Nee onder het mom van: Als je eindelijk een goede nacht maakt rust je uit en kun je die dag goed bevallenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:39 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Onder het mom van, Wizzy heeft zich toch al bijna 3 uren niet gemeld?
Ik ben 4 weken van te voren gestopt. De laatste 2 weken van 8:00 tot 14:30 uur gewerkt, dus bij 6 weken van te voren. 's middags bij thuis komst in de rust modus gegaan dus met een boek of een film op de bank. Nu is mijn reistijd (kwartier fietsen) wel een stuk korter dan dat van jou, meende ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:03 schreef GotC het volgende:
En fijn om te horen dat het je wel beviel Wizzy! Ben je 4 of 6 weken van tevoren gestopt?
Niet meer te redden. Het was een goedkoopje uit Thailand, met de naad door de middenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:33 schreef Sull het volgende:
Wij eten ook pannekoeken![]()
Limone, dat is balen, is ie nog te redden? En was het een broek van voor de zwangerschap?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
Balen van je broek Limone! Ik kan daar altijd echt van balen, als een lievelingsitem de vuilnisbak in moet.
Ik heb sinds ik zwanger ben echt rare darmen. Ik hoef gerust 3 dagen niet voor nummer 2, maar als ik dan eenmaal moet, dan moet ik die dag meestal 2+ keer en eindigt het met diarree.
Ik snap alleen niet dat mijn VK dat niet gezegd heeft. Die zei eigenlijk gewoon bijna niets. Als ik jullie niet had dan zou ik verder dus niets veranderd hebben en m'n buikspieren niet ontzien. Had de VK toch wel even mogen aangeven..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:26 schreef GotC het volgende:
Skips, hier ook diastase. Volgens m'n yogajuf hebben meer zwangeren het wel dan nietNiks aan de hand, gewoon kwestie van buikspieren proberen te ontzien
![]()
Meh, m'n verzoek om m'n laatste werkweek als vakantie op te nemen is afgewezen. Idd, vanwege bezetting![]()
Kreeg het voorstel om die week 6 uur per dag te werken ipv 8. Tsja. Ik weet t nog niet.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb een hele stapel buikbanden geleend en gekregen. Heb er 1 gedragen en de rest eigenlijk niet. Zag mezelf eigenlijk al lopen in een mooie zwarte broek en shirt met dan zo'n hysterische buikband erover (print) Maar dat is er eigenlijk nooit van gekomen.
En dan nog even een vraag voor de ervaringsdeskundigen..Hamburger herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeuk niet. Misschien even checken bij je vk of ha?Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
Toen het zoontje van de overleden broer op kwam?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef Butterflower het volgende:
Tranen hier bij Beste Van X Factor Worldwide![]()
Hormonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |