Die kleertjes in maat 64 is denk ik wel een uitdaging.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:19 schreef Burdie het volgende:
Ik zou lekker een pak luiers vragenof Zwitsal producten. Dingen die je toch nodig hebt.
Of als ze iets 'leuks' willen geven, badspeeltjes, bijtring, kleertjes in maat 64, dingen die je iets later nodig hebt dan *numeteen* (waar je ws al genoeg van hebt).
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Die kleertjes in maat 64 is denk ik wel een uitdaging.
Ik kom nog even jompelen want ik ben van de kutpillen af. Gisteren de laatste, dus eindelijk loopt er niet meer de hele dag vette troep uit m'n doosch.
Potver! Lezen en cijfers (en schrijven ook: ik schreef zijfersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:23 schreef Cwen het volgende:
[..]
Nog 1 weekje. Maar ik duim dat Ella dat ook lekker haalt! KD, hoe is het nu?
Nouja, zoiets danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Die kleertjes in maat 64 is denk ik wel een uitdaging.
Ik kom nog even jompelen want ik ben van de kutpillen af. Gisteren de laatste, dus eindelijk loopt er niet meer de hele dag vette troep uit m'n doosch.
Te dik? Ik heb je foto's gezien, hoe kun jij nou te dik zijn? Wat is je BMI dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Hillie wat lief van je zoontje
wup je auto stond vanmorgen nog gewoon op zijn plek?
de mijlpalen dag voor de 3 llm zet hem op lady's
kd 37wk al. wow a terme
sdm je vrouw al 38wk nog even
ik las een bijzonder verhaal in het vorige topic. Dan ben ik toch blij dat ik in NL woon.
Sull wil je iets van een geboortelijstje waar de 1e foto in kan + gegevens oid?
Nikki zonder pillen
Ik ben vandaag weer bij MDL-arts geweest heb nu tabletten i.p.v. bruistabletten gekregen. De bruis tabletten waren zo vies dat ik ze niet binnen hield. Het is puur tegen maagzuur want tegen het spugen helpt het niet. Nog even de discussie wel of geen operatie na de bevalling aangekaart. Hij is geen voorstander en ik moet eerst afvallennou hoe subtiel kun je zeggen dat ik te dik ben???
Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:25 schreef Cwen het volgende:
[..]
Te dik? Ik heb je foto's gezien, hoe kun jij nou te dik zijn? Wat is je BMI dan?
Ik had dezelfde reactie als Cwen.. Jij?? te dik? Whahaha enzo. Wat een lul die vent!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeik ben wel iets te zwaar in niet zwangere toestand maar dat is max 2 kilo ofzo.
Ja volgens hem 30wk euh nee 31wk hallo het duurt al lang genoeg. Ik hoef er echt geen wk extra bij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:28 schreef Cwen het volgende:
Nou, dan lijkt het me een nogal overdreven reactie van je arts... Opereren of niet doen ze vaak pas bij heel hoge BMI's. Hij weet wel dat je zwanger bent, toch?
Bedoelen ze niet dat je je zwangerschapskilo's eerst kwijt moet zijn, voor een operatie verstandig is? Afvallen bij een goede BMI is echt niet nodig! Maar sommige mensen kunnen niet door een zwangerschapsbuik heen kijken misschien?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeik ben wel iets te zwaar in niet zwangere toestand maar dat is max 2 kilo ofzo.
Het gaat. Het heeft weer de tijd nodig om aan te kijken of het zo goed gaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:47 schreef DJMomo het volgende:
Gelukkig sta weer niet alleen
Hoest met man trouwens bubs?
Oh, maar dat deed ik ook! Als ik de zelfde outfit de dag er na nog een keer aan wilde trekken had ik voor de hele dag weer genoeg voeder.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:29 schreef DJMomo het volgende:
Ik ben vooral enorm onhandig geworden. Gooi alles om (net bijna vol glas smoothie) en alles zit in no time onder de vlekken.
Onder het mom van, Wizzy heeft zich toch al bijna 3 uren niet gemeld?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:27 schreef Mabawa. het volgende:
Zo druk begin van de dag maar kwam even kijken hoe het met het 16/8 trio staat. Wie had er nou lekker en uitgeslapen??![]()
De meeste buikbanden hebben echt van die tenenkrommende teksten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik ben gezellig een buikband aan het zoeken. Ik ging stuk bij de band met de tekst 'pas op, ik schop'.. mijn humor wordt er ook niet beter op.
Ik niet in ieder geval.. Maar ik heb het ook niet op slabbetjes/rompertjes met allerlei 'grappige' teksten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
De meeste buikbanden hebben echt van die tenenkrommende teksten.
"ons wondertje" of "50% mama + 50% papa = 100% ikke"
Zouden er echt mensen zijn die dat soort ongein kopen en er dan nog mee rond durven lopen ook?.
ik zie ze regelmatig. Ga maar eens een dagje bij de gyn in het z-huis zitten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
De meeste buikbanden hebben echt van die tenenkrommende teksten.
"ons wondertje" of "50% mama + 50% papa = 100% ikke"
Zouden er echt mensen zijn die dat soort ongein kopen en er dan nog mee rond durven lopen ook?.
Ik ook niet iddquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.. Maar ik heb het ook niet op slabbetjes/rompertjes met allerlei 'grappige' teksten.
^^ dat. Of vk. Of prenatal. Of hel op aarde aka negen maanden beurs.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik zie ze regelmatig. Ga maar eens een dagje bij de gyn in het z-huis zitten.
De 9 maanden beurs is vlak ná mijn UDquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:48 schreef DJMomo het volgende:
[..]
^^ dat. Of vk. Of prenatal. Of hel op aarde aka negen maanden beurs.
Edit: Oké, laat maar, ik ben stom.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
De 9 maanden beurs is vlak ná voor mijn UD.
Nja, oké.. 2 maanden dan. Maar ik wilde met een bolle buik op de beurs rondlopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:51 schreef Burdie het volgende:
[..]het is het weekend van 19 februari.
Dan is het er toch nog altijd na, niet voor?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:51 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nja, oké.. 2 maanden dan. Maar ik wilde met een bolle buik op de beurs rondlopen.
Ik kreeg vorige week zo'n tijdschrift. Ding wordt één keer per jaar uitgegeven. Je kunt een positiejurkje winnen in dat tijdschrift, de actie loopt tot 31 december 2013. Leuk als je dat tijdschrift dan in januari al gekregen hadquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:50 schreef NoBoNo het volgende:
Je zou met zo'n naam toch verwachten minstens 1 keer in de 9 maanden.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan is het er toch nog altijd na, niet voor?
Kssssst, kssssst!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:53 schreef DJMomo het volgende:
Skip gaat direct door voor de tweede ronde!
haha dat zou kunnen want ik heb al 3 afleveringen van een tv-serie liggen kijken op mijn bed in de kamerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:39 schreef NoBoNo het volgende:
Onder het mom van, Wizzy heeft zich toch al bijna 3 uren niet gemeld?
Dan krijg je daarna misschien wel je leven lang..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:55 schreef Burdie het volgende:
Met een beetje geluk ben ik op 19 februari nog niet bevallen, kan ik daar alsnog hoogzwanger naartoe. Inclusief een scène waarbij mijn vliezen breken en ik met ambulances word afgevoerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |