quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dan krijg je daarna misschien wel je leven lang..Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Graag of niet hoor! /SCquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!![]()
![]()
![]()
Een rode met witte stippen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:57 schreef Burdie het volgende:
Maargoed, ik zag wel een leuke buikband met polkadots erop.
Ik weet niet.. ik mis momenteel ondersteuning aan m'n buik, vooral als ik de trap af hobbel. Ik draag veel jurkjes met dit weer, dus ik denk dat het voor mij wel fijn is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:17 schreef Theeleuter het volgende:
ik begrijp uberhaupt het fenomeen buikband niet...Nou was ik ook niet gigantisch, maar heb je dat echt nodig?
Awwww cute!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:23 schreef Cwen het volgende:
[..]
Mjah, maar als ze krampjes heeft en ik haar bij me heb, wil ik graag een pittenzak op haar buikje leggen. Alleen niet zonder toezicht. Degene die ik op het oog heb, is de KipKep Woller: http://www.baby-dump.nl/i(...)ep_id=490&merk=11033
Awwww!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:18 schreef Suusz het volgende:
Ik kom toch nog even speciaal hier kijken hoe het met de drie UD's gaat, benieuwd of er babyboom komt!
Bedankt nog voor alle felicitaties, we zijn lekker aan het genieten met ons drietjes
. En tot ziens in het babytopic! (zodra ik door heb hoe ik weer tijd heb voor andere dingen
)
[ afbeelding ]
Tja, ik sluit niet uit dat mijn aversie komt door de onnozele teksten erop. Jouw foto met buikband is inderdaad wel leukquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:37 schreef Cwen het volgende:
Suusz, wat lief!
Buikbanden draag ik dus wel (zie buikentopic) maar alleen met motief en alleen als het bij de outfit past. Die met tekst vind ik ook gruwelijk, maar ik ken minstens één iemand die het hartstikke leuk vindt!
Als je graag naar zo'n beurs wil, de jonge gezinnen beurs is volgens mij altijd in november of iets dergelijks. Ik vond jonge gezinnen beurs in ieder geval een stuk leuker dan de 9 maanden beurs, want dan moet je je eerst door 300.000 hyper huisvrouwen heen wurmen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
De 9 maanden beurs is vlak ná mijn UD.
(wie bedenkt dat, dat zo'n beurs maar 1x per jaar is)
Achteringang!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Als je graag naar zo'n beurs wil, de jonge gezinnen beurs is volgens mij altijd in november of iets dergelijks. Ik vond jonge gezinnen beurs in ieder geval een stuk leuker dan de 9 maanden beurs, want dan moet je je eerst door 300.000 hyper huisvrouwen heen wurmen.
Suusz wat een mooierd!
Eerlijk zullen we alles delen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:22 schreef NoBoNo het volgende:
Af skippy, die heeft Suusz al.
Net kleine kinderen die zwangere vrouwen...altijd willen hebben wat de ander heeft.
Ik kan sinds mijn zwangerschap niet tegen kou op mijn buik, dus daarvoor draag ik er 's nachts een. En ik heb er ook al wel eens een gedragen over een gewone broek heen, dan hoefde het knoopje niet dicht. Tegen de buikpijn/bandenpijn zou ik tzt denk ik wel een ondersteunende buikband willen, maar ik begreep dat je die niet al te lang achter elkaar moet dragen. Laatdanmaarzittenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:17 schreef Theeleuter het volgende:
ik begrijp uberhaupt het fenomeen buikband niet...Nou was ik ook niet gigantisch, maar heb je dat echt nodig?
Tegenhouden? Glad niet! Vinnik leukquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Achteringang!![]()
--
Ik heb het idee opgevat om gekleurde stopcontactbeveiligers in de babykamer te gebruiken (roze/blauw). Ik sla door. Houd me tegen.
Mweh, iemand een idee hoe ik dan op een simpele manier meer steun kan krijgen aan mijn buik? Ik heb wel een paar positiebroeken enzo (quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo'n buikband is toch eigenlijk meer om een shirtje dat te kort is af te kunnen dekken. Tenminste daar zou ik het voor gebruiken. Echt ondersteunen doen de meeste buikbanden niet volgens mij.
Misschien is het al genoemd hoor, maar ik vond het ultiem sexy positieondergoed ideaal daarvoor. Dat gaf net een beetje extra steun aan m'n band zonder zo'n buikband. Ook heb je buikbanden van strechty ondergoed materiaal, die deed ik wel eens onder m'n kleding.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mweh, iemand een idee hoe ik dan op een simpele manier meer steun kan krijgen aan mijn buik? Ik heb wel een paar positiebroeken enzo () maar ik blief nu toch heel graag m'n jurkjes.
Er is nog wel een Heit & Mem beurs in Leeuwarden!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef DJMomo het volgende:
Jonge gezinnen beurs bestaat niet meer wegens te weinig animo.![]()
Suusz
Hmmm, dat klinkt ergens ook wel weer logisch; nog niet bij stilgestaan. Ik kijk het even aan, maar ik heb er best behoorlijk last van.. na het traplopen kan ik de eerste tijd niet zo veel meer door de pijn aan m'n banden. Ik ondersteun nu met m'n handen, maar dat is ook niet optimaal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skip ik heb gelezen dat je juist je buik zelf moet dragen, dus met je buikspieren en niet aan verstevigende andere meuk moet doen, omdat dat voor alleen maar meer problemen zorgt, dan wordt het alleen maar lastiger om je buik zelf te dragen op den duur.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:07 schreef Sull het volgende:
[..]
Er is nog wel een Heit & Mem beurs in Leeuwarden!
Dan heb je waarschijnlijk een diastase. Een breukje in het vlies tussen de linker en rechter helft van de rechte buikspieren. Na de bevalling even opletten of het wegtrekt en niet te snel buikspieroefeningen doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt ergens ook wel weer logisch; nog niet bij stilgestaan. Ik kijk het even aan, maar ik heb er best behoorlijk last van.. na het traplopen kan ik de eerste tijd niet zo veel meer door de pijn aan m'n banden. Ik ondersteun nu met m'n handen, maar dat is ook niet optimaal.
(Overigens schijn ik een buikspierafwijking te hebben, kwam de VK laatst mee. Ze wijken als ik ze gebruik. Geen idee of dit er mee te maken kan hebben trouwens.)
Edit: Thanks Soesa!
Als ik ze gebruik (bijvoorbeeld bij overeind komen uit bed, of wanneer ik m'n handen in m'n zij zet en een kromme rug maak/m'n buik naar voren duw) komt er in het midden van m'n buik een verticale bobbel (cm of 15, mss meer). Volgens de VK kon ik dit al jaaaaaren hebben en kon het verder geen kwaad. Het viel me op in week 12 van de zwangerschap. Wel iets wat ik in de gaten moet gaan houden dus?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:10 schreef Sull het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk een diastase. Een breukje in het vlies tussen de linker en rechter helft van de rechte buikspieren. Na de bevalling even opletten of het wegtrekt en niet te snel buikspieroefeningen doen.
Het ontstaat wel vaak in een zwangerschap. Het is wel belangrijk om je buikspieren nu zoveel mogelijk te ontzien, om het niet erger te maken. Probeer via je zij overeind te komen uit bed etc.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Als ik ze gebruik (bijvoorbeeld bij overeind komen uit bed, of wanneer ik m'n handen in m'n zij zet en een kromme rug maak/m'n buik naar voren duw) komt er in het midden van m'n buik een verticale bobbel (cm of 15, mss meer). Volgens de VK kon ik dit al jaaaaaren hebben en kon het verder geen kwaad. Het viel me op in week 12 van de zwangerschap.
Oké! Thanks voor het advies! Ik ga zo ook even kijken of ik er op durf te Googlen enzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:17 schreef Sull het volgende:
[..]
Het ontstaat wel vaak in een zwangerschap. Het is wel belangrijk om je buikspieren nu zoveel mogelijk te ontzien, om het niet erger te maken. Probeer via je zij overeind te komen uit bed etc.
Ik denk dat je dat wel durft, het is niet echt dramatisch ofzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:19 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oké! Thanks voor het advies! Ik ga zo ook even kijken of ik er op durf te Googlen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, het valt mee! En ik herken wel veel dingen die ik lees. Ik ga me er even verder in verdiepenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:23 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel durft, het is niet echt dramatisch ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Sull op 16-08-2013 17:29:15 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |