Iedere LaPo die ik zet, heeft als gevolg dat ie gekaapt wordt, standaard.quote:
Had ik ook vandaag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima wel, maar moet wel nog even wennen aan andere chicks.
Heb je ook geen chick meer?quote:
Mijn buurvrouw is de moeder van een van mijn beste matties, gaat hem niet worden man.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog twaalf uurtjes tot Typisch huilend van frustratie bij zijn buurvrouw in bed ligt.
Ik snap dat ook niet. Dat heb je nu eenmaal als middenmotertje.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef Elan het volgende:
Waarom is er zo'n overdreven crisis bij Nec goh je verliest een paar keer.
Gaat goed met ze.quote:Primark heeft momenteel vier winkels in Nederland, in Rotterdam, Hoofddorp, Zaandam en Almere. Er werken 1186 mensen. Naast de nieuwe Primarkwinkels in Arnhem en Enschede heeft het concern er nog zes in de pijplijn. Daarmee zullen in totaal 1990 banen gerealiseerd worden.
In de herfst van 2013 zal Primark winkels openen in Zoetermeer en Eindhoven, in de zomer van 2014 volgen Nijmegen en Venlo. Een Primarkwinkel in Den Haag opent in de herfst van 2014 terwijl Heerlen in de lente van 2015 volgt.
Afgelopen man.quote:
Sterkte met het zoeken van een ander alternatief, ouwe.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is de moeder van een van mijn beste matties, gaat hem niet worden man.
Sucks. Hoezo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat goed met ze.
[..]
Afgelopen man.
NEC heeft al sinds februari niet meer gewonnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef Elan het volgende:
Waarom is er zo'n overdreven crisis bij Nec goh je verliest een paar keer.
1-1quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
4-1 voor Ajax gaat het worden vandaag
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterkte met het zoeken van een ander alternatief, ouwe.
Feyenoord ook zowat niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC heeft al sinds februari niet meer gewonnen.
Dat heb ik ook voorspeld bij die Feyenoord voorspelling shit. Als ik er echt geld op moest zetten was het 2 of 3-0.quote:
Nee zoveel scoren we niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat het morgen 6-1 voor Ajax wordt, en dat op halve kracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |