Ohjaaaa DDay vandaag!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:40 schreef NoBoNo het volgende:
Cars is dan ook erg cool!![]()
Mogguh! Goh, wordt een druk dagje vandaag, 3 babies te verwachten, ik ga er voor zitten! Ben ik nog op tijd?
Ja als ze mijn dossier dan nog niet heeft opgezocht zou dat wel heel leuk zijn ja! Wij kennen elkaar ook als collega's en ze is altijd heel begaan, dus het zou me niets verbazen dat ze even nazoekt hoe het er met mij voorstaat als ze terug isquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:07 schreef GotC het volgende:
Oeeeeeh het lijkt wel een alternatieve Labour Day![]()
![]()
Sull, je zou een foto moeten maken van het gezicht van je gyn als je haar weer zietEcht top zeg, wie had dit gedacht!
*zucht* Lowlandsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Goedemorgen UD's! Het is mooi weer, een perfecte dag voor Ollies en andere mini's om kennis te maken met de wereld! Dus... bevallen maar!
Ik heb vannacht de hele nacht rondgescheurd op oude Puch brommertjes op Lowlands.
En dat terwijl ik nog nooit op Lowlands geweest ben.Hoera voor vage dromen!
Vervelend hoor, ik krijg alleen hoofdpijn als ik niet voldoende drink. Maar ik zag in het vorige topic dat de meest voordehandliggende redenen niet het probleem zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:51 schreef DJMomo het volgende:
Gebruik ze wel omdat t anders helemaal niet te harden is. Maar helpt niet veel. En wil ook niet volle dosis.
Ik had gedroomd dat mijn schoonouders ons een vervallen spookhuis wilden aansmeren in Italie en ons opsloten in hun huis tot we ja zeidenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Goedemorgen UD's! Het is mooi weer, een perfecte dag voor Ollies en andere mini's om kennis te maken met de wereld! Dus... bevallen maar!
Ik heb vannacht de hele nacht rondgescheurd op oude Puch brommertjes op Lowlands.
En dat terwijl ik nog nooit op Lowlands geweest ben.Hoera voor vage dromen!
Goeie manier om huizen te verkopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:21 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik had gedroomd dat mijn schoonouders ons een vervallen spookhuis wilden aansmeren in Italie en ons opsloten in hun huis tot we ja zeiden
Goedemorgen
Ik voel plaatsvervangende pijnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:32 schreef martine1984 het volgende:
Kom op dames, gewoon persen. Ontsluiting is voor mietjesverse baby's willen we!
Dus jij ligt vanaf toen te puffen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:39 schreef Hilzillah het volgende:
Dat zei vriendje gisteren... Kan je niet gewoon vast beginnen zegt ie
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:32 schreef martine1984 het volgende:
Kom op dames, gewoon persen. Ontsluiting is voor mietjesverse baby's willen we!
En zuchten he? "Deze wee komt nooit meer terug!" Makkelijk gezegd voor een wee die nooit is geweestquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:49 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
*proest* op het liedje "altijd is kortjakje" ook hè
ik vind het er ook een beetje stom uitzienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb tijdens mijn bevalling niet gepuft. Alleen heel rustig en geconcentreerd in en uit geademd en dat werkte prima voor mij. Alleen toen het hoofdje eruit was moet ik verplicht even puffen van de vk, maar verder heb ik het lekkerop de manier gedaan die voor mij werkte. Ik vind dat puffen er echt knullig uitzien altijd. (sorry puffende dames)
Valt het op dat ik een aversie heb tegen puffen? Nee toch?
Ditto!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb tijdens mijn bevalling niet gepuft. Alleen heel rustig en geconcentreerd in en uit geademd en dat werkte prima voor mij. Alleen toen het hoofdje eruit was moet ik verplicht even puffen van de vk, maar verder heb ik het lekkerop de manier gedaan die voor mij werkte. Ik vind dat puffen er echt knullig uitzien altijd. (sorry puffende dames)
Valt het op dat ik een aversie heb tegen puffen? Nee toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh, ontslutigsfase is voor mietjes!quote:
Ik vrees dat ik wel zal moeten puffen, maar dat neemt niet weg dat ik het er wel stom vind uitzien..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja joh, ontslutigsfase is voor mietjes!Enige andere manier om kind puf vrij op de wereld te zetten is een ks denk ik.
Ja, en dan heb je achteraf weer last van weeënquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja joh, ontslutigsfase is voor mietjes!Enige andere manier om kind puf vrij op de wereld te zetten is een ks denk ik.
Ik heb wat gemist bij TLC , maar is die man nou haar vader of haar man?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:42 schreef Hilzillah het volgende:
Tering wat doen al die mensen daar in die kamer!
Hier rollen we vandaag de 38e week inquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Jeej 40 wk mijlpaal voor het bevallige trio
ik rol vandaag de 37e wk in. Wie had dat gedacht
Ik gok t ook maar zoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hier rollen we vandaag de 38e week in, jij en mijn vriendin schelen maar een weekje.
Voor mijn gevoel (natuurlijk nergens op gebasseerd) ben jij eerder bevallen straks![]()
Maar goed hoor!
Mijn vriendin heeft trouwens last van een beknelde zenuw? Iemand bekend mee? Zo nu en dan pijnscheut van bil naar onderrug en knie, soms schreeuwt ze het uit.
De eerste keer zat ik al bijna in de auto, dacht kindje komt![]()
![]()
En alle LLM![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het al zo intiem met ahar vader, maar het is dus toch haar manquote:
Zelf niet maar ML wel. Zijn bekken staan scheef en heeft daardoor ook van die pijn die je beschrijft. Hij loopt daarvoor bij de fysio en heeft oefeningen. Veel beweging helpt zoals wandelen en zwemmen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn vriendin heeft trouwens last van een beknelde zenuw? Iemand bekend mee? Zo nu en dan pijnscheut van bil naar onderrug en knie, soms schreeuwt ze het uit
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:32 schreef WupWup het volgende:
Ik sla de ontsluiting liever niet over eigenlijk, het ging me de vorige keer al snel zat
Die teenage pregnancy pulp op tlc is heerlijk vermaak. Net als dat my daughter is pregnant and so am i![]()
![]()
Zwangerschapsdromen, I haz them!Vannacht had ik ruzie met meneer Aart. Hij had een reservesleutel van mijn auto en verplaatste de auto steeds. Boos dat ik was!
Ah dankje, we hadden zelf ook het gevoel dat bewegen helpt dus blijft ze dan maar doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Zelf niet maar ML wel. Zijn bekken staan scheef en heeft daardoor ook van die pijn die je beschrijft. Hij loopt daarvoor bij de fysio en heeft oefeningen. Veel beweging helpt zoals wandelen en zwemmen.
Ik niet!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:28 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je achteraf weer last van weeën
Een fysio kan helaas weinig doen aan een zwangerschapsischias. Er zijn el oefeningen voor, maar die kun je ook googlen. Bewegen is goed en zeker in water, verder helpt het vaak om opstaan en gaan zitten te vermijden omdat dat vaak de pijnscheuten opwekt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:56 schreef Cwen het volgende:
SDM, bewegen is goed, bij mij zat 'ie niet helemaal beklemd maar was wel serieus overgeirriteerd. Ze kan evt ook naar de fysio, weet niet of ze op deze termijn nog niets doen maar bij mij heeft ze toen m'n bekken gecorrigeerd en dat heeft goed geholpen!
^^ Same herequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:03 schreef ProjSkippy het volgende:
Nou wil ik ook TLC kijken, maar ik zit op m'n werk.![]()
En ik heb hier ook geen popcorn.
Nou zijn we zielig.. dus ik vind dat we in ruil daar voor minimaal één bevalling moeten krijgen vandaag.quote:
Nou idd! Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:18 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou zijn we zielig.. dus ik vind dat we in ruil daar voor minimaal één bevalling moeten krijgen vandaag.
Het maakt me niet uit wie van de LLM's. Hophop!Gerechtigheid!
Ik wil ik wil ik wil!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou idd! Helemaal mee eens
Dames, trek maar een lootje oid
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil!!!
M'n zoontje heeft vanmorgen heel lief tegen m'n buik geroepen 'baby, ben je? pom dan!'
Tegen zon lief stemmetje kan ik niet tegen op, maar de baby lijkt er tot nu toe nog niet vatbaar voor helaas
Aaaahwquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil!!!
M'n zoontje heeft vanmorgen heel lief tegen m'n buik geroepen 'baby, ben je? pom dan!'
Tegen zon lief stemmetje kan ik niet tegen op, maar de baby lijkt er tot nu toe nog niet vatbaar voor helaas
Ik zou lekker een pak luiers vragenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:02 schreef Sull het volgende:
Hilie, wat lief!
Heeft er iemand nog leuke ideen voor op het verlanglijstje van de baby, we krijgen zoveel verzoeken om een lijstje te maken. Ik zoek nog wat kleine en betaalbare dingen (<20 euro). Ik heb al: boxspiraal, voorleesboekjes, muziekdoosje, badcape en houten speelgoed.
*Smelt*quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil!!!
Mjah, maar als ze krampjes heeft en ik haar bij me heb, wil ik graag een pittenzak op haar buikje leggen. Alleen niet zonder toezichtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:19 schreef GotC het volgende:
Nou, ik had zo'n magnetronknuffel van m'n moeder gekregen..mag het pas vanaf 3 jaar bij een kind worden gezet
Nog 1 weekjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:21 schreef Limone het volgende:
KD! Wat goed, nu heb zelfs meldplicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |