Hm ja, had ik ook wel gekund waarschijnlijk als het wat langer had geduurd. Maarja studiepunten enzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
moet je nog anderhalfuur met de bus ofzo? Tering![]()
Ja, ik studeer in Amsterdam, ook totaal andere mentaliteit. Gewoon beetje aan- en inpassen
sorry ik had opeens een tyron/stijn aanval.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik was nog een mooie TT aan het bedenken lul
Ga nu Logistiek & economie doen. Laten we het erop houden dat ik na wat dwarsliggen en geklooi, er nu aan ga beginnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, had ik ook wel gekund waarschijnlijk als het wat langer had geduurd. Maarja studiepunten enzoWas ook gewoon totaal geen goed idee om die studie te doen maargoed.
Wat studeer je in Amsterdam?
Den Bosch is wel okayquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind eigenlijk geen een stad leuk in het Zuiden van Nederland.
ik kan me sowieso weinig grote steden herinneren waar ik was.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Herkenbaar 2.0quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga nu Logistiek & economie doen. Laten we het erop houden dat ik na wat dwarsliggen en geklooi, er nu aan ga beginnenEven een studie afmaken deze keer
Eindhoven. Leer je vanzelf wel te waarderenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb niet zoveel met Brabant.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eindhoven. Leer je vanzelf wel te waarderen
bullet for my valentine tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n grootste liefde blijft echter Iron Maiden
\m/
Dat is ECHT een kutbandquote:
Doe mij maar:quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n grootste liefde blijft echter Iron Maiden
\m/
luisterde ik naar toen ik 13-14 was.quote:
Wall of deathquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
luisterde ik naar toen ik 13-14 was.
moshpit in op je 14e toch #yolo
Omdat ik ook graag een beetje shit naast de studie wil doen. En in Amsterdam kom ik al mijn hele leven, dus vetste studentenstad, ik ken 't etc etc.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Herkenbaar 2.0Echt vreselijk
![]()
Hoezo heb je voor Amsterdam gekozen dan? Heb je het in Ehv niet?
tssssszzzukkelquote:
Mooie shit altijd jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |