Soort van toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik h eb je nooit laten verbannen, maar ik ben het verder niet met je eens. Een geintje moet kunnen, zeker in de sc, als je daar om huilt ben je heel zielig.
Dit is positieve feedback, voordat je weer begint te janken.
Waarvan? Ik kom denk ik niet op FOK! morgen. Als er verloren wordt ga ik wat anders doen en als we winnen ben ik in Rotterdam bier drinken jhk roepen.quote:
Dat stond volledig los van elkaar. Er was nog helemaal geen sprake van dat ik weer mod zou worden op het moment dat je gebannend werd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:27 schreef Elan het volgende:
Soort van toch?Toen ik geband werd was jij weer moderator.
Ja, ach. Boe-hoe. Mensen moeten maar eens ergens tegen kunnen. Maar ik was sowieso niet echt van plan daar nog te gaan trollen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:27 schreef Elan het volgende:
Persoonlijk kan ik het wel hebben alleen als je weer zo gaat doen hoe je deed is de sfeer straks weer verziekt.
beetje ruzie op FOK! tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarvan? Ik kom denk ik niet op FOK! morgen. Als er verloren wordt ga ik wat anders doen en als we winnen ben ik in Rotterdam bier drinken jhk roepen.
Stinho?quote:Heerenveen - Heracles
NAC - ADO
Twente - Utreg
Ik ben serieus als het over Feyenoord gaat, ja. Dat maakt me geen kansloze mongool, Réne. Maar ga lekker door met het volhouden van dat kankersfeertje hier. Misschien wordt het dan ooit nog wat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus "Stijn leg eens uit waarom Feyenoord kut is!" Happel.
Bedankt, let vooral even op mijn emoticons achter zinnen voordat je ergens verkeerde gedachte van krijgt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind je ontzettend stoer, echt waar.
Ik doe niks man, je moet niet janken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben serieus als het over Feyenoord gaat, ja. Dat maakt me geen kansloze mongool, Réne. Maar ga lekker door met het volhouden van dat kankersfeertje hier. Misschien wordt het dan ooit nog wat.
Ik vind mensen die JHK gebruiken bijzonder treurig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt, let vooral even op mijn emoticons achter zinnen voordat je ergens verkeerde gedachte van krijgt.
Twijfel zelf enorm over NAC - ADO, misschien is een gelijkspel wel een logischer uitslag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen
Gelijkspel
Twente
There you heard it first.
Ik vind het een lastige wedstrijd ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twijfel zelf enorm over NAC - ADO, misschien is een gelijkspel wel een logischer uitslag.
Ik vind Smokey echt een grappige user.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
"mooiste club van de wereld nigga 2x verlies maar we pakken de neuzen zondag"
~smokey
wat een verlicht figuur is dat.
Zeggen dat een club maar opgedoekt moet worden tja dat triggert een reactie en is ook niet eens grappig in welke context dan ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent wel enorm treurig als je mijn opmerkingen over Feyenoord daadwerkelijk ernstig serieus neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |