Heb ik gezien. Looking good.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je de tato van C_A gezien?
Ga jij wel leuk vinden.
Helaas.quote:
Tegen dwergen durven ze wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:00 schreef Elan het volgende:
Neophyte was wel vet draaien ze ook wel eens in de Legioenzaal althans de ene keer dat ik daar in was.
Werd er weer uitgebeukt door een of andere debiel met een groen petje.
Een bijzonder verstandige opmerking zo op de late avond.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
In en in trieste support heeft Feyenoord, het is voor iedereen het beste dat die club wordt opgedoekt.
Ik ben serieus wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een bijzonder verstandige opmerking zo op de late avond.
Je valt in herhaling, m'n jong.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
In en in trieste support heeft Feyenoord, het is voor iedereen het beste dat die club wordt opgedoekt.
Happel liegt. Dit betekent dat Feyenoordsupporters ook onbetrouwbaar zijn, weer een reden om die club op te doeken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat loopt Happel dan te lullen dat jij Ritmo bent.
Ik sta volledig achter je.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Happel liegt. Dit betekent dat Feyenoordsupporters ook onbetrouwbaar zijn, weer een reden om die club op te doeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |