SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh, ontslutigsfase is voor mietjes!quote:
Ik vrees dat ik wel zal moeten puffen, maar dat neemt niet weg dat ik het er wel stom vind uitzien..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja joh, ontslutigsfase is voor mietjes!Enige andere manier om kind puf vrij op de wereld te zetten is een ks denk ik.
Ja, en dan heb je achteraf weer last van weeënquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja joh, ontslutigsfase is voor mietjes!Enige andere manier om kind puf vrij op de wereld te zetten is een ks denk ik.
Ik heb wat gemist bij TLC , maar is die man nou haar vader of haar man?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:42 schreef Hilzillah het volgende:
Tering wat doen al die mensen daar in die kamer!
Hier rollen we vandaag de 38e week inquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Jeej 40 wk mijlpaal voor het bevallige trio
ik rol vandaag de 37e wk in. Wie had dat gedacht
Ik gok t ook maar zoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hier rollen we vandaag de 38e week in, jij en mijn vriendin schelen maar een weekje.
Voor mijn gevoel (natuurlijk nergens op gebasseerd) ben jij eerder bevallen straks![]()
Maar goed hoor!
Mijn vriendin heeft trouwens last van een beknelde zenuw? Iemand bekend mee? Zo nu en dan pijnscheut van bil naar onderrug en knie, soms schreeuwt ze het uit.
De eerste keer zat ik al bijna in de auto, dacht kindje komt![]()
![]()
En alle LLM![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |