijn bffje heeft een vriendin dus die gaat al 3 weken niet meer mee uit, ik vind echt kut.
Meer vrienden zoekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is saai
en mijn bffje heeft een vriendin dus die gaat al 3 weken niet meer mee uit, ik vind echt kut.
Zegt de Purmerenderquote:
ik ook van de alcohol man ben weer hard trainen, wieri nog wel sws maar minderquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook al anderhalf week, ook van het groen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |