abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130133045
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130133071
En Suusz... wow! Wát een schatje! O+
pi_130133192
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:44 schreef Sull het volgende:
Hilz, hier moet daat kunnen toch

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_130133217
Dat kriebelen kan een handje met lange nagels zijn. Vraag kd maar eens. Formaat hamburger geen idee ik hoop het niet.
pi_130133243
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Limone het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_130133317
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ach in sommige gevallen is de kaas ook natuurgetrouw. *)
pi_130133333
Ohw Hilz, houd eens op! _O-
pi_130133346
Hilz... Hoe zíe je dat? Ik kan er niets van zeggen, maar volgens mij heb ik het wel eerder gehoord. Jeukerig herken ik wel een beetje, beetje branderig ook - komt hier als ze zit te porren idd.

Oh, en Skip, ik heb ook een diastase. Nu zit 'ie bij mij hoog (maag/middenrif), maar ik herken het wel. Heb ook sneller last van buik en ben benieuwd hoe het zich gaat herstellen.
Home is where the O+ is...
pi_130133411
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:55 schreef Cwen het volgende:
Hilz... Hoe zíe je dat? Ik kan er niets van zeggen, maar volgens mij heb ik het wel eerder gehoord. Jeukerig herken ik wel een beetje, beetje branderig ook - komt hier als ze zit te porren idd.
In de spiegel?
Ohw en ik heb natuurlijk geen handje of ander gepor daar, ik heb alleen een voet die af en toe in mijn blaas trapt, maar dat jeukt niet ;)
pi_130133475
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef Sull het volgende:

[..]

In de spiegel?
Ohw en ik heb natuurlijk geen handje of ander gepor daar, ik heb alleen een voet die af en toe in mijn blaas trapt, maar dat jeukt niet ;)
Voet is ook niet altijd leuk, denk ik ;)
pi_130133501
Ik heb vriendje even laten kijken :@ Dus bij jou ook beetje jeuk en branderig... Dan is ook dat mysterie opgelost... ;)
pi_130133543
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:58 schreef Cwen het volgende:

[..]

Voet is ook niet altijd leuk, denk ik ;)
Ik klaag niet hoor, geen last van indalen of wat dan ook! En met die schopjes bij je blaas, train je de bekkenbodem dagelijks wel een aantal keer, dus dat moet ook gunstig zijn.;)
pi_130133569
Suusz, wat een schatje O+

SPOILER
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_130133570
Nou ja, als je twijfelt kun je laten checken op schimmel, maar hier is het echt druk die er dan opstaat ;).
pi_130133585
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef Limone het volgende:

[..]

SPOILER
Ach in sommige gevallen is de kaas ook natuurgetrouw. *)
:') _O- _O-
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_130133872
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:01 schreef Wizzy het volgende:
Suusz, wat een schatje O+

SPOILER
SPOILER
Ranzig eigenlijk hè... Dat zwanger zijn! :D
pi_130133942
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:11 schreef Hilzillah het volgende:
Ranzig eigenlijk hè... Dat zwanger zijn! :D
Eigenlijk wel en op t eind lig je dan ook open en bloot met een "vreemde" die af en toe voelt :')
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_130134071
En zo begint je kindje ook weer... ;). Circle of Life!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:26:17 #219
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130134371
Skips, hier ook diastase. Volgens m'n yogajuf hebben meer zwangeren het wel dan niet :) Niks aan de hand, gewoon kwestie van buikspieren proberen te ontzien :Y

Meh, m'n verzoek om m'n laatste werkweek als vakantie op te nemen is afgewezen. Idd, vanwege bezetting :z -O- Kreeg het voorstel om die week 6 uur per dag te werken ipv 8. Tsja. Ik weet t nog niet.
pi_130134586
GotC, dat is balen dat je verzoek is afgewezen -O- .

Ik heb de laatste 2 weken van mijn verlof ook 6 uur op een dag gewerkt en t voelde toch fijn om eerder thuis te zijn, kan je beter toegeven aan je klachten. Op het werk ga je toch sneller door.
pi_130134674
Hier een diastase van 2cm. Volgens mij krijgt iedereen het wel je buikspieren gaan hoe dan ook wijken voor de baby.
pi_130134776
Dat is klote GotC! Maar ik zou idd ook die 2 uurtjes per dag pakken.
pi_130135009
Ik moet aan vriendje uitleggen waarom ik zo hard zit te lachen, maar ik denk niet dat hij het hamburger/slakkenverhaal aankan.
SPOILER
Gotc wat jammer! Maar ik zou inderdaad die twee uren wel nemen, scheelt toch weer!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130135169
SPOILER
pi_130135195
Oke, we eten dus geen hamburgers vanavond!

En gotc..stom! Zeker omdat het niet zomaar verlof om verlof is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')