Ohjaaaa DDay vandaag!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:40 schreef NoBoNo het volgende:
Cars is dan ook erg cool!![]()
Mogguh! Goh, wordt een druk dagje vandaag, 3 babies te verwachten, ik ga er voor zitten! Ben ik nog op tijd?
Ja als ze mijn dossier dan nog niet heeft opgezocht zou dat wel heel leuk zijn ja! Wij kennen elkaar ook als collega's en ze is altijd heel begaan, dus het zou me niets verbazen dat ze even nazoekt hoe het er met mij voorstaat als ze terug isquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:07 schreef GotC het volgende:
Oeeeeeh het lijkt wel een alternatieve Labour Day![]()
![]()
Sull, je zou een foto moeten maken van het gezicht van je gyn als je haar weer zietEcht top zeg, wie had dit gedacht!
*zucht* Lowlandsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Goedemorgen UD's! Het is mooi weer, een perfecte dag voor Ollies en andere mini's om kennis te maken met de wereld! Dus... bevallen maar!
Ik heb vannacht de hele nacht rondgescheurd op oude Puch brommertjes op Lowlands.
En dat terwijl ik nog nooit op Lowlands geweest ben.Hoera voor vage dromen!
Vervelend hoor, ik krijg alleen hoofdpijn als ik niet voldoende drink. Maar ik zag in het vorige topic dat de meest voordehandliggende redenen niet het probleem zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:51 schreef DJMomo het volgende:
Gebruik ze wel omdat t anders helemaal niet te harden is. Maar helpt niet veel. En wil ook niet volle dosis.
Ik had gedroomd dat mijn schoonouders ons een vervallen spookhuis wilden aansmeren in Italie en ons opsloten in hun huis tot we ja zeidenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Goedemorgen UD's! Het is mooi weer, een perfecte dag voor Ollies en andere mini's om kennis te maken met de wereld! Dus... bevallen maar!
Ik heb vannacht de hele nacht rondgescheurd op oude Puch brommertjes op Lowlands.
En dat terwijl ik nog nooit op Lowlands geweest ben.Hoera voor vage dromen!
Goeie manier om huizen te verkopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:21 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik had gedroomd dat mijn schoonouders ons een vervallen spookhuis wilden aansmeren in Italie en ons opsloten in hun huis tot we ja zeiden
Goedemorgen
Ik voel plaatsvervangende pijnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:32 schreef martine1984 het volgende:
Kom op dames, gewoon persen. Ontsluiting is voor mietjesverse baby's willen we!
Dus jij ligt vanaf toen te puffen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:39 schreef Hilzillah het volgende:
Dat zei vriendje gisteren... Kan je niet gewoon vast beginnen zegt ie
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:32 schreef martine1984 het volgende:
Kom op dames, gewoon persen. Ontsluiting is voor mietjesverse baby's willen we!
En zuchten he? "Deze wee komt nooit meer terug!" Makkelijk gezegd voor een wee die nooit is geweestquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:49 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
*proest* op het liedje "altijd is kortjakje" ook hè
ik vind het er ook een beetje stom uitzienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb tijdens mijn bevalling niet gepuft. Alleen heel rustig en geconcentreerd in en uit geademd en dat werkte prima voor mij. Alleen toen het hoofdje eruit was moet ik verplicht even puffen van de vk, maar verder heb ik het lekkerop de manier gedaan die voor mij werkte. Ik vind dat puffen er echt knullig uitzien altijd. (sorry puffende dames)
Valt het op dat ik een aversie heb tegen puffen? Nee toch?
Ditto!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb tijdens mijn bevalling niet gepuft. Alleen heel rustig en geconcentreerd in en uit geademd en dat werkte prima voor mij. Alleen toen het hoofdje eruit was moet ik verplicht even puffen van de vk, maar verder heb ik het lekkerop de manier gedaan die voor mij werkte. Ik vind dat puffen er echt knullig uitzien altijd. (sorry puffende dames)
Valt het op dat ik een aversie heb tegen puffen? Nee toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh, ontslutigsfase is voor mietjes!quote:
Ik vrees dat ik wel zal moeten puffen, maar dat neemt niet weg dat ik het er wel stom vind uitzien..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja joh, ontslutigsfase is voor mietjes!Enige andere manier om kind puf vrij op de wereld te zetten is een ks denk ik.
Ja, en dan heb je achteraf weer last van weeënquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja joh, ontslutigsfase is voor mietjes!Enige andere manier om kind puf vrij op de wereld te zetten is een ks denk ik.
Ik heb wat gemist bij TLC , maar is die man nou haar vader of haar man?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:42 schreef Hilzillah het volgende:
Tering wat doen al die mensen daar in die kamer!
Hier rollen we vandaag de 38e week inquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Jeej 40 wk mijlpaal voor het bevallige trio
ik rol vandaag de 37e wk in. Wie had dat gedacht
Ik gok t ook maar zoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hier rollen we vandaag de 38e week in, jij en mijn vriendin schelen maar een weekje.
Voor mijn gevoel (natuurlijk nergens op gebasseerd) ben jij eerder bevallen straks![]()
Maar goed hoor!
Mijn vriendin heeft trouwens last van een beknelde zenuw? Iemand bekend mee? Zo nu en dan pijnscheut van bil naar onderrug en knie, soms schreeuwt ze het uit.
De eerste keer zat ik al bijna in de auto, dacht kindje komt![]()
![]()
En alle LLM![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het al zo intiem met ahar vader, maar het is dus toch haar manquote:
Zelf niet maar ML wel. Zijn bekken staan scheef en heeft daardoor ook van die pijn die je beschrijft. Hij loopt daarvoor bij de fysio en heeft oefeningen. Veel beweging helpt zoals wandelen en zwemmen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn vriendin heeft trouwens last van een beknelde zenuw? Iemand bekend mee? Zo nu en dan pijnscheut van bil naar onderrug en knie, soms schreeuwt ze het uit
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:32 schreef WupWup het volgende:
Ik sla de ontsluiting liever niet over eigenlijk, het ging me de vorige keer al snel zat
Die teenage pregnancy pulp op tlc is heerlijk vermaak. Net als dat my daughter is pregnant and so am i![]()
![]()
Zwangerschapsdromen, I haz them!Vannacht had ik ruzie met meneer Aart. Hij had een reservesleutel van mijn auto en verplaatste de auto steeds. Boos dat ik was!
Ah dankje, we hadden zelf ook het gevoel dat bewegen helpt dus blijft ze dan maar doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Zelf niet maar ML wel. Zijn bekken staan scheef en heeft daardoor ook van die pijn die je beschrijft. Hij loopt daarvoor bij de fysio en heeft oefeningen. Veel beweging helpt zoals wandelen en zwemmen.
Ik niet!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:28 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je achteraf weer last van weeën
Een fysio kan helaas weinig doen aan een zwangerschapsischias. Er zijn el oefeningen voor, maar die kun je ook googlen. Bewegen is goed en zeker in water, verder helpt het vaak om opstaan en gaan zitten te vermijden omdat dat vaak de pijnscheuten opwekt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:56 schreef Cwen het volgende:
SDM, bewegen is goed, bij mij zat 'ie niet helemaal beklemd maar was wel serieus overgeirriteerd. Ze kan evt ook naar de fysio, weet niet of ze op deze termijn nog niets doen maar bij mij heeft ze toen m'n bekken gecorrigeerd en dat heeft goed geholpen!
^^ Same herequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:03 schreef ProjSkippy het volgende:
Nou wil ik ook TLC kijken, maar ik zit op m'n werk.![]()
En ik heb hier ook geen popcorn.
Nou zijn we zielig.. dus ik vind dat we in ruil daar voor minimaal één bevalling moeten krijgen vandaag.quote:
Nou idd! Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:18 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou zijn we zielig.. dus ik vind dat we in ruil daar voor minimaal één bevalling moeten krijgen vandaag.
Het maakt me niet uit wie van de LLM's. Hophop!Gerechtigheid!
Ik wil ik wil ik wil!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou idd! Helemaal mee eens
Dames, trek maar een lootje oid
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil!!!
M'n zoontje heeft vanmorgen heel lief tegen m'n buik geroepen 'baby, ben je? pom dan!'
Tegen zon lief stemmetje kan ik niet tegen op, maar de baby lijkt er tot nu toe nog niet vatbaar voor helaas
Aaaahwquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil!!!
M'n zoontje heeft vanmorgen heel lief tegen m'n buik geroepen 'baby, ben je? pom dan!'
Tegen zon lief stemmetje kan ik niet tegen op, maar de baby lijkt er tot nu toe nog niet vatbaar voor helaas
Ik zou lekker een pak luiers vragenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:02 schreef Sull het volgende:
Hilie, wat lief!
Heeft er iemand nog leuke ideen voor op het verlanglijstje van de baby, we krijgen zoveel verzoeken om een lijstje te maken. Ik zoek nog wat kleine en betaalbare dingen (<20 euro). Ik heb al: boxspiraal, voorleesboekjes, muziekdoosje, badcape en houten speelgoed.
*Smelt*quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil!!!
Mjah, maar als ze krampjes heeft en ik haar bij me heb, wil ik graag een pittenzak op haar buikje leggen. Alleen niet zonder toezichtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:19 schreef GotC het volgende:
Nou, ik had zo'n magnetronknuffel van m'n moeder gekregen..mag het pas vanaf 3 jaar bij een kind worden gezet
Nog 1 weekjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:21 schreef Limone het volgende:
KD! Wat goed, nu heb zelfs meldplicht!
Die kleertjes in maat 64 is denk ik wel een uitdaging.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:19 schreef Burdie het volgende:
Ik zou lekker een pak luiers vragenof Zwitsal producten. Dingen die je toch nodig hebt.
Of als ze iets 'leuks' willen geven, badspeeltjes, bijtring, kleertjes in maat 64, dingen die je iets later nodig hebt dan *numeteen* (waar je ws al genoeg van hebt).
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Die kleertjes in maat 64 is denk ik wel een uitdaging.
Ik kom nog even jompelen want ik ben van de kutpillen af. Gisteren de laatste, dus eindelijk loopt er niet meer de hele dag vette troep uit m'n doosch.
Potver! Lezen en cijfers (en schrijven ook: ik schreef zijfersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:23 schreef Cwen het volgende:
[..]
Nog 1 weekje. Maar ik duim dat Ella dat ook lekker haalt! KD, hoe is het nu?
Nouja, zoiets danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Die kleertjes in maat 64 is denk ik wel een uitdaging.
Ik kom nog even jompelen want ik ben van de kutpillen af. Gisteren de laatste, dus eindelijk loopt er niet meer de hele dag vette troep uit m'n doosch.
Te dik? Ik heb je foto's gezien, hoe kun jij nou te dik zijn? Wat is je BMI dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Hillie wat lief van je zoontje
wup je auto stond vanmorgen nog gewoon op zijn plek?
de mijlpalen dag voor de 3 llm zet hem op lady's
kd 37wk al. wow a terme
sdm je vrouw al 38wk nog even
ik las een bijzonder verhaal in het vorige topic. Dan ben ik toch blij dat ik in NL woon.
Sull wil je iets van een geboortelijstje waar de 1e foto in kan + gegevens oid?
Nikki zonder pillen
Ik ben vandaag weer bij MDL-arts geweest heb nu tabletten i.p.v. bruistabletten gekregen. De bruis tabletten waren zo vies dat ik ze niet binnen hield. Het is puur tegen maagzuur want tegen het spugen helpt het niet. Nog even de discussie wel of geen operatie na de bevalling aangekaart. Hij is geen voorstander en ik moet eerst afvallennou hoe subtiel kun je zeggen dat ik te dik ben???
Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:25 schreef Cwen het volgende:
[..]
Te dik? Ik heb je foto's gezien, hoe kun jij nou te dik zijn? Wat is je BMI dan?
Ik had dezelfde reactie als Cwen.. Jij?? te dik? Whahaha enzo. Wat een lul die vent!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeik ben wel iets te zwaar in niet zwangere toestand maar dat is max 2 kilo ofzo.
Ja volgens hem 30wk euh nee 31wk hallo het duurt al lang genoeg. Ik hoef er echt geen wk extra bij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:28 schreef Cwen het volgende:
Nou, dan lijkt het me een nogal overdreven reactie van je arts... Opereren of niet doen ze vaak pas bij heel hoge BMI's. Hij weet wel dat je zwanger bent, toch?
Bedoelen ze niet dat je je zwangerschapskilo's eerst kwijt moet zijn, voor een operatie verstandig is? Afvallen bij een goede BMI is echt niet nodig! Maar sommige mensen kunnen niet door een zwangerschapsbuik heen kijken misschien?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeik ben wel iets te zwaar in niet zwangere toestand maar dat is max 2 kilo ofzo.
Het gaat. Het heeft weer de tijd nodig om aan te kijken of het zo goed gaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:47 schreef DJMomo het volgende:
Gelukkig sta weer niet alleen
Hoest met man trouwens bubs?
Oh, maar dat deed ik ook! Als ik de zelfde outfit de dag er na nog een keer aan wilde trekken had ik voor de hele dag weer genoeg voeder.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:29 schreef DJMomo het volgende:
Ik ben vooral enorm onhandig geworden. Gooi alles om (net bijna vol glas smoothie) en alles zit in no time onder de vlekken.
Onder het mom van, Wizzy heeft zich toch al bijna 3 uren niet gemeld?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:27 schreef Mabawa. het volgende:
Zo druk begin van de dag maar kwam even kijken hoe het met het 16/8 trio staat. Wie had er nou lekker en uitgeslapen??![]()
De meeste buikbanden hebben echt van die tenenkrommende teksten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik ben gezellig een buikband aan het zoeken. Ik ging stuk bij de band met de tekst 'pas op, ik schop'.. mijn humor wordt er ook niet beter op.
Ik niet in ieder geval.. Maar ik heb het ook niet op slabbetjes/rompertjes met allerlei 'grappige' teksten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
De meeste buikbanden hebben echt van die tenenkrommende teksten.
"ons wondertje" of "50% mama + 50% papa = 100% ikke"
Zouden er echt mensen zijn die dat soort ongein kopen en er dan nog mee rond durven lopen ook?.
ik zie ze regelmatig. Ga maar eens een dagje bij de gyn in het z-huis zitten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
De meeste buikbanden hebben echt van die tenenkrommende teksten.
"ons wondertje" of "50% mama + 50% papa = 100% ikke"
Zouden er echt mensen zijn die dat soort ongein kopen en er dan nog mee rond durven lopen ook?.
Ik ook niet iddquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.. Maar ik heb het ook niet op slabbetjes/rompertjes met allerlei 'grappige' teksten.
^^ dat. Of vk. Of prenatal. Of hel op aarde aka negen maanden beurs.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik zie ze regelmatig. Ga maar eens een dagje bij de gyn in het z-huis zitten.
De 9 maanden beurs is vlak ná mijn UDquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:48 schreef DJMomo het volgende:
[..]
^^ dat. Of vk. Of prenatal. Of hel op aarde aka negen maanden beurs.
Edit: Oké, laat maar, ik ben stom.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
De 9 maanden beurs is vlak ná voor mijn UD.
Nja, oké.. 2 maanden dan. Maar ik wilde met een bolle buik op de beurs rondlopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:51 schreef Burdie het volgende:
[..]het is het weekend van 19 februari.
Dan is het er toch nog altijd na, niet voor?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:51 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nja, oké.. 2 maanden dan. Maar ik wilde met een bolle buik op de beurs rondlopen.
Ik kreeg vorige week zo'n tijdschrift. Ding wordt één keer per jaar uitgegeven. Je kunt een positiejurkje winnen in dat tijdschrift, de actie loopt tot 31 december 2013. Leuk als je dat tijdschrift dan in januari al gekregen hadquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:50 schreef NoBoNo het volgende:
Je zou met zo'n naam toch verwachten minstens 1 keer in de 9 maanden.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan is het er toch nog altijd na, niet voor?
Kssssst, kssssst!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:53 schreef DJMomo het volgende:
Skip gaat direct door voor de tweede ronde!
haha dat zou kunnen want ik heb al 3 afleveringen van een tv-serie liggen kijken op mijn bed in de kamerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:39 schreef NoBoNo het volgende:
Onder het mom van, Wizzy heeft zich toch al bijna 3 uren niet gemeld?
Dan krijg je daarna misschien wel je leven lang..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:55 schreef Burdie het volgende:
Met een beetje geluk ben ik op 19 februari nog niet bevallen, kan ik daar alsnog hoogzwanger naartoe. Inclusief een scène waarbij mijn vliezen breken en ik met ambulances word afgevoerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dan krijg je daarna misschien wel je leven lang..Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Graag of niet hoor! /SCquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!![]()
![]()
![]()
Een rode met witte stippen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:57 schreef Burdie het volgende:
Maargoed, ik zag wel een leuke buikband met polkadots erop.
Ik weet niet.. ik mis momenteel ondersteuning aan m'n buik, vooral als ik de trap af hobbel. Ik draag veel jurkjes met dit weer, dus ik denk dat het voor mij wel fijn is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:17 schreef Theeleuter het volgende:
ik begrijp uberhaupt het fenomeen buikband niet...Nou was ik ook niet gigantisch, maar heb je dat echt nodig?
Awwww cute!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:23 schreef Cwen het volgende:
[..]
Mjah, maar als ze krampjes heeft en ik haar bij me heb, wil ik graag een pittenzak op haar buikje leggen. Alleen niet zonder toezicht. Degene die ik op het oog heb, is de KipKep Woller: http://www.baby-dump.nl/i(...)ep_id=490&merk=11033
Awwww!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:18 schreef Suusz het volgende:
Ik kom toch nog even speciaal hier kijken hoe het met de drie UD's gaat, benieuwd of er babyboom komt!
Bedankt nog voor alle felicitaties, we zijn lekker aan het genieten met ons drietjes
. En tot ziens in het babytopic! (zodra ik door heb hoe ik weer tijd heb voor andere dingen
)
[ afbeelding ]
Tja, ik sluit niet uit dat mijn aversie komt door de onnozele teksten erop. Jouw foto met buikband is inderdaad wel leukquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:37 schreef Cwen het volgende:
Suusz, wat lief!
Buikbanden draag ik dus wel (zie buikentopic) maar alleen met motief en alleen als het bij de outfit past. Die met tekst vind ik ook gruwelijk, maar ik ken minstens één iemand die het hartstikke leuk vindt!
Als je graag naar zo'n beurs wil, de jonge gezinnen beurs is volgens mij altijd in november of iets dergelijks. Ik vond jonge gezinnen beurs in ieder geval een stuk leuker dan de 9 maanden beurs, want dan moet je je eerst door 300.000 hyper huisvrouwen heen wurmen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
De 9 maanden beurs is vlak ná mijn UD.
(wie bedenkt dat, dat zo'n beurs maar 1x per jaar is)
Achteringang!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Als je graag naar zo'n beurs wil, de jonge gezinnen beurs is volgens mij altijd in november of iets dergelijks. Ik vond jonge gezinnen beurs in ieder geval een stuk leuker dan de 9 maanden beurs, want dan moet je je eerst door 300.000 hyper huisvrouwen heen wurmen.
Suusz wat een mooierd!
Eerlijk zullen we alles delen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:22 schreef NoBoNo het volgende:
Af skippy, die heeft Suusz al.
Net kleine kinderen die zwangere vrouwen...altijd willen hebben wat de ander heeft.
Ik kan sinds mijn zwangerschap niet tegen kou op mijn buik, dus daarvoor draag ik er 's nachts een. En ik heb er ook al wel eens een gedragen over een gewone broek heen, dan hoefde het knoopje niet dicht. Tegen de buikpijn/bandenpijn zou ik tzt denk ik wel een ondersteunende buikband willen, maar ik begreep dat je die niet al te lang achter elkaar moet dragen. Laatdanmaarzittenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:17 schreef Theeleuter het volgende:
ik begrijp uberhaupt het fenomeen buikband niet...Nou was ik ook niet gigantisch, maar heb je dat echt nodig?
Tegenhouden? Glad niet! Vinnik leukquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Achteringang!![]()
--
Ik heb het idee opgevat om gekleurde stopcontactbeveiligers in de babykamer te gebruiken (roze/blauw). Ik sla door. Houd me tegen.
Mweh, iemand een idee hoe ik dan op een simpele manier meer steun kan krijgen aan mijn buik? Ik heb wel een paar positiebroeken enzo (quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo'n buikband is toch eigenlijk meer om een shirtje dat te kort is af te kunnen dekken. Tenminste daar zou ik het voor gebruiken. Echt ondersteunen doen de meeste buikbanden niet volgens mij.
Misschien is het al genoemd hoor, maar ik vond het ultiem sexy positieondergoed ideaal daarvoor. Dat gaf net een beetje extra steun aan m'n band zonder zo'n buikband. Ook heb je buikbanden van strechty ondergoed materiaal, die deed ik wel eens onder m'n kleding.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mweh, iemand een idee hoe ik dan op een simpele manier meer steun kan krijgen aan mijn buik? Ik heb wel een paar positiebroeken enzo () maar ik blief nu toch heel graag m'n jurkjes.
Er is nog wel een Heit & Mem beurs in Leeuwarden!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef DJMomo het volgende:
Jonge gezinnen beurs bestaat niet meer wegens te weinig animo.![]()
Suusz
Hmmm, dat klinkt ergens ook wel weer logisch; nog niet bij stilgestaan. Ik kijk het even aan, maar ik heb er best behoorlijk last van.. na het traplopen kan ik de eerste tijd niet zo veel meer door de pijn aan m'n banden. Ik ondersteun nu met m'n handen, maar dat is ook niet optimaal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skip ik heb gelezen dat je juist je buik zelf moet dragen, dus met je buikspieren en niet aan verstevigende andere meuk moet doen, omdat dat voor alleen maar meer problemen zorgt, dan wordt het alleen maar lastiger om je buik zelf te dragen op den duur.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:07 schreef Sull het volgende:
[..]
Er is nog wel een Heit & Mem beurs in Leeuwarden!
Dan heb je waarschijnlijk een diastase. Een breukje in het vlies tussen de linker en rechter helft van de rechte buikspieren. Na de bevalling even opletten of het wegtrekt en niet te snel buikspieroefeningen doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt ergens ook wel weer logisch; nog niet bij stilgestaan. Ik kijk het even aan, maar ik heb er best behoorlijk last van.. na het traplopen kan ik de eerste tijd niet zo veel meer door de pijn aan m'n banden. Ik ondersteun nu met m'n handen, maar dat is ook niet optimaal.
(Overigens schijn ik een buikspierafwijking te hebben, kwam de VK laatst mee. Ze wijken als ik ze gebruik. Geen idee of dit er mee te maken kan hebben trouwens.)
Edit: Thanks Soesa!
Als ik ze gebruik (bijvoorbeeld bij overeind komen uit bed, of wanneer ik m'n handen in m'n zij zet en een kromme rug maak/m'n buik naar voren duw) komt er in het midden van m'n buik een verticale bobbel (cm of 15, mss meer). Volgens de VK kon ik dit al jaaaaaren hebben en kon het verder geen kwaad. Het viel me op in week 12 van de zwangerschap. Wel iets wat ik in de gaten moet gaan houden dus?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:10 schreef Sull het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk een diastase. Een breukje in het vlies tussen de linker en rechter helft van de rechte buikspieren. Na de bevalling even opletten of het wegtrekt en niet te snel buikspieroefeningen doen.
Het ontstaat wel vaak in een zwangerschap. Het is wel belangrijk om je buikspieren nu zoveel mogelijk te ontzien, om het niet erger te maken. Probeer via je zij overeind te komen uit bed etc.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Als ik ze gebruik (bijvoorbeeld bij overeind komen uit bed, of wanneer ik m'n handen in m'n zij zet en een kromme rug maak/m'n buik naar voren duw) komt er in het midden van m'n buik een verticale bobbel (cm of 15, mss meer). Volgens de VK kon ik dit al jaaaaaren hebben en kon het verder geen kwaad. Het viel me op in week 12 van de zwangerschap.
Oké! Thanks voor het advies! Ik ga zo ook even kijken of ik er op durf te Googlen enzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:17 schreef Sull het volgende:
[..]
Het ontstaat wel vaak in een zwangerschap. Het is wel belangrijk om je buikspieren nu zoveel mogelijk te ontzien, om het niet erger te maken. Probeer via je zij overeind te komen uit bed etc.
Ik denk dat je dat wel durft, het is niet echt dramatisch ofzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:19 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oké! Thanks voor het advies! Ik ga zo ook even kijken of ik er op durf te Googlen enzo.
Jup, het valt mee! En ik herken wel veel dingen die ik lees. Ik ga me er even verder in verdiepenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:23 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel durft, het is niet echt dramatisch ofzo
[ Bericht 19% gewijzigd door Sull op 16-08-2013 17:29:15 ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:44 schreef Sull het volgende:
Hilz, hier moet daat kunnen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Limone het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef Hilzillah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach in sommige gevallen is de kaas ook natuurgetrouw.![]()
In de spiegel?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:55 schreef Cwen het volgende:
Hilz... Hoe zíe je dat? Ik kan er niets van zeggen, maar volgens mij heb ik het wel eerder gehoord. Jeukerig herken ik wel een beetje, beetje branderig ook - komt hier als ze zit te porren idd.
Voet is ook niet altijd leuk, denk ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef Sull het volgende:
[..]
In de spiegel?
Ohw en ik heb natuurlijk geen handje of ander gepor daar, ik heb alleen een voet die af en toe in mijn blaas trapt, maar dat jeukt niet
Ik klaag niet hoor, geen last van indalen of wat dan ook! En met die schopjes bij je blaas, train je de bekkenbodem dagelijks wel een aantal keer, dus dat moet ook gunstig zijn.;)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:58 schreef Cwen het volgende:
[..]
Voet is ook niet altijd leuk, denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef Limone het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach in sommige gevallen is de kaas ook natuurgetrouw.![]()
![]()
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:01 schreef Wizzy het volgende:
Suusz, wat een schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranzig eigenlijk hè... Dat zwanger zijn!![]()
Eigenlijk wel en op t eind lig je dan ook open en bloot met een "vreemde" die af en toe voeltquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:11 schreef Hilzillah het volgende:
Ranzig eigenlijk hè... Dat zwanger zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gotc wat jammer! Maar ik zou inderdaad die twee uren wel nemen, scheelt toch weer!Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Nee onder het mom van: Als je eindelijk een goede nacht maakt rust je uit en kun je die dag goed bevallenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:39 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Onder het mom van, Wizzy heeft zich toch al bijna 3 uren niet gemeld?
Ik ben 4 weken van te voren gestopt. De laatste 2 weken van 8:00 tot 14:30 uur gewerkt, dus bij 6 weken van te voren. 's middags bij thuis komst in de rust modus gegaan dus met een boek of een film op de bank. Nu is mijn reistijd (kwartier fietsen) wel een stuk korter dan dat van jou, meende ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:03 schreef GotC het volgende:
En fijn om te horen dat het je wel beviel Wizzy! Ben je 4 of 6 weken van tevoren gestopt?
Niet meer te redden. Het was een goedkoopje uit Thailand, met de naad door de middenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:33 schreef Sull het volgende:
Wij eten ook pannekoeken![]()
Limone, dat is balen, is ie nog te redden? En was het een broek van voor de zwangerschap?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
Balen van je broek Limone! Ik kan daar altijd echt van balen, als een lievelingsitem de vuilnisbak in moet.
Ik heb sinds ik zwanger ben echt rare darmen. Ik hoef gerust 3 dagen niet voor nummer 2, maar als ik dan eenmaal moet, dan moet ik die dag meestal 2+ keer en eindigt het met diarree.
Ik snap alleen niet dat mijn VK dat niet gezegd heeft. Die zei eigenlijk gewoon bijna niets. Als ik jullie niet had dan zou ik verder dus niets veranderd hebben en m'n buikspieren niet ontzien. Had de VK toch wel even mogen aangeven..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:26 schreef GotC het volgende:
Skips, hier ook diastase. Volgens m'n yogajuf hebben meer zwangeren het wel dan nietNiks aan de hand, gewoon kwestie van buikspieren proberen te ontzien
![]()
Meh, m'n verzoek om m'n laatste werkweek als vakantie op te nemen is afgewezen. Idd, vanwege bezetting![]()
Kreeg het voorstel om die week 6 uur per dag te werken ipv 8. Tsja. Ik weet t nog niet.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb een hele stapel buikbanden geleend en gekregen. Heb er 1 gedragen en de rest eigenlijk niet. Zag mezelf eigenlijk al lopen in een mooie zwarte broek en shirt met dan zo'n hysterische buikband erover (print) Maar dat is er eigenlijk nooit van gekomen.
En dan nog even een vraag voor de ervaringsdeskundigen..Hamburger herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeuk niet. Misschien even checken bij je vk of ha?Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
Toen het zoontje van de overleden broer op kwam?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef Butterflower het volgende:
Tranen hier bij Beste Van X Factor Worldwide![]()
Hormonen
Wc op zolder wat luxe zeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:04 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook een aparte toiletgang.. Kan me niet herinneren ooit wakker geworden te zijn s nachts voor te poepen, nu wekelijks wel de laatste weken (en omdat de toilet op zolder zo goed als in de zelfde ruimte staat en op de eerste verdieping in de badkamer, ga ik het liefst beneden, dus twee trappen af en daarna dus ook weer twee trappen op)
Net lekker uit eten geweest om de 40 weken te vieren en omdat het daarna voorlopig niet meer zal gaan. Daarna nog even op bezoek bij m'n moeder die spontaan een logeerpartijtje voor J aan bood. Dus die ligt daar in bed. Ideale omstandigheden om vannacht te bevallen zou ik zeggen, hoeven we niemand in te lichten vooraf![]()
(En ik heb ook nog eens pannenkoeken gegeten vanmiddag dus zou helemaal goed moeten kunnen komen dan he)
Maar nu nog alles rustig hoor
Yep, toen we de zolder gingen ombouwen tot onze slaapkamer (incl dakopbouw) zag ik er wel tegenop om in de kraamweek geen toilet op de zelfde verdieping te hebben en dus met een po aan de gang te moeten, dus hele constructies bedacht hoe we dan tot die tijd nog op de eerste verdieping zouden blijven, maar dat was ook niet praktisch.. Toen vonden we daar nog een afvoerleiding die breed genoeg was voor toilet met sanibroieur.. Alleen het nadeel dat het geen aparte ruimte is, maar zal na de bevalling/kraamperiode ook niet zeer intensief gebruikt worden, maar ben er nu al wel erg blij mee aangezien er nachten bij zijn dat ik 4x mag plassenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wc op zolder wat luxe zeg.
Maarre 40wk foto van je bol maken.
Wie gaat als eerst??? Zijn er al weddenschappen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:38 schreef Olf het volgende:
Hoi! Even inbrekend vanuit het babytopic, ik vind het zo spannend het 16aug-trio te volgen, zo leuk dat jullie alledrie de datum hebben gehaald, en nu wordt het echt spannend!
Ik zet in op deze volgorde:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:40 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wie gaat als eerst??? Zijn er al weddenschappen?
Ik denk dat jij heul die zwangerschap hebt gedroomd. Morgen word je wakkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:59 schreef Hilzillah het volgende:
Ik denk Wizz als eerste, dan Cwen, Hillie en ik ergens in December![]()
Zoiets ja!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:52 schreef Limone het volgende:
Hamburger-technisch is dit mijn voorspelling:
Hilz Cwen datumtweeling en een dag later Hillie
En Wizzy morgen![]()
of je maak 'm vegetarisch met bijv. mozarellaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zoiets ja!
Om nog ff in te haken op die hamburgers: gehakt kotst ook 6 uur later ruk. Au. Geen lasagne meer voor mij voorlopig
Ik zie het nog gebeuren ook ja!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij heul die zwangerschap hebt gedroomd. Morgen word je wakker.
+1quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:38 schreef Olf het volgende:
Hoi! Even inbrekend vanuit het babytopic, ik vind het zo spannend het 16aug-trio te volgen, zo leuk dat jullie alledrie de datum hebben gehaald, en nu wordt het echt spannend!
En dat je dan wakker wordt en denk, shit is het weer niet vannacht begonnen...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:06 schreef Hilzillah het volgende:
Meeeeeheeeeld! Met Olli binnenboord... Nog steeds... *zucht*
Jipster, fijn dat er naar je geluisterd is! En je hebt al een tijdje je waardes bijgehouden toch, dan kunnen ze daar mooi mee aan de slag!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:15 schreef Jipster het volgende:
Baby'sss komen jullie??
Hier gisteren meting buikje dat ruim 2wk voor op groei ligt en nu mag ik me gelijk di melden bij diëtist, Diabetesverpleegkundige en daarna internist.niet leuk dat het nodig is, maar wel eindelijk serieus geluisterd en actie!! Ben benieuwd. Nu ook 32 weken, mooie mijlpaal
![]()
Ik verwacht wel babies dit weekend!!
Pinda's met hamburger??quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:28 schreef Spewey het volgende:
Fijn dat er nu actie wordt ondernomen, Jip! Hoop echt dat je het met dieet afkan
Al wat pinda's voor de exit gelegd, Hilz? Ik zou m lokken
Dank je!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:39 schreef Burdie het volgende:
Ja hoor, waarom niet?
Tevens welkomhoe ver ben je?
Zwaaaaaaai!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:35 schreef Spewey het volgende:
Verse kindjes, joehoe kom dan
Ik heb m'n eerste bevaldroom in de pocket, was best teleurgesteld toen ik wakker werd geschopt door Piño
Zo lekker een ochtendje walvissen met kroost in Putten
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:50 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zwaaaaaaai!![]()
--
Hmmm, volgorde.. Ik denk Hillie over 3 dagen, Cwen over een week.. En Hillz gaat ergens heel 'onverwacht' los.. Als in: eerst is er niets aan de hand en dan ineens ni-jauuuuuuuuuuuu! [race-autogeluid] Gerommel, ontsluiting, baby.
Lezen op eigen risico Hillz!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:03 schreef Hilzillah het volgende:
Zonder pijn dan skips? Want daar teken ik voor!![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:11 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Lezen op eigen risico Hillz!Fuck... DesillusieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan datumtweelingen makenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:27 schreef Mabawa. het volgende:
Met ergens een datumtweeling maar ik weet niet in welke combi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |