Da's niet best, man.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We waren op vakantie gegaan samen, maar waren na paar dagen elkaar eigenlijk al zat.
Maakt niet veel uit. Heb bijna andere.quote:
Ja, eens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb meer vrees voor Heerenveen - Ajax, daar zie ik Ajax nog verliezen.
Groningen uit ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee man Feyenoord is veel verder dan dit Ajax ze hebben niet eens een scorende spits!quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voorspeld bij die Feyenoord voorspelling shit. Als ik er echt geld op moest zetten was het 2 of 3-0.![]()
researchteamquote:Wat is uw ervaring met Jeugdzorg?
Reageer: researchteam@ad.nl
Ja dan gaat het vaak fout, zeker als je elkaar nog niet zo lang kent. Was het eigenlijk een serieuze relatie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We waren op vakantie gegaan samen, maar waren na paar dagen elkaar eigenlijk al zat.
Doe normaal man. Tenzij gewoon beetje spelen, dan prima.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit. Heb bijna andere.
Maar twijfel wel daar aan.
Ooh omdat ze een keer verloren hebben van Cambuur opeens niet meer. Is nog gevaarlijk hoor daarzoquote:
Ik hoor Fantasyboy spreken, ben jij toevallig de kloon van Fantasyboy of is Fantasyboy het stuk nageboorte dat met je mee kwam?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man Feyenoord is veel verder dan dit Ajax ze hebben niet eens een scorende spits!
Hadden jullie vaak ruzie toen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie is dat nu weer?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoor Fantasyboy spreken, ben jij toevallig de kloon van Fantasyboy of is Fantasyboy het stuk nageboorte dat met je mee kwam?
Een kloontje van een niet nader te noemen Feyenoorder die in het Feijenoordtopic lopt te trollen (hoop ik).quote:
Ooh ik kom nooit in het Feyenoordtopic.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een kloontje van een niet nader te noemen Feyenoorder die in het Feijenoordtopic lopt te trollen (hoop ik).
Dit is nieuw voor me, een kloon?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een kloontje van een niet nader te noemen Feyenoorder die in het Feijenoordtopic lopt te trollen (hoop ik).
San Marco helpt zijn grote liefde heus wel aan 3 punten hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Half man. Mijn ouders hebben haar bijvoorbeeld nooit gezien, maar relatie duurde wel iets van 8 maanden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dan gaat het vaak fout, zeker als je elkaar nog niet zo lang kent. Was het eigenlijk een serieuze relatie?
Waarom?quote:Bij mij ging het juist kapot omdat ik met mijn matties op vakantie ging.
Ik twijfel. Zij is echt cool.quote:[..]
Doe normaal man. Tenzij gewoon beetje spelen, dan prima.
Vorig seizoen ook inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
San Marco helpt zijn grote liefde heus wel aan 3 punten hoor.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
San Marco helpt zijn grote liefde heus wel aan 3 punten hoor.
Viel best mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden jullie vaak ruzie toen?
Dat zijn er 2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |