Hm ja, had ik ook wel gekund waarschijnlijk als het wat langer had geduurd. Maarja studiepunten enzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
moet je nog anderhalfuur met de bus ofzo? Tering![]()
Ja, ik studeer in Amsterdam, ook totaal andere mentaliteit. Gewoon beetje aan- en inpassen
sorry ik had opeens een tyron/stijn aanval.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik was nog een mooie TT aan het bedenken lul
Ga nu Logistiek & economie doen. Laten we het erop houden dat ik na wat dwarsliggen en geklooi, er nu aan ga beginnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, had ik ook wel gekund waarschijnlijk als het wat langer had geduurd. Maarja studiepunten enzoWas ook gewoon totaal geen goed idee om die studie te doen maargoed.
Wat studeer je in Amsterdam?
Den Bosch is wel okayquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind eigenlijk geen een stad leuk in het Zuiden van Nederland.
ik kan me sowieso weinig grote steden herinneren waar ik was.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Herkenbaar 2.0quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga nu Logistiek & economie doen. Laten we het erop houden dat ik na wat dwarsliggen en geklooi, er nu aan ga beginnenEven een studie afmaken deze keer
Eindhoven. Leer je vanzelf wel te waarderenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb niet zoveel met Brabant.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eindhoven. Leer je vanzelf wel te waarderen
bullet for my valentine tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n grootste liefde blijft echter Iron Maiden
\m/
Dat is ECHT een kutbandquote:
Doe mij maar:quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n grootste liefde blijft echter Iron Maiden
\m/
luisterde ik naar toen ik 13-14 was.quote:
Wall of deathquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
luisterde ik naar toen ik 13-14 was.
moshpit in op je 14e toch #yolo
Omdat ik ook graag een beetje shit naast de studie wil doen. En in Amsterdam kom ik al mijn hele leven, dus vetste studentenstad, ik ken 't etc etc.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Herkenbaar 2.0Echt vreselijk
![]()
Hoezo heb je voor Amsterdam gekozen dan? Heb je het in Ehv niet?
tssssszzzukkelquote:
Mooie shit altijd jaquote:
Haha oke, naja scheelt als je het een chille stad vindt sowieso, komt wel goedquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat ik ook graag een beetje shit naast de studie wil doen. En in Amsterdam kom ik al mijn hele leven, dus vetste studentenstad, ik ken 't etc etc.
Vorig jaar had ik er kamertje en alles, alleen nu niet meer dus. Kon er een via mn broer regelen in 't centrum, alleen ben ik te laat mee...![]()
Dus dat moet ik allemaal alleen wel weer zien te regelen. Denk wel dat ik bij vereniging ga deze keer.
Eindhoven heb ik wel even gezien. Uitgaan is 't ook niet meer helemaal hier. Zijn er nu iets te vaak geweest
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
Amsterdam vind ik ook een erg fijne stad om te komen,
quote:
Smeerlap.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik ook een erg fijne stad om te komen
Dat je dat niet zou mogen zeggen is wel erg treurig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha oke, naja scheelt als je het een chille stad vindt sowieso, komt wel goed![]()
Amsterdam vind ik ook een erg fijne stad om te komen, kan je dan weer niet zeggen als Feyenoorder maargoed, ik zeg het toch
Hipsters heb je helaas overalquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Amsterdam kut, een soort lowlands stad. Allemaal pretentieuze lui daar joh.
Zou geen andere stad in Nederland permanent willen wonen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja ik ben Rotterdam gewoon ontwend
Ga op een boerderij wonen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou geen andere stad in Nederland permanent willen wonen.
Amsterdam is een en al import/hipster joh.quote:
quote:
Utrecht is wel rlx mattiequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou geen andere stad in Nederland permanent willen wonen.
Ja ik weet het. Maarja dat krijg je als veel mensen daar samenkomen. En ook allemaal toeristen enzo die voor de drugs komen. Weten die Amerikanen veel in welk land ze verblijven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amsterdam is een en al import/hipster joh.
Echte Amsterdammers kan ik wel mee vaak.
je hebt ook wel gelijk hoor, je hebt er wel deels erg arrogant volk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
Waar wonen de eckte eckten dan? Jordaan zeker? Of is dat ook al vernaggeld?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Almere toch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar wonen de eckte eckten dan? Jordaan zeker? Of is dat ook al vernaggeld?
Nooit last van eigenlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
Daarentegen heb je in Rotterdam ook erg veel tokkies lopen
Klopt, maar is in het noorden en Limburg wel echt 10x zo erg hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen in de achterhoek altijd racisme dit dat.
Ik heb ook niks met Limburg en het noorden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar is in het noorden en Limburg wel echt 10x zo erg hoor
brommers kiek`nquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Limburg en het noorden.
Achterhoek vind ik wel chill, beetje hokn dit dat.
Heb je er gewoon dan? Oh, las wonenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha oke, naja scheelt als je het een chille stad vindt sowieso, komt wel goed![]()
Amsterdam vind ik ook een erg fijne stad om te komen, kan je dan weer niet zeggen als Feyenoorder maargoed, ik zeg het toch
Dat is echt kut. Niet te verstaan gewoon.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
mn opa spreekt altijd twents is wel lachen
Prima te verstaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Niet te verstaan gewoon.
Nee dat niet, maar woon er 20 minuten met de trein vandaan. Als ik naar de stad ga is het toch vaak Utrecht of Amsterdam dus, ik ken het er wel aardig inmiddelsquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je er gewoon dan?
Mwah weet niet waarom het ook niet zou mogen. Duivedrecht, dát is een kutgat
Ben jij uberhaupt je zolderkamer weleens uit geweest?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Utrecht geweest.
Ja, ik las 't verkeerdquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar woon er 20 minuten met de trein vandaan. Als ik naar de stad ga is het toch vaak Utrecht of Amsterdam dus, ik ken het er wel aardig inmiddels
Ik hoor dat echt niet terug. Ik loop alleen soms vast als ik wil pratenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt een achterlijk accent in het Nederlands eigenlijk
Ja ik moest toch naar school vroegerquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij uberhaupt je zolderkamer weleens uit geweest?
Dit verbaast me dan ook helemaal niksquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Utrecht geweest.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit verbaast me dan ook helemaal niks
Ik heb een redelijk zachte Gquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor dat echt niet terug. Ik loop alleen soms vast als ik wil praten
Ik niet. Al denken Hollanders daar heel anders overquote:
Brabanders vinden mij een harde G hebben denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik niet. Al denken Hollanders daar heel anders over
Ik hoor 't meestal ook niet zo goed. Behalve als ze er een gratis Brabants/Limburgs tokkie accent bij hebben zittenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Brabanders vinden mij een harde G hebben denk ik.
Brabanders vonden mij een harde L hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Brabanders vinden mij een harde G hebben denk ik.
Halloquote:
he he hequote:
ja toch niet danquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
maarja verder gewoon rotterdams toch
Hoezo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik ben officieel klaar met alcohol
Ik ook al anderhalf week, ook van het groenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
ROTTERDAM BESTE STAD DIE ER IS NEVER SURRENDER OKE
Ik heb net m'n laatste biertje gedronken. Dus i feel ya broquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
het is saaiquote:
grafaccentquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
maarja verder gewoon rotterdams toch
Laat hem gewoon samen met zijn chick meegaan danquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is saai
en mijn bffje heeft een vriendin dus die gaat al 3 weken niet meer mee uit, ik vind echt kut.
Meer vrienden zoekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is saai
en mijn bffje heeft een vriendin dus die gaat al 3 weken niet meer mee uit, ik vind echt kut.
Zegt de Purmerenderquote:
ik ook van de alcohol man ben weer hard trainen, wieri nog wel sws maar minderquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook al anderhalf week, ook van het groen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |