dagelijks begon kut te worden manquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:18 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ik ook van de alcohol man ben weer hard trainen, wieri nog wel sws maar minder
Nieuwe kroeg zoeken dan. Op dit soort momenten heb je gewoon weer een episch avondje nodig dat nieuw leven in het uitgaan gooit. I've been therequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb ik genoeg, maar alcohol is gewoon saai.
Sowieso iets tegen accenten hebben..quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
ik snap echt niet wat iemand tegen rotterdams accent zou hebben
Drents en Gronings is ook niet te harden hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sowieso iets tegen accenten hebben..Limburgs daargelaten natuurlijk
Joa.. en Twents, en Fries'. Ik heb te vroeg gesproken heb ik 't gevoelquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drents en Gronings is ook niet te harden hoor
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
krijg heimwee van zulke plaatjes man
rotterdam
of festivalletjequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nieuwe kroeg zoeken dan. Op dit soort momenten heb je gewoon weer een episch avondje nodig dat nieuw leven in het uitgaan gooit. I've been there
Ga naar Lowlands, dat wordt gewaardeerd hierquote:
ben geen hippiequote:Op zondag 18 augustus 2013 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga naar Lowlands, dat wordt gewaardeerd hier
Ben ik niet zo van, maar kan ook helpen ja. Pilletje erin, tanken, en gaanquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zegt de Purmerender_!
Als je een steekproef houd door Nederland vind 99% Purmerends kutter.
purmerends is toch gewoon amsterdamsquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zegt de Purmerender_!
Als je een steekproef houd door Nederland vind 99% Purmerends kutter.
nee man is nog erger vind ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
purmerends is toch gewoon amsterdams
jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
purmerends is toch gewoon amsterdams
ik zie niet in wat er erg aan is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit 10 minuten gepraat met iemand uit Purmerend wat was dat erg zeg.
12.30 pasquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:29 schreef Tjacka het volgende:
8 uur de wekker voor een tyfus voetbalwedstrijdje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |