Iedere LaPo die ik zet, heeft als gevolg dat ie gekaapt wordt, standaard.quote:
Had ik ook vandaag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima wel, maar moet wel nog even wennen aan andere chicks.
Heb je ook geen chick meer?quote:
Mijn buurvrouw is de moeder van een van mijn beste matties, gaat hem niet worden man.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog twaalf uurtjes tot Typisch huilend van frustratie bij zijn buurvrouw in bed ligt.
Ik snap dat ook niet. Dat heb je nu eenmaal als middenmotertje.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef Elan het volgende:
Waarom is er zo'n overdreven crisis bij Nec goh je verliest een paar keer.
Gaat goed met ze.quote:Primark heeft momenteel vier winkels in Nederland, in Rotterdam, Hoofddorp, Zaandam en Almere. Er werken 1186 mensen. Naast de nieuwe Primarkwinkels in Arnhem en Enschede heeft het concern er nog zes in de pijplijn. Daarmee zullen in totaal 1990 banen gerealiseerd worden.
In de herfst van 2013 zal Primark winkels openen in Zoetermeer en Eindhoven, in de zomer van 2014 volgen Nijmegen en Venlo. Een Primarkwinkel in Den Haag opent in de herfst van 2014 terwijl Heerlen in de lente van 2015 volgt.
Afgelopen man.quote:
Sterkte met het zoeken van een ander alternatief, ouwe.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is de moeder van een van mijn beste matties, gaat hem niet worden man.
Sucks. Hoezo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat goed met ze.
[..]
Afgelopen man.
NEC heeft al sinds februari niet meer gewonnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef Elan het volgende:
Waarom is er zo'n overdreven crisis bij Nec goh je verliest een paar keer.
1-1quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
4-1 voor Ajax gaat het worden vandaag
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterkte met het zoeken van een ander alternatief, ouwe.
Feyenoord ook zowat niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC heeft al sinds februari niet meer gewonnen.
Dat heb ik ook voorspeld bij die Feyenoord voorspelling shit. Als ik er echt geld op moest zetten was het 2 of 3-0.quote:
Nee zoveel scoren we niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat het morgen 6-1 voor Ajax wordt, en dat op halve kracht.
We waren op vakantie gegaan samen, maar waren na paar dagen elkaar eigenlijk al zat.quote:
Da's niet best, man.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We waren op vakantie gegaan samen, maar waren na paar dagen elkaar eigenlijk al zat.
Maakt niet veel uit. Heb bijna andere.quote:
Ja, eens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb meer vrees voor Heerenveen - Ajax, daar zie ik Ajax nog verliezen.
Groningen uit ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee man Feyenoord is veel verder dan dit Ajax ze hebben niet eens een scorende spits!quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voorspeld bij die Feyenoord voorspelling shit. Als ik er echt geld op moest zetten was het 2 of 3-0.![]()
researchteamquote:Wat is uw ervaring met Jeugdzorg?
Reageer: researchteam@ad.nl
Ja dan gaat het vaak fout, zeker als je elkaar nog niet zo lang kent. Was het eigenlijk een serieuze relatie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We waren op vakantie gegaan samen, maar waren na paar dagen elkaar eigenlijk al zat.
Doe normaal man. Tenzij gewoon beetje spelen, dan prima.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit. Heb bijna andere.
Maar twijfel wel daar aan.
Ooh omdat ze een keer verloren hebben van Cambuur opeens niet meer. Is nog gevaarlijk hoor daarzoquote:
Ik hoor Fantasyboy spreken, ben jij toevallig de kloon van Fantasyboy of is Fantasyboy het stuk nageboorte dat met je mee kwam?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man Feyenoord is veel verder dan dit Ajax ze hebben niet eens een scorende spits!
Hadden jullie vaak ruzie toen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie is dat nu weer?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoor Fantasyboy spreken, ben jij toevallig de kloon van Fantasyboy of is Fantasyboy het stuk nageboorte dat met je mee kwam?
Een kloontje van een niet nader te noemen Feyenoorder die in het Feijenoordtopic lopt te trollen (hoop ik).quote:
Ooh ik kom nooit in het Feyenoordtopic.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een kloontje van een niet nader te noemen Feyenoorder die in het Feijenoordtopic lopt te trollen (hoop ik).
Dit is nieuw voor me, een kloon?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een kloontje van een niet nader te noemen Feyenoorder die in het Feijenoordtopic lopt te trollen (hoop ik).
San Marco helpt zijn grote liefde heus wel aan 3 punten hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Half man. Mijn ouders hebben haar bijvoorbeeld nooit gezien, maar relatie duurde wel iets van 8 maanden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dan gaat het vaak fout, zeker als je elkaar nog niet zo lang kent. Was het eigenlijk een serieuze relatie?
Waarom?quote:Bij mij ging het juist kapot omdat ik met mijn matties op vakantie ging.
Ik twijfel. Zij is echt cool.quote:[..]
Doe normaal man. Tenzij gewoon beetje spelen, dan prima.
Vorig seizoen ook inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
San Marco helpt zijn grote liefde heus wel aan 3 punten hoor.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
San Marco helpt zijn grote liefde heus wel aan 3 punten hoor.
Viel best mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden jullie vaak ruzie toen?
Dat zijn er 2.quote:
9-0, 7x Finnbogason.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk overigens dat Heerenveen wel een aardige uitslag neer gaat zetten tegen Heracles.
Ja dat wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh. Maarja tijdje op elkaars lip zitten is meestal toch de grote test
Hoi.quote:
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Happel, mag ik jou wel 'ouwe' noemen?
Meh, dat is niet het eckte eckte dan. (Familie) Verjaardagen enzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Half man. Mijn ouders hebben haar bijvoorbeeld nooit gezien, maar relatie duurde wel iets van 8 maanden.
[..]
Waarom?
[..]
Ik twijfel. Zij is echt cool.
Totaal niet realistisch maar wel een verfrissende blik die jongen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoor Fantasyboy spreken, ben jij toevallig de kloon van Fantasyboy of is Fantasyboy het stuk nageboorte dat met je mee kwam?
Stap naar dat soort feestjes is heel groot bij mij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meh, dat is niet het eckte eckte dan. (Familie) Verjaardagen enzo.
Lang verhaal, niet voor den foks bestemd.
Hehe, ja in dat geval waarom niet.
Een aft?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb overigens last van aids in mijn mond, het teistert me al twee dagen. Als ik er mijn tanden probeer te poetsen, sterft er een stukje van mij.
Verfrissend noem je dat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet realistisch maar wel een verfrissende blik die jongen.
Al die calimero's lopen alleen te bitchen dat het toch niks gaat worden.
Iedereen kan van dat flutteam winnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk overigens dat Heerenveen wel een aardige uitslag neer gaat zetten tegen Heracles.
5/6-0 lijkt me realistisch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iedereen kan van dat flutteam winnen.
ik had laatst my friends hot mom gezien, daar was dat geen obstakel. integendeel zelfsquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je ook geen chick meer?
[..]
Mijn buurvrouw is de moeder van een van mijn beste matties, gaat hem niet worden man.
Pics van je hossel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stap naar dat soort feestjes is heel groot bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stelt een vraag, waarop het antwoord ja of nee kan zijn. Toevallig is het nu drie keer nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Het favoriete woordje van Happel is 'nee', merk ik.
Moet jij zeggen Lau met je gekanker constant.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Verfrissend noem je dat.
Die gast is nog dommer dan jij.
Constant?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet jij zeggen Lau met je gekanker constant.
Ben je voor Feyenoord?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Je stelt een vraag, waarop het antwoord ja of nee kan zijn. Toevallig is het nu drie keer nee.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pics van je hossel.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Het is geen hot mom.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had laatst my friends hot mom gezien, daar was dat geen obstakel. integendeel zelfs
Heerenveen gaat ze net zo hard slaag geven als ze op 12-12-2010 tegen Twente deden (toen werd het 6-2 door een ontketende Assaidi)quote:
Ik had voor de gein toch nog ''/zijn'' achter ''is'' geplaatst. Deze feedback is geheel gratis en vrijblijvend.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het met Happel eens dat zowel Fantasyboy als Elan nogal dom is.
Twente is minder slecht dan het Heracles wat op bezoek komt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heerenveen gaat ze net zo hard slaag geven als ze op 12-12-2010 tegen Twente deden (toen werd het 6-2 door een ontketende Assaidi)
Bedankt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had voor de gein toch nog ''/zijn'' achter ''is'' geplaatst. Deze feedback is geheel gratis en vrijblijvend.
Graag gedaan.
Daarom slaag geven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is minder slecht dan het Heracles wat op bezoek komt.
Het bekt wel lekker, heb je er moeite mee?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
Het is wel een van je favoriete krachttermen toch?
Zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het met Happel eens dat zowel Fantasyboy als Elan nogal dom is.
Heb je de tato van C_A gezien?quote:
Ik hou het toch op "is". Wel lastig, daar niet van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.Het kost me te veel moeite dit nog aan te passen, maar ik zal deze tip in de toekomst zeker gaan toepassen.
Het is ook 'is'.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hou het toch op "is". Wel lastig, daar niet van.
Fijn dat je er wat aan hebt gehad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.Het kost me te veel moeite dit nog aan te passen, maar ik zal deze tip in de toekomst zeker gaan toepassen.
Nee man je bent apart maar moet vaak wel om jou lachen. Al is Caland grappiger.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Het bekt wel lekker, heb je er moeite mee?
quote:Na de beschamende 1-5 nederlaag van NEC tegen PEC Zwolle was het onrustig bij het stadion. Bij de hoofdingang van De Goffert zorgden zo'n 300 boze NEC-fans voor relletjes.
NEC is het seizoen dramatisch begonnen met ruime nederlagen tegen Groningen (1-4), PSV (0-5) en PEC Zwolle. De laatste tien duels van vorig seizoen leverden slechts één punt op.
Supporters van de Nijmeegse ploeg eisten het ontslag van trainer Alex Pastoor. Spelers van NEC onder wie Rens van Eijden, Victor Palsson en Dennis Gentenaar spraken de boze fans toe.
Op Marktplaats heeft een teleurgestelde NEC-fan de complete selectie te koop aangeboden. Tegen elk aannemelijk bod mogen de voetballers, die als conditie 'gebruikt' hebben, weg.
Dat stemt mij tevreden.quote:
Ik weet niet wat er speelt in Nijmegen. Ze doen het niet zo goed, dus zullen er koppen moeten rollen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kijk je naar de taferelen in Nijmegen? Het schijnt dat Pastoor wordt 'bedreigd'.
Heb ik gezien. Looking good.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je de tato van C_A gezien?
Ga jij wel leuk vinden.
Helaas.quote:
Tegen dwergen durven ze wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:00 schreef Elan het volgende:
Neophyte was wel vet draaien ze ook wel eens in de Legioenzaal althans de ene keer dat ik daar in was.
Werd er weer uitgebeukt door een of andere debiel met een groen petje.
Een bijzonder verstandige opmerking zo op de late avond.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
In en in trieste support heeft Feyenoord, het is voor iedereen het beste dat die club wordt opgedoekt.
Ik ben serieus wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een bijzonder verstandige opmerking zo op de late avond.
Je valt in herhaling, m'n jong.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
In en in trieste support heeft Feyenoord, het is voor iedereen het beste dat die club wordt opgedoekt.
Happel liegt. Dit betekent dat Feyenoordsupporters ook onbetrouwbaar zijn, weer een reden om die club op te doeken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat loopt Happel dan te lullen dat jij Ritmo bent.
Ik sta volledig achter je.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Happel liegt. Dit betekent dat Feyenoordsupporters ook onbetrouwbaar zijn, weer een reden om die club op te doeken.
merkie ontkent ditquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Loek noemt hij me.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze eerst nog een keer het Maasgebouw bestormen en de directie eruit trappen, die maken er echt een puinhoop van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Happel liegt. Dit betekent dat Feyenoordsupporters ook onbetrouwbaar zijn, weer een reden om die club op te doeken.
Goeie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij personen zoals jij heb ik dat idee ook wel eens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Goeie.
Toch jammer dat jouw vader ooit je moeder heeft geneukt.
quote:
*uquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij personen zoals jij heb ik dat idee ook wel eens.
Ik had het al gevonden. Jij gaat hard omhoog zie ik.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:11 schreef AFCNiels het volgende:
PEC heeft me gered, na Groningen stond ik vanavond op -10 punten, nu op 44.
Stap 1 Klik een willekeurige user aan.quote:
ander milieu, daar gaat dat sowieso andersquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
En jij had 2 Groningse verdedigers en Bizot.
Hij had het al gevonden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stap 1 Klik een willekeurige user aan.
Stap 2 Voer de naam van een user in
Tot zo ver deze kort maar krachtige 'walktrough'.
3 plaatsen gestegen in de subleague en iets van 30 in het algemeen klassement.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden. Jij gaat hard omhoog zie ik.
Zal best.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je een serieuze discussie voerenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal best.
Maar zeg eens. Wat is er mis met de Feyenoord aanhang.
Ik was intensief bezig met mijn 'walktrough'. Doordat ik zo intensief bezig was, heb ik de andere posts niet gelezen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had het al gevonden.
Tot zo ver mijn post die het nog eens pijnlijk duidelijk maakt dat jouw 'walktrough' volledig overbodig was.
Ik gelukkig alleen Bizot... ok, en Chery, maar die bracht me tenminste geen minpuntenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
En jij had 2 Groningse verdedigers en Bizot.
Ja ik sta nummer 19. Kan moeilijk nog hoger gaan staan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..], maar de inhaalrace is begonnen.
[ afbeelding ]
Alsof jij de mening van mij serieus neemtquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal best.
veelvuldig koketteren met het 'geen woorden, maar daden' is een beetje tegenstrijdig met de boodschapquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal best.
Dat is wel erg hoog.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik sta nummer 19. Kan moeilijk nog hoger gaan staan.
Hij is 15 en vast nooit in de Kuip geweest waarom hecht je waarde aan zijn oordeel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal best.
Ik ben nooit serieus. Ben alleen wel benieuwd naar de mening van een betweterig aidskind dat nog nooit een stadion van binnen heeft gezien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je een serieuze discussie voeren
Je blijft maar een aparte man Happel.
Daar dacht picornie anders over.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:14 schreef Adames het volgende:
veelvuldig koketteren met het 'geen woorden, maar daden' is een beetje tegenstrijdig met de boodschap
was nogal opwelling om naar toe te gaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef Adames het volgende:
[..]
had het even van te voren hier nagevraagd, had ik je ook wel kunnen vertellen
Insinueer jij hier dat de ArenA geen stadion is?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben nooit serieus. Ben alleen wel benieuwd naar de mening van een betweterig aidskind dat nog nooit een stadion van binnen heeft gezien.
Doe rustig man.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben nooit serieus. Ben alleen wel benieuwd naar de mening van een betweterig aidskind dat nog nooit een stadion van binnen heeft gezien.
quote:
aRENaquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer jij hier dat de ArenA geen stadion is?
Hij maakt overduidelijk een grapje. Dat je er serieus op ingaat is raar en autistisch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Met de supporters niks, alleen die vrienden van Feyenoord vind ik nogal een kansloze beweging.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal best.
Dat je offence schrijft ipv offense, dat doet mij deugt.quote:
Ik kan niet tegen 'grapjes' over Feyenoord. Dat maakt mij raar en autistisch, boeiend.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakt overduidelijk een grapje. Dat je er serieus op ingaat is raar en autistisch.
No offence.
Eens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met de supporters niks, alleen die vrienden van Feyenoord vind ik nogal een kansloze beweging.
Oke, is dat ook weer opgehelderd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen 'grapjes' over Feyenoord. Dat maakt mij raar en autistisch, boeiend.
Arme jongen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen 'grapjes' over Feyenoord. Dat maakt mij raar en autistisch, boeiend.
Jij bent ook raar. Dat jij moderator bent met al dat getrol en gezuig is al helemaal raar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakt overduidelijk een grapje. Dat je er serieus op ingaat is raar en autistisch.
No offence.
Overspel is een fake reality showquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk nu ''Overspel'' er werd net geneukt.
Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik weet niets over jou.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met de supporters niks, alleen die vrienden van Feyenoord vind ik nogal een kansloze beweging.
Ik houd me netjes, Smoofie. Jij veel plezier met de overwinning morgen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Veel plezier morgen.
En word niet gebanned, Stijn of Happel/.
Staat hier ook aan, alleen zonder geluid, dus ik snap het niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk nu ''Overspel'' er werd net geneukt.
Nee, als jij wordt gebanned is mijn leven leeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
denk dat ik morgen weer een ban op ga lopen
Een beetje wat jij hebt met een overwinning van PSVquote:
Koketterenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
veelvuldig koketteren met het 'geen woorden, maar daden' is een beetje tegenstrijdig met de boodschap
zal maar 72 uur zijn denk ik dus no spangquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, als jij wordt gebanned is mijn leven leeg.
Dat doe ik als mod toch niet joh, jankbal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Elan het volgende:
Dat jij moderator bent met al dat getrol en gezuig is al helemaal raar.
Nee joh. Dat was het PSV van vorig seizoen, toen liepen er personen rond in dat gesticht die veel met Happel gemeen hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje wat jij hebt met een overwinning van PSV
Dat jij weer mod bent geworden vind ik dubieus te noemen maar in ieder geval ben je nu weer een normale user.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik als mod toch niet joh, jankbal.
71 uur te veelquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal maar 72 uur zijn denk ik dus no spang
Ik voel iets moois opbloeien tussen jullie twee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even kijken wat Mansfield heeft gedaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk momenteel de samenvattingen van het engels voetbal.
Bedankt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
maar in ieder geval ben je nu weer een normale user.
En anders breek je hier alles af toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel Feyenoord is een kansloze beweging. Over 13 uur is dat duidelijk.
1-0 gewonnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even kijken wat Mansfield heeft gedaan.
Neuh.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
En anders breek je hier alles af toch?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
71 uur te veel.
BoSox gewonnen na de nederlaag gisteren.
Sayonara
En jodenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:21 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die aRENa, 010, 020 en andere koosnaampjes gebruiken zijn nogal zielig.
1-0 winst op Wycombequote:Op zondag 18 augustus 2013 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even kijken wat Mansfield heeft gedaan.
Eens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:21 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die aRENa, 010, 020 en andere koosnaampjes gebruiken zijn nogal zielig.
Dit is voor het eerst dat ik het zie maar die gozer met dat lekkere blonde zusje zei iets van: ze zat mij heel de avond op te geilen en aan het eind van de avond wilde ze niet mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat hier ook aan, alleen zonder geluid, dus ik snap het niet.
Waarom is die ene chick in elkaar geslagen?
Had ik je ook wel kunnen vertellen, ik dacht er nog aan toen ik daarstraks alle uitslagen bekeekquote:
Jawel je bent superirritant. Als moderator zou iets van neutraliteit je sieren in plaats daarvan steun je openlijk een 15-jarige die trollt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
en alle jodenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed alle Feyenoordsupporters als zielig bestempelen. OPDOEKEN
Oh ja, dat soort wijven verdienen klappen idd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik het zie maar die gozer met dat lekkere blonde zusje zei iets van: ze zat mij heel de avond op te geilen en aan het eind van de avond wilde ze niet mee.
Terecht blauw oog dus.
Ik h eb je nooit laten verbannen, maar ik ben het verder niet met je eens. Een geintje moet kunnen, zeker in de sc, als je daar om huilt ben je heel zielig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel je bent superirritant. Als moderator zou iets van neutraliteit je sieren in plaats daarvan steun je openlijk een 15-jarige die trollt.
Positieve feedback is dit voor je me weer laat verbannen.
Maar joden is hun eigen koosnaampje.quote:
Je bent wel enorm treurig als je mijn opmerkingen over Feyenoord daadwerkelijk ernstig serieus neemt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel je bent superirritant. Als moderator zou iets van neutraliteit je sieren in plaats daarvan steun je openlijk een 15-jarige die trollt.
Positieve feedback is dit voor je me weer laat verbannen.
Aldus "Stijn leg eens uit waarom Feyenoord kut is!" Happel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:24 schreef Happel het volgende:
Och god GGMM, wat een kansloze mongool ben je ook.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus "Stijn leg eens uit waarom Feyenoord kut is!" Happel.
Inderdaad, een debiel moet je gewoon laten bazelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent wel enorm treurig als je mijn opmerkingen over Feyenoord daadwerkelijk ernstig serieus neemt.
Soort van toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik h eb je nooit laten verbannen, maar ik ben het verder niet met je eens. Een geintje moet kunnen, zeker in de sc, als je daar om huilt ben je heel zielig.
Dit is positieve feedback, voordat je weer begint te janken.
Waarvan? Ik kom denk ik niet op FOK! morgen. Als er verloren wordt ga ik wat anders doen en als we winnen ben ik in Rotterdam bier drinken jhk roepen.quote:
Dat stond volledig los van elkaar. Er was nog helemaal geen sprake van dat ik weer mod zou worden op het moment dat je gebannend werd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:27 schreef Elan het volgende:
Soort van toch?Toen ik geband werd was jij weer moderator.
Ja, ach. Boe-hoe. Mensen moeten maar eens ergens tegen kunnen. Maar ik was sowieso niet echt van plan daar nog te gaan trollen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:27 schreef Elan het volgende:
Persoonlijk kan ik het wel hebben alleen als je weer zo gaat doen hoe je deed is de sfeer straks weer verziekt.
beetje ruzie op FOK! tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarvan? Ik kom denk ik niet op FOK! morgen. Als er verloren wordt ga ik wat anders doen en als we winnen ben ik in Rotterdam bier drinken jhk roepen.
Stinho?quote:Heerenveen - Heracles
NAC - ADO
Twente - Utreg
Ik ben serieus als het over Feyenoord gaat, ja. Dat maakt me geen kansloze mongool, Réne. Maar ga lekker door met het volhouden van dat kankersfeertje hier. Misschien wordt het dan ooit nog wat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus "Stijn leg eens uit waarom Feyenoord kut is!" Happel.
Bedankt, let vooral even op mijn emoticons achter zinnen voordat je ergens verkeerde gedachte van krijgt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind je ontzettend stoer, echt waar.
Ik doe niks man, je moet niet janken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben serieus als het over Feyenoord gaat, ja. Dat maakt me geen kansloze mongool, Réne. Maar ga lekker door met het volhouden van dat kankersfeertje hier. Misschien wordt het dan ooit nog wat.
Ik vind mensen die JHK gebruiken bijzonder treurig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt, let vooral even op mijn emoticons achter zinnen voordat je ergens verkeerde gedachte van krijgt.
Twijfel zelf enorm over NAC - ADO, misschien is een gelijkspel wel een logischer uitslag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen
Gelijkspel
Twente
There you heard it first.
Ik vind het een lastige wedstrijd ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twijfel zelf enorm over NAC - ADO, misschien is een gelijkspel wel een logischer uitslag.
Ik vind Smokey echt een grappige user.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
"mooiste club van de wereld nigga 2x verlies maar we pakken de neuzen zondag"
~smokey
wat een verlicht figuur is dat.
Zeggen dat een club maar opgedoekt moet worden tja dat triggert een reactie en is ook niet eens grappig in welke context dan ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent wel enorm treurig als je mijn opmerkingen over Feyenoord daadwerkelijk ernstig serieus neemt.
Ik vind mensen die daar waarde aan hechten (of aanstoot aan nemen) nogal treurig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind mensen die JHK gebruiken bijzonder treurig.
Ik vind mensen die zichzelf supporter noemen en nooit in het stadion zitten ook bijzonder treurig. Maar wat doe je eraan he.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind mensen die JHK gebruiken bijzonder treurig.
Roffamannetje.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Smokey echt een grappige user.
Is goed Stijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijkt wel een kindercrèche hier met al die Feyenoorders die zich aangevallen voelen, christus te paard.
Misschien kan ik wat forceren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sfeertje is best wel karig zonder lui als Tyron. Nu besef je pas hoe belangrijk zulke users zijn.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sfeertje is best wel karig zonder lui als Tyron. Nu besef je pas hoe belangrijk zulke users zijn.
Zal ik dan voortaan treurige afkortingen gebruiken in het VBL-forum over Feyenoord?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind mensen die daar waarde aan hechten (of aanstoot aan nemen) nogal treurig.
Hier heb je mijn mening hierover.
Vroeger was het hier nog wel eens gezellig. Dat weten jij en een paar anderen goed te verzieken met de pure aids die uit jullie toetsenborden komen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijkt wel een kindercrèche hier met al die Feyenoorders die zich aangevallen voelen, christus te paard.
Is goed Stijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik dan voortaan treurige afkortingen gebruiken in het VBL-forum over Feyenoord?
Dat Rotterdammers kanker hebben oid? Dan lig jij volgens mij huilend in een hoekje in foetushouding.
Ach jochie tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Vroeger was het hier nog wel eens gezellig. Dat weten jij en een paar anderen goed te verzieken met de pure aids die uit jullie toetsenborden komen.
Heb even snel ingevuld met een 3 bij NAC - ADO.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
@Drizzt
Doe je hier ook mee? VBL / De Eredivisietoto 2013/2014
OOK GOED BEDANKT VOOR HET VRAGENquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:34 schreef Typisch het volgende:
HOE GAAT HET INSOMNIA_ MET MIJ GOED HOOR
Ik heb mezelf nooit ''supporter'' genoemd, denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zichzelf supporter noemen en nooit in het stadion zitten ook bijzonder treurig. Maar wat doe je eraan he.
Oh.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Da's Roffamannetje ja. Smokey = Roffamannetje
Wat weet jij over Cambridge?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
zulke gezelligheid missen we op moment
WAT EEN EXTRA GEZELLIGHEID BRENGT DEZE MANIER VAN TYPEN HEquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
OOK GOED BEDANKT VOOR HET VRAGEN
Debielen als Tyron zijn wel de kerstversiering om het positief te houden ja, dat ik dit zou zeggen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fixed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teringdebielen als Tyron zijn wel de kerstversiering om het positief te houden ja, dat ik dit zou zeggen.
Er komt nu ook pure aids uit jouw toetsenbord, maar dat geheel terzijde. Jij bent wel erg vol van jezelf, bolle Happiequote:Op zondag 18 augustus 2013 01:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Vroeger was het hier nog wel eens gezellig. Dat weten jij en een paar anderen goed te verzieken met de pure aids die uit jullie toetsenborden komen.
Mooi, doei.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Typerende reactie.
Ik ben weg, tot ooit.
JA MIJN MIDDELBARE SCHOOL HAD ALTIJD EXCHANGE STUDENTS DAARHEEN EN WIJ GINGEN DAN DAARHEEN. MAAR IK BEDOEL OVER DE STAD ZELF, IS HET WAT?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Universiteitsstad hè.
Zit ook best wat geld.
iedere week weer een nieuwe kaart met leuke bonusvragen, we doen het voor de eer, nergens anders voor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb even snel ingevuld met een 3 bij NAC - ADO.
Vermakelijke debielen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Dat roffamannetje kenik helemaal niet.
NEE VALT WEL MEE BEETJE SAAI DAARquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:35 schreef Typisch het volgende:
JA MIJN MIDDELBARE SCHOOL HAD ALTIJD EXCHANGE STUDENTS DAARHEEN EN WIJ GINGEN DAN DAARHEEN. MAAR IK BEDOEL OVER DE STAD ZELF, IS HET WAT?
Sterkte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Typerende reactie.
Ik ben weg, tot ooit.
Bazennummertje.quote:
OKE DANKJEWEL INSOMNIAquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NEE VALT WEL MEE BEETJE SAAI DAAR
WEL MOOIE NATUUR DAAR OPZICH IN DE BUURT
als je denkt dat de meeste kaartenwedstrijd nog overtroffen wordt, mag je altijd nog een gokje wagen.quote:
#TEAMINSOMNIA_ ALTIJD EN OVERALquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
We missen nog de inbreng van Tjacka & JanCees, dan is het circus compleet.
NOG MEER KANJER JODEN, WAT ZOU DAT FIJN ZIJN ZEGquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
We missen nog de inbreng van Tjacka & JanCees, dan is het circus compleet.
ALS ER WAT TE NEUKEN VALT DAN IS HET ALTIJD GOED TYPISCHquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:38 schreef Typisch het volgende:
CHILLEN MET SLETJES VAN VAKANTIE INSOMNIA_
Gedaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je denkt dat de meeste kaartenwedstrijd nog overtroffen wordt, mag je altijd nog een gokje wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |