Ik heb ook niks met Limburg en het noorden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar is in het noorden en Limburg wel echt 10x zo erg hoor
brommers kiek`nquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Limburg en het noorden.
Achterhoek vind ik wel chill, beetje hokn dit dat.
Heb je er gewoon dan? Oh, las wonenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha oke, naja scheelt als je het een chille stad vindt sowieso, komt wel goed![]()
Amsterdam vind ik ook een erg fijne stad om te komen, kan je dan weer niet zeggen als Feyenoorder maargoed, ik zeg het toch
Dat is echt kut. Niet te verstaan gewoon.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
mn opa spreekt altijd twents is wel lachen
Prima te verstaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Niet te verstaan gewoon.
Nee dat niet, maar woon er 20 minuten met de trein vandaan. Als ik naar de stad ga is het toch vaak Utrecht of Amsterdam dus, ik ken het er wel aardig inmiddelsquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je er gewoon dan?
Mwah weet niet waarom het ook niet zou mogen. Duivedrecht, dát is een kutgat
Ben jij uberhaupt je zolderkamer weleens uit geweest?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Utrecht geweest.
Ja, ik las 't verkeerdquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar woon er 20 minuten met de trein vandaan. Als ik naar de stad ga is het toch vaak Utrecht of Amsterdam dus, ik ken het er wel aardig inmiddels
Ik hoor dat echt niet terug. Ik loop alleen soms vast als ik wil pratenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt een achterlijk accent in het Nederlands eigenlijk
Ja ik moest toch naar school vroegerquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij uberhaupt je zolderkamer weleens uit geweest?
Dit verbaast me dan ook helemaal niksquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Utrecht geweest.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit verbaast me dan ook helemaal niks
Ik heb een redelijk zachte Gquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor dat echt niet terug. Ik loop alleen soms vast als ik wil praten
Ik niet. Al denken Hollanders daar heel anders overquote:
Brabanders vinden mij een harde G hebben denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik niet. Al denken Hollanders daar heel anders over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |