Eens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met de supporters niks, alleen die vrienden van Feyenoord vind ik nogal een kansloze beweging.
Oke, is dat ook weer opgehelderd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen 'grapjes' over Feyenoord. Dat maakt mij raar en autistisch, boeiend.
Arme jongen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen 'grapjes' over Feyenoord. Dat maakt mij raar en autistisch, boeiend.
Jij bent ook raar. Dat jij moderator bent met al dat getrol en gezuig is al helemaal raar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakt overduidelijk een grapje. Dat je er serieus op ingaat is raar en autistisch.
No offence.
Overspel is een fake reality showquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk nu ''Overspel'' er werd net geneukt.
Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik weet niets over jou.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met de supporters niks, alleen die vrienden van Feyenoord vind ik nogal een kansloze beweging.
Ik houd me netjes, Smoofie. Jij veel plezier met de overwinning morgen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Veel plezier morgen.
En word niet gebanned, Stijn of Happel/.
Staat hier ook aan, alleen zonder geluid, dus ik snap het niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk nu ''Overspel'' er werd net geneukt.
Nee, als jij wordt gebanned is mijn leven leeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
denk dat ik morgen weer een ban op ga lopen
Een beetje wat jij hebt met een overwinning van PSVquote:
Koketterenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
veelvuldig koketteren met het 'geen woorden, maar daden' is een beetje tegenstrijdig met de boodschap
zal maar 72 uur zijn denk ik dus no spangquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, als jij wordt gebanned is mijn leven leeg.
Dat doe ik als mod toch niet joh, jankbal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Elan het volgende:
Dat jij moderator bent met al dat getrol en gezuig is al helemaal raar.
Nee joh. Dat was het PSV van vorig seizoen, toen liepen er personen rond in dat gesticht die veel met Happel gemeen hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje wat jij hebt met een overwinning van PSV
Dat jij weer mod bent geworden vind ik dubieus te noemen maar in ieder geval ben je nu weer een normale user.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik als mod toch niet joh, jankbal.
71 uur te veelquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal maar 72 uur zijn denk ik dus no spang
Ik voel iets moois opbloeien tussen jullie twee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik als mod toch niet joh, jankbal.
Even kijken wat Mansfield heeft gedaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk momenteel de samenvattingen van het engels voetbal.
Bedankt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
maar in ieder geval ben je nu weer een normale user.
En anders breek je hier alles af toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel Feyenoord is een kansloze beweging. Over 13 uur is dat duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |