9-0, 7x Finnbogason.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk overigens dat Heerenveen wel een aardige uitslag neer gaat zetten tegen Heracles.
Ja dat wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh. Maarja tijdje op elkaars lip zitten is meestal toch de grote test
Hoi.quote:
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Happel, mag ik jou wel 'ouwe' noemen?
Meh, dat is niet het eckte eckte dan. (Familie) Verjaardagen enzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Half man. Mijn ouders hebben haar bijvoorbeeld nooit gezien, maar relatie duurde wel iets van 8 maanden.
[..]
Waarom?
[..]
Ik twijfel. Zij is echt cool.
Totaal niet realistisch maar wel een verfrissende blik die jongen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoor Fantasyboy spreken, ben jij toevallig de kloon van Fantasyboy of is Fantasyboy het stuk nageboorte dat met je mee kwam?
Stap naar dat soort feestjes is heel groot bij mij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meh, dat is niet het eckte eckte dan. (Familie) Verjaardagen enzo.
Lang verhaal, niet voor den foks bestemd.
Hehe, ja in dat geval waarom niet.
Een aft?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb overigens last van aids in mijn mond, het teistert me al twee dagen. Als ik er mijn tanden probeer te poetsen, sterft er een stukje van mij.
Verfrissend noem je dat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet realistisch maar wel een verfrissende blik die jongen.
Al die calimero's lopen alleen te bitchen dat het toch niks gaat worden.
Iedereen kan van dat flutteam winnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk overigens dat Heerenveen wel een aardige uitslag neer gaat zetten tegen Heracles.
5/6-0 lijkt me realistisch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iedereen kan van dat flutteam winnen.
ik had laatst my friends hot mom gezien, daar was dat geen obstakel. integendeel zelfsquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je ook geen chick meer?
[..]
Mijn buurvrouw is de moeder van een van mijn beste matties, gaat hem niet worden man.
Pics van je hossel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stap naar dat soort feestjes is heel groot bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stelt een vraag, waarop het antwoord ja of nee kan zijn. Toevallig is het nu drie keer nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Het favoriete woordje van Happel is 'nee', merk ik.
Moet jij zeggen Lau met je gekanker constant.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Verfrissend noem je dat.
Die gast is nog dommer dan jij.
Constant?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet jij zeggen Lau met je gekanker constant.
Ben je voor Feyenoord?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Je stelt een vraag, waarop het antwoord ja of nee kan zijn. Toevallig is het nu drie keer nee.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pics van je hossel.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Het is geen hot mom.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had laatst my friends hot mom gezien, daar was dat geen obstakel. integendeel zelfs
Heerenveen gaat ze net zo hard slaag geven als ze op 12-12-2010 tegen Twente deden (toen werd het 6-2 door een ontketende Assaidi)quote:
Ik had voor de gein toch nog ''/zijn'' achter ''is'' geplaatst. Deze feedback is geheel gratis en vrijblijvend.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het met Happel eens dat zowel Fantasyboy als Elan nogal dom is.
Twente is minder slecht dan het Heracles wat op bezoek komt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heerenveen gaat ze net zo hard slaag geven als ze op 12-12-2010 tegen Twente deden (toen werd het 6-2 door een ontketende Assaidi)
Bedankt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had voor de gein toch nog ''/zijn'' achter ''is'' geplaatst. Deze feedback is geheel gratis en vrijblijvend.
Graag gedaan.
Daarom slaag geven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is minder slecht dan het Heracles wat op bezoek komt.
Het bekt wel lekker, heb je er moeite mee?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
Het is wel een van je favoriete krachttermen toch?
Zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het met Happel eens dat zowel Fantasyboy als Elan nogal dom is.
Heb je de tato van C_A gezien?quote:
Ik hou het toch op "is". Wel lastig, daar niet van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.Het kost me te veel moeite dit nog aan te passen, maar ik zal deze tip in de toekomst zeker gaan toepassen.
Het is ook 'is'.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hou het toch op "is". Wel lastig, daar niet van.
Fijn dat je er wat aan hebt gehad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.Het kost me te veel moeite dit nog aan te passen, maar ik zal deze tip in de toekomst zeker gaan toepassen.
Nee man je bent apart maar moet vaak wel om jou lachen. Al is Caland grappiger.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Het bekt wel lekker, heb je er moeite mee?
quote:Na de beschamende 1-5 nederlaag van NEC tegen PEC Zwolle was het onrustig bij het stadion. Bij de hoofdingang van De Goffert zorgden zo'n 300 boze NEC-fans voor relletjes.
NEC is het seizoen dramatisch begonnen met ruime nederlagen tegen Groningen (1-4), PSV (0-5) en PEC Zwolle. De laatste tien duels van vorig seizoen leverden slechts één punt op.
Supporters van de Nijmeegse ploeg eisten het ontslag van trainer Alex Pastoor. Spelers van NEC onder wie Rens van Eijden, Victor Palsson en Dennis Gentenaar spraken de boze fans toe.
Op Marktplaats heeft een teleurgestelde NEC-fan de complete selectie te koop aangeboden. Tegen elk aannemelijk bod mogen de voetballers, die als conditie 'gebruikt' hebben, weg.
Dat stemt mij tevreden.quote:
Ik weet niet wat er speelt in Nijmegen. Ze doen het niet zo goed, dus zullen er koppen moeten rollen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kijk je naar de taferelen in Nijmegen? Het schijnt dat Pastoor wordt 'bedreigd'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |