Zal best.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij personen zoals jij heb ik dat idee ook wel eens.
Ga je een serieuze discussie voerenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal best.
Maar zeg eens. Wat is er mis met de Feyenoord aanhang.
Ik was intensief bezig met mijn 'walktrough'. Doordat ik zo intensief bezig was, heb ik de andere posts niet gelezen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had het al gevonden.
Tot zo ver mijn post die het nog eens pijnlijk duidelijk maakt dat jouw 'walktrough' volledig overbodig was.
Ik gelukkig alleen Bizot... ok, en Chery, maar die bracht me tenminste geen minpuntenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
En jij had 2 Groningse verdedigers en Bizot.
Ja ik sta nummer 19. Kan moeilijk nog hoger gaan staan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..], maar de inhaalrace is begonnen.
[ afbeelding ]
Alsof jij de mening van mij serieus neemtquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal best.
veelvuldig koketteren met het 'geen woorden, maar daden' is een beetje tegenstrijdig met de boodschapquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal best.
Dat is wel erg hoog.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik sta nummer 19. Kan moeilijk nog hoger gaan staan.
Hij is 15 en vast nooit in de Kuip geweest waarom hecht je waarde aan zijn oordeel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal best.
Ik ben nooit serieus. Ben alleen wel benieuwd naar de mening van een betweterig aidskind dat nog nooit een stadion van binnen heeft gezien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je een serieuze discussie voeren
Je blijft maar een aparte man Happel.
Daar dacht picornie anders over.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:14 schreef Adames het volgende:
veelvuldig koketteren met het 'geen woorden, maar daden' is een beetje tegenstrijdig met de boodschap
was nogal opwelling om naar toe te gaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef Adames het volgende:
[..]
had het even van te voren hier nagevraagd, had ik je ook wel kunnen vertellen
Insinueer jij hier dat de ArenA geen stadion is?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben nooit serieus. Ben alleen wel benieuwd naar de mening van een betweterig aidskind dat nog nooit een stadion van binnen heeft gezien.
Doe rustig man.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben nooit serieus. Ben alleen wel benieuwd naar de mening van een betweterig aidskind dat nog nooit een stadion van binnen heeft gezien.
quote:
aRENaquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer jij hier dat de ArenA geen stadion is?
Hij maakt overduidelijk een grapje. Dat je er serieus op ingaat is raar en autistisch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Met de supporters niks, alleen die vrienden van Feyenoord vind ik nogal een kansloze beweging.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal best.
Dat je offence schrijft ipv offense, dat doet mij deugt.quote:
Ik kan niet tegen 'grapjes' over Feyenoord. Dat maakt mij raar en autistisch, boeiend.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakt overduidelijk een grapje. Dat je er serieus op ingaat is raar en autistisch.
No offence.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |