Ik voel plaatsvervangende pijnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:32 schreef martine1984 het volgende:
Kom op dames, gewoon persen. Ontsluiting is voor mietjesverse baby's willen we!
Dus jij ligt vanaf toen te puffen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:39 schreef Hilzillah het volgende:
Dat zei vriendje gisteren... Kan je niet gewoon vast beginnen zegt ie
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:32 schreef martine1984 het volgende:
Kom op dames, gewoon persen. Ontsluiting is voor mietjesverse baby's willen we!
En zuchten he? "Deze wee komt nooit meer terug!" Makkelijk gezegd voor een wee die nooit is geweestquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:49 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
*proest* op het liedje "altijd is kortjakje" ook hè
ik vind het er ook een beetje stom uitzienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb tijdens mijn bevalling niet gepuft. Alleen heel rustig en geconcentreerd in en uit geademd en dat werkte prima voor mij. Alleen toen het hoofdje eruit was moet ik verplicht even puffen van de vk, maar verder heb ik het lekkerop de manier gedaan die voor mij werkte. Ik vind dat puffen er echt knullig uitzien altijd. (sorry puffende dames)
Valt het op dat ik een aversie heb tegen puffen? Nee toch?
Ditto!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb tijdens mijn bevalling niet gepuft. Alleen heel rustig en geconcentreerd in en uit geademd en dat werkte prima voor mij. Alleen toen het hoofdje eruit was moet ik verplicht even puffen van de vk, maar verder heb ik het lekkerop de manier gedaan die voor mij werkte. Ik vind dat puffen er echt knullig uitzien altijd. (sorry puffende dames)
Valt het op dat ik een aversie heb tegen puffen? Nee toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh, ontslutigsfase is voor mietjes!quote:
Ik vrees dat ik wel zal moeten puffen, maar dat neemt niet weg dat ik het er wel stom vind uitzien..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja joh, ontslutigsfase is voor mietjes!Enige andere manier om kind puf vrij op de wereld te zetten is een ks denk ik.
Ja, en dan heb je achteraf weer last van weeënquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja joh, ontslutigsfase is voor mietjes!Enige andere manier om kind puf vrij op de wereld te zetten is een ks denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |