abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130135329
Wij ook Bla! :D Hamburgers met stukjes pijnboompit en rucola erin.. >:)

Bwuuh, jammer GotC! Ik word persoonlijk niet echt ontspannender van twee uur eerder 'uit', maar ik zie dat Wizzy er wel enthousiast over is! ^O^

Grrr... ik heb een totaalruptuur in mijn fijne huisbroek :(
pi_130135562
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:39 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Onder het mom van, Wizzy heeft zich toch al bijna 3 uren niet gemeld? :')
Nee onder het mom van: Als je eindelijk een goede nacht maakt rust je uit en kun je die dag goed bevallen :) Komt vaak genoeg voor ;)

Hilz, omg :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:03:34 #228
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130135586
Dat vind ik nou ook Bla :) En fijn om te horen dat het je wel beviel Wizzy! Ben je 4 of 6 weken van tevoren gestopt?
Nja, zo maar effe met Yur bespreken.
Wel m'n Felicitas zwanger box opgehaald *O*

Limone, totaalruptuur in je broek _O-
pi_130135887
Limone, dat gebeurt meestal bij je aller aller aller fijnste broek dan hè...
Rip aan broek :'(

En nu ga ik pannekoeken eten bij vriendinnetje! Ze gaat een beetje helpen Olli eruit te schudden
pi_130136098
Eet ze Hilz. Wie weet doen de pannenkoeken 'hun werk' wel! Niet te hard schudden hoor :)
pi_130136590
Wij eten ook pannekoeken O+

Limone, dat is balen, is ie nog te redden? En was het een broek van voor de zwangerschap?

GotC, balen van je aanvraag... Ik zou, als het niet hoeft, nu nog niet beslissen of je die uren vrijneemt, als het kan zou ik dat die week gewoon bekijken. Stel dat je eerder in de ziektewet komt, dan ben je die uren anders waarschijnlijk ook gewoon kwijt (tenminste bij ons is het nu zo dat je je vakantie niet terug krijgt bij ziekte, ik dacht dat het een wettelijke regeling was).
pi_130136699
Ik
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:03 schreef GotC het volgende:
En fijn om te horen dat het je wel beviel Wizzy! Ben je 4 of 6 weken van tevoren gestopt?
Ik ben 4 weken van te voren gestopt. De laatste 2 weken van 8:00 tot 14:30 uur gewerkt, dus bij 6 weken van te voren. 's middags bij thuis komst in de rust modus gegaan dus met een boek of een film op de bank. Nu is mijn reistijd (kwartier fietsen) wel een stuk korter dan dat van jou, meende ik.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_130136741
Ik ga zo kaasburger met friet eten. Laatste pagina's dus niet meer gelezen
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130136788
GotC wat ontzettend balen dat je verzoek is afgewezen. -O- Ik zou het aanbod wel aannemen of zoals Sull zegt gewoon aankijken hoe het gaat, voordat je de beslissing maakt wbt die uren. Als het echt niet gaat moet je daar toch aan toegeven, onderbezetting of niet. Leuk is ander, maar jij bent nu de belangrijkste!
pi_130136823
Wat Sull zegt klopt. Mocht je ziek worden of lichamelijk het niet meer aan kunnen dan gaan die weken van je zwangerschaps-/bevallings-verlof af. Maar dan lever je er toch geen vakantiedagen voor in?
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_130137224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:33 schreef Sull het volgende:
Wij eten ook pannekoeken O+

Limone, dat is balen, is ie nog te redden? En was het een broek van voor de zwangerschap?

Niet meer te redden. Het was een goedkoopje uit Thailand, met de naad door de midden :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:59:14 #237
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_130137522
* droomvrouwtje komt even stilletjes binnensluipen

als je voor dat je met verlof gaat ziek bent, als is het een paar uur dan gaat je verlof automatisch 6wkn van te voren in. Laat je even goed informen, zie linkje voor meer info
Be happy with the little things in life
pi_130137613
Balen van je broek Limone! Ik kan daar altijd echt van balen, als een lievelingsitem de vuilnisbak in moet.

Ik heb sinds ik zwanger ben echt rare darmen. Ik hoef gerust 3 dagen niet voor nummer 2, maar als ik dan eenmaal moet, dan moet ik die dag meestal 2+ keer en eindigt het met diarree. :?
pi_130138515
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
Balen van je broek Limone! Ik kan daar altijd echt van balen, als een lievelingsitem de vuilnisbak in moet.

Ik heb sinds ik zwanger ben echt rare darmen. Ik hoef gerust 3 dagen niet voor nummer 2, maar als ik dan eenmaal moet, dan moet ik die dag meestal 2+ keer en eindigt het met diarree. :?
Herkenbaar :{ en bij vet eten moet ik sowieso naar de wc rennen na het eten.

Veel vezels eten :Y
pi_130138635
Heb hetzelfde Nikki, zal er wel bij horen ;( .
Ik probeer nu extra vezels te eten, bijvoorbeeld lijnzaad door de toetjes enzo.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130138678
Nou! Zo at ik in de efteling patatjes. Ik moest een half uurtje later echt met geknepen billen op zoek naar een toilet daar. :X
pi_130138712
Bij mij was 't Dierenpark Amersfoort :D .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130138824
Haha! Ik had wel medelijden met de mensen die na mij op die wc moesten. :o
pi_130140482
Hormoondarmen zijn echt irritant. Vooral als het dan op een pretparktoilet moet :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:35:39 #245
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130141025
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:26 schreef GotC het volgende:
Skips, hier ook diastase. Volgens m'n yogajuf hebben meer zwangeren het wel dan niet :) Niks aan de hand, gewoon kwestie van buikspieren proberen te ontzien :Y

Meh, m'n verzoek om m'n laatste werkweek als vakantie op te nemen is afgewezen. Idd, vanwege bezetting :z -O- Kreeg het voorstel om die week 6 uur per dag te werken ipv 8. Tsja. Ik weet t nog niet.
Ik snap alleen niet dat mijn VK dat niet gezegd heeft. Die zei eigenlijk gewoon bijna niets. Als ik jullie niet had dan zou ik verder dus niets veranderd hebben en m'n buikspieren niet ontzien. Had de VK toch wel even mogen aangeven.. -O-

Mja, mijn diastase is geen 2 cm ofzo. Het kwam eerst bijna over de helft van m'n buik 'naar buiten zetten' en sinds de afgelopen week nog een stuk verder naar beneden.. Is dat ook nog normaal? :')

Wat doe jij om je buikspieren zo veel mogelijk te ontzien?

--

Rot van je afgewezen verzoek GotC! Maar idd wat ze hier ook zeggen: zoek even goed uit hoe het allemaal werkt.

--

Hamburgers.. Hier vanavond heerlijke lasagne.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:53:03 #246
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_130141726
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb een hele stapel buikbanden geleend en gekregen. Heb er 1 gedragen en de rest eigenlijk niet. Zag mezelf eigenlijk al lopen in een mooie zwarte broek en shirt met dan zo'n hysterische buikband erover (print) Maar dat is er eigenlijk nooit van gekomen.

En dan nog even een vraag voor de ervaringsdeskundigen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hamburger herkenbaar :7
Jeuk niet. Misschien even checken bij je vk of ha?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_130143369
Mijn man wilde net een appeltaart voor me bakken, de schat. O+
Maar ik heb geweigerd en gezegd dat ik wel een fruitsalade wilde, maar dat hij die echt niet vanavond hoefde te maken. Nu gaat hij 'm morgen voor me maken. Yummm! :P
pi_130143755
Tranen hier bij Beste Van X Factor Worldwide :')
Hormonen oO<
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:55:01 #249
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130146508
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef Butterflower het volgende:
Tranen hier bij Beste Van X Factor Worldwide :')
Hormonen oO<
Toen het zoontje van de overleden broer op kwam? O+
pi_130146906
Hier ook een aparte toiletgang.. Kan me niet herinneren ooit wakker geworden te zijn s nachts voor te poepen, nu wekelijks wel de laatste weken (en omdat de toilet op zolder zo goed als in de zelfde ruimte staat en op de eerste verdieping in de badkamer, ga ik het liefst beneden, dus twee trappen af en daarna dus ook weer twee trappen op ;( )

Net lekker uit eten geweest om de 40 weken te vieren en omdat het daarna voorlopig niet meer zal gaan. Daarna nog even op bezoek bij m'n moeder die spontaan een logeerpartijtje voor J aan bood. Dus die ligt daar in bed. Ideale omstandigheden om vannacht te bevallen zou ik zeggen, hoeven we niemand in te lichten vooraf :P
(En ik heb ook nog eens pannenkoeken gegeten vanmiddag dus zou helemaal goed moeten kunnen komen dan he ;) )
Maar nu nog alles rustig hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')