abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130133045
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130133071
En Suusz... wow! Wát een schatje! O+
pi_130133192
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:44 schreef Sull het volgende:
Hilz, hier moet daat kunnen toch

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_130133217
Dat kriebelen kan een handje met lange nagels zijn. Vraag kd maar eens. Formaat hamburger geen idee ik hoop het niet.
pi_130133243
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Limone het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_130133317
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ach in sommige gevallen is de kaas ook natuurgetrouw. *)
pi_130133333
Ohw Hilz, houd eens op! _O-
pi_130133346
Hilz... Hoe zíe je dat? Ik kan er niets van zeggen, maar volgens mij heb ik het wel eerder gehoord. Jeukerig herken ik wel een beetje, beetje branderig ook - komt hier als ze zit te porren idd.

Oh, en Skip, ik heb ook een diastase. Nu zit 'ie bij mij hoog (maag/middenrif), maar ik herken het wel. Heb ook sneller last van buik en ben benieuwd hoe het zich gaat herstellen.
Home is where the O+ is...
pi_130133411
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:55 schreef Cwen het volgende:
Hilz... Hoe zíe je dat? Ik kan er niets van zeggen, maar volgens mij heb ik het wel eerder gehoord. Jeukerig herken ik wel een beetje, beetje branderig ook - komt hier als ze zit te porren idd.
In de spiegel?
Ohw en ik heb natuurlijk geen handje of ander gepor daar, ik heb alleen een voet die af en toe in mijn blaas trapt, maar dat jeukt niet ;)
pi_130133475
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef Sull het volgende:

[..]

In de spiegel?
Ohw en ik heb natuurlijk geen handje of ander gepor daar, ik heb alleen een voet die af en toe in mijn blaas trapt, maar dat jeukt niet ;)
Voet is ook niet altijd leuk, denk ik ;)
pi_130133501
Ik heb vriendje even laten kijken :@ Dus bij jou ook beetje jeuk en branderig... Dan is ook dat mysterie opgelost... ;)
pi_130133543
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:58 schreef Cwen het volgende:

[..]

Voet is ook niet altijd leuk, denk ik ;)
Ik klaag niet hoor, geen last van indalen of wat dan ook! En met die schopjes bij je blaas, train je de bekkenbodem dagelijks wel een aantal keer, dus dat moet ook gunstig zijn.;)
pi_130133569
Suusz, wat een schatje O+

SPOILER
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_130133570
Nou ja, als je twijfelt kun je laten checken op schimmel, maar hier is het echt druk die er dan opstaat ;).
pi_130133585
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef Limone het volgende:

[..]

SPOILER
Ach in sommige gevallen is de kaas ook natuurgetrouw. *)
:') _O- _O-
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_130133872
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:01 schreef Wizzy het volgende:
Suusz, wat een schatje O+

SPOILER
SPOILER
Ranzig eigenlijk hè... Dat zwanger zijn! :D
pi_130133942
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:11 schreef Hilzillah het volgende:
Ranzig eigenlijk hè... Dat zwanger zijn! :D
Eigenlijk wel en op t eind lig je dan ook open en bloot met een "vreemde" die af en toe voelt :')
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_130134071
En zo begint je kindje ook weer... ;). Circle of Life!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:26:17 #219
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130134371
Skips, hier ook diastase. Volgens m'n yogajuf hebben meer zwangeren het wel dan niet :) Niks aan de hand, gewoon kwestie van buikspieren proberen te ontzien :Y

Meh, m'n verzoek om m'n laatste werkweek als vakantie op te nemen is afgewezen. Idd, vanwege bezetting :z -O- Kreeg het voorstel om die week 6 uur per dag te werken ipv 8. Tsja. Ik weet t nog niet.
pi_130134586
GotC, dat is balen dat je verzoek is afgewezen -O- .

Ik heb de laatste 2 weken van mijn verlof ook 6 uur op een dag gewerkt en t voelde toch fijn om eerder thuis te zijn, kan je beter toegeven aan je klachten. Op het werk ga je toch sneller door.
pi_130134674
Hier een diastase van 2cm. Volgens mij krijgt iedereen het wel je buikspieren gaan hoe dan ook wijken voor de baby.
pi_130134776
Dat is klote GotC! Maar ik zou idd ook die 2 uurtjes per dag pakken.
pi_130135009
Ik moet aan vriendje uitleggen waarom ik zo hard zit te lachen, maar ik denk niet dat hij het hamburger/slakkenverhaal aankan.
SPOILER
Gotc wat jammer! Maar ik zou inderdaad die twee uren wel nemen, scheelt toch weer!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130135169
SPOILER
pi_130135195
Oke, we eten dus geen hamburgers vanavond!

En gotc..stom! Zeker omdat het niet zomaar verlof om verlof is...
pi_130135329
Wij ook Bla! :D Hamburgers met stukjes pijnboompit en rucola erin.. >:)

Bwuuh, jammer GotC! Ik word persoonlijk niet echt ontspannender van twee uur eerder 'uit', maar ik zie dat Wizzy er wel enthousiast over is! ^O^

Grrr... ik heb een totaalruptuur in mijn fijne huisbroek :(
pi_130135562
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:39 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Onder het mom van, Wizzy heeft zich toch al bijna 3 uren niet gemeld? :')
Nee onder het mom van: Als je eindelijk een goede nacht maakt rust je uit en kun je die dag goed bevallen :) Komt vaak genoeg voor ;)

Hilz, omg :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:03:34 #228
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130135586
Dat vind ik nou ook Bla :) En fijn om te horen dat het je wel beviel Wizzy! Ben je 4 of 6 weken van tevoren gestopt?
Nja, zo maar effe met Yur bespreken.
Wel m'n Felicitas zwanger box opgehaald *O*

Limone, totaalruptuur in je broek _O-
pi_130135887
Limone, dat gebeurt meestal bij je aller aller aller fijnste broek dan hè...
Rip aan broek :'(

En nu ga ik pannekoeken eten bij vriendinnetje! Ze gaat een beetje helpen Olli eruit te schudden
pi_130136098
Eet ze Hilz. Wie weet doen de pannenkoeken 'hun werk' wel! Niet te hard schudden hoor :)
pi_130136590
Wij eten ook pannekoeken O+

Limone, dat is balen, is ie nog te redden? En was het een broek van voor de zwangerschap?

GotC, balen van je aanvraag... Ik zou, als het niet hoeft, nu nog niet beslissen of je die uren vrijneemt, als het kan zou ik dat die week gewoon bekijken. Stel dat je eerder in de ziektewet komt, dan ben je die uren anders waarschijnlijk ook gewoon kwijt (tenminste bij ons is het nu zo dat je je vakantie niet terug krijgt bij ziekte, ik dacht dat het een wettelijke regeling was).
pi_130136699
Ik
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:03 schreef GotC het volgende:
En fijn om te horen dat het je wel beviel Wizzy! Ben je 4 of 6 weken van tevoren gestopt?
Ik ben 4 weken van te voren gestopt. De laatste 2 weken van 8:00 tot 14:30 uur gewerkt, dus bij 6 weken van te voren. 's middags bij thuis komst in de rust modus gegaan dus met een boek of een film op de bank. Nu is mijn reistijd (kwartier fietsen) wel een stuk korter dan dat van jou, meende ik.
pi_130136741
Ik ga zo kaasburger met friet eten. Laatste pagina's dus niet meer gelezen
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130136788
GotC wat ontzettend balen dat je verzoek is afgewezen. -O- Ik zou het aanbod wel aannemen of zoals Sull zegt gewoon aankijken hoe het gaat, voordat je de beslissing maakt wbt die uren. Als het echt niet gaat moet je daar toch aan toegeven, onderbezetting of niet. Leuk is ander, maar jij bent nu de belangrijkste!
pi_130136823
Wat Sull zegt klopt. Mocht je ziek worden of lichamelijk het niet meer aan kunnen dan gaan die weken van je zwangerschaps-/bevallings-verlof af. Maar dan lever je er toch geen vakantiedagen voor in?
pi_130137224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:33 schreef Sull het volgende:
Wij eten ook pannekoeken O+

Limone, dat is balen, is ie nog te redden? En was het een broek van voor de zwangerschap?

Niet meer te redden. Het was een goedkoopje uit Thailand, met de naad door de midden :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:59:14 #237
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_130137522
* droomvrouwtje komt even stilletjes binnensluipen

als je voor dat je met verlof gaat ziek bent, als is het een paar uur dan gaat je verlof automatisch 6wkn van te voren in. Laat je even goed informen, zie linkje voor meer info
Be happy with the little things in life
pi_130137613
Balen van je broek Limone! Ik kan daar altijd echt van balen, als een lievelingsitem de vuilnisbak in moet.

Ik heb sinds ik zwanger ben echt rare darmen. Ik hoef gerust 3 dagen niet voor nummer 2, maar als ik dan eenmaal moet, dan moet ik die dag meestal 2+ keer en eindigt het met diarree. :?
pi_130138515
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
Balen van je broek Limone! Ik kan daar altijd echt van balen, als een lievelingsitem de vuilnisbak in moet.

Ik heb sinds ik zwanger ben echt rare darmen. Ik hoef gerust 3 dagen niet voor nummer 2, maar als ik dan eenmaal moet, dan moet ik die dag meestal 2+ keer en eindigt het met diarree. :?
Herkenbaar :{ en bij vet eten moet ik sowieso naar de wc rennen na het eten.

Veel vezels eten :Y
pi_130138635
Heb hetzelfde Nikki, zal er wel bij horen ;( .
Ik probeer nu extra vezels te eten, bijvoorbeeld lijnzaad door de toetjes enzo.
It will set you free
pi_130138678
Nou! Zo at ik in de efteling patatjes. Ik moest een half uurtje later echt met geknepen billen op zoek naar een toilet daar. :X
pi_130138712
Bij mij was 't Dierenpark Amersfoort :D .
It will set you free
pi_130138824
Haha! Ik had wel medelijden met de mensen die na mij op die wc moesten. :o
pi_130140482
Hormoondarmen zijn echt irritant. Vooral als het dan op een pretparktoilet moet :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:35:39 #245
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130141025
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:26 schreef GotC het volgende:
Skips, hier ook diastase. Volgens m'n yogajuf hebben meer zwangeren het wel dan niet :) Niks aan de hand, gewoon kwestie van buikspieren proberen te ontzien :Y

Meh, m'n verzoek om m'n laatste werkweek als vakantie op te nemen is afgewezen. Idd, vanwege bezetting :z -O- Kreeg het voorstel om die week 6 uur per dag te werken ipv 8. Tsja. Ik weet t nog niet.
Ik snap alleen niet dat mijn VK dat niet gezegd heeft. Die zei eigenlijk gewoon bijna niets. Als ik jullie niet had dan zou ik verder dus niets veranderd hebben en m'n buikspieren niet ontzien. Had de VK toch wel even mogen aangeven.. -O-

Mja, mijn diastase is geen 2 cm ofzo. Het kwam eerst bijna over de helft van m'n buik 'naar buiten zetten' en sinds de afgelopen week nog een stuk verder naar beneden.. Is dat ook nog normaal? :')

Wat doe jij om je buikspieren zo veel mogelijk te ontzien?

--

Rot van je afgewezen verzoek GotC! Maar idd wat ze hier ook zeggen: zoek even goed uit hoe het allemaal werkt.

--

Hamburgers.. Hier vanavond heerlijke lasagne.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:53:03 #246
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_130141726
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb een hele stapel buikbanden geleend en gekregen. Heb er 1 gedragen en de rest eigenlijk niet. Zag mezelf eigenlijk al lopen in een mooie zwarte broek en shirt met dan zo'n hysterische buikband erover (print) Maar dat is er eigenlijk nooit van gekomen.

En dan nog even een vraag voor de ervaringsdeskundigen..

SPOILER
Hamburger herkenbaar :7
Jeuk niet. Misschien even checken bij je vk of ha?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_130143369
Mijn man wilde net een appeltaart voor me bakken, de schat. O+
Maar ik heb geweigerd en gezegd dat ik wel een fruitsalade wilde, maar dat hij die echt niet vanavond hoefde te maken. Nu gaat hij 'm morgen voor me maken. Yummm! :P
pi_130143755
Tranen hier bij Beste Van X Factor Worldwide :')
Hormonen oO<
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:55:01 #249
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130146508
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef Butterflower het volgende:
Tranen hier bij Beste Van X Factor Worldwide :')
Hormonen oO<
Toen het zoontje van de overleden broer op kwam? O+
pi_130146906
Hier ook een aparte toiletgang.. Kan me niet herinneren ooit wakker geworden te zijn s nachts voor te poepen, nu wekelijks wel de laatste weken (en omdat de toilet op zolder zo goed als in de zelfde ruimte staat en op de eerste verdieping in de badkamer, ga ik het liefst beneden, dus twee trappen af en daarna dus ook weer twee trappen op ;( )

Net lekker uit eten geweest om de 40 weken te vieren en omdat het daarna voorlopig niet meer zal gaan. Daarna nog even op bezoek bij m'n moeder die spontaan een logeerpartijtje voor J aan bood. Dus die ligt daar in bed. Ideale omstandigheden om vannacht te bevallen zou ik zeggen, hoeven we niemand in te lichten vooraf :P
(En ik heb ook nog eens pannenkoeken gegeten vanmiddag dus zou helemaal goed moeten kunnen komen dan he ;) )
Maar nu nog alles rustig hoor
pi_130147047
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:04 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook een aparte toiletgang.. Kan me niet herinneren ooit wakker geworden te zijn s nachts voor te poepen, nu wekelijks wel de laatste weken (en omdat de toilet op zolder zo goed als in de zelfde ruimte staat en op de eerste verdieping in de badkamer, ga ik het liefst beneden, dus twee trappen af en daarna dus ook weer twee trappen op ;( )

Net lekker uit eten geweest om de 40 weken te vieren en omdat het daarna voorlopig niet meer zal gaan. Daarna nog even op bezoek bij m'n moeder die spontaan een logeerpartijtje voor J aan bood. Dus die ligt daar in bed. Ideale omstandigheden om vannacht te bevallen zou ik zeggen, hoeven we niemand in te lichten vooraf :P
(En ik heb ook nog eens pannenkoeken gegeten vanmiddag dus zou helemaal goed moeten kunnen komen dan he ;) )
Maar nu nog alles rustig hoor
Wc op zolder wat luxe zeg.
Maarre 40wk foto van je bol maken.
pi_130147063
Nou Hillie zet 'm op dan! ;)
pi_130147774
Nog geen verse baby's zie ik.
Hillie zo te horen ben je er helemaal klaar voor. Laat die baby maar komen

Ik moest zo lachen om t hamburger verhaal, alleen toen bedacht ik me ineens dat mij dat ook te wachten staat... *slik*

20 weken vandaag...jeetje de tijd vliegt!
pi_130149515
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:07 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Wc op zolder wat luxe zeg.
Maarre 40wk foto van je bol maken.
Yep, toen we de zolder gingen ombouwen tot onze slaapkamer (incl dakopbouw) zag ik er wel tegenop om in de kraamweek geen toilet op de zelfde verdieping te hebben en dus met een po aan de gang te moeten, dus hele constructies bedacht hoe we dan tot die tijd nog op de eerste verdieping zouden blijven, maar dat was ook niet praktisch.. Toen vonden we daar nog een afvoerleiding die breed genoeg was voor toilet met sanibroieur.. Alleen het nadeel dat het geen aparte ruimte is, maar zal na de bevalling/kraamperiode ook niet zeer intensief gebruikt worden, maar ben er nu al wel erg blij mee aangezien er nachten bij zijn dat ik 4x mag plassen :{

/offtopic ;)

40weken buik probeer ik dadelijk aan te denken als ik naar bed ga, nog even een serietje kijken en geen zin om tussendoor boven naar de spiegel te lopen
pi_130151162
Lekker Hillie! De ideale nacht om te bevallen ja!!

En lekker die fruitsalade Nikki, morgen is het markt dus misschien dat ik ook een tripje waag!

Me vanavond helemaal volgepropt met pannekoeken vanavond maar geen effect overigens...
pi_130151299
Hoi! Even inbrekend vanuit het babytopic, ik vind het zo spannend het 16aug-trio te volgen, zo leuk dat jullie alledrie de datum hebben gehaald, en nu wordt het echt spannend! *O*
pi_130151364
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:38 schreef Olf het volgende:
Hoi! Even inbrekend vanuit het babytopic, ik vind het zo spannend het 16aug-trio te volgen, zo leuk dat jullie alledrie de datum hebben gehaald, en nu wordt het echt spannend! *O*
Wie gaat als eerst??? Zijn er al weddenschappen? ;)
pi_130151421
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:40 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Wie gaat als eerst??? Zijn er al weddenschappen? ;)
Ik zet in op deze volgorde:

Cwen
Hillie
Hilz!

Dus je mag nog even wachten ;)
pi_130151967
Hamburger-technisch is dit mijn voorspelling:

Hilz Cwen datumtweeling en een dag later Hillie ;)

En Wizzy morgen :o :D
pi_130152294
Ik denk Wizz als eerste, dan Cwen, Hillie en ik ergens in December :@ :o
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:01:14 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130152387
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:59 schreef Hilzillah het volgende:
Ik denk Wizz als eerste, dan Cwen, Hillie en ik ergens in December :@ :o
Ik denk dat jij heul die zwangerschap hebt gedroomd. Morgen word je wakker ;).
KuikenGuppy
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:08:32 #262
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130152693
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:52 schreef Limone het volgende:
Hamburger-technisch is dit mijn voorspelling:

Hilz Cwen datumtweeling en een dag later Hillie ;)

En Wizzy morgen :o :D
Zoiets ja!

Om nog ff in te haken op die hamburgers: gehakt kotst ook 6 uur later ruk. Au. Geen lasagne meer voor mij voorlopig :{w
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:12:41 #263
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130152877
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Zoiets ja!

Om nog ff in te haken op die hamburgers: gehakt kotst ook 6 uur later ruk. Au. Geen lasagne meer voor mij voorlopig :{w
of je maak 'm vegetarisch met bijv. mozarella ;)

Balen van misselijkheid though. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130154815
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik denk dat jij heul die zwangerschap hebt gedroomd. Morgen word je wakker ;).
Ik zie het nog gebeuren ook ja!

verkeerd gevallen kim, of vervroegd ochtendmisselijk?
pi_130157827
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:38 schreef Olf het volgende:
+1

Wordt er nog gebaard hier of hoe zit het?? :7
Sarcasme. Herken het.
pi_130158036
Verse kindjes, joehoe kom dan

Ik heb m'n eerste bevaldroom in de pocket, was best teleurgesteld toen ik wakker werd geschopt door Piño :D

Zo lekker een ochtendje walvissen met kroost in Putten
pi_130158117
Hillie is het gelukt met bevallen?

Ik zet ook in op volgorde: Hillie, Cwen, Wizzy, Hilz

Spewey, ook al verwerkingsdromen over de bevalling ^O^ (hier nog steeds niet)

KP, dat is niet fijn nee, maar met mozarella zoals iemand voorstelde lijkt me ook niet fijn. Dus voorlopig de lasagna maar laten staan...

Nikki, lekker zo'n fruitsalade, nu wil ik ook!
pi_130158152
Haha place your bets... Cwen, Sull, Hilz, Hillie, Wizzy

Ik heb in mijn droom afgelopen nacht een tent opgezet want we gingen met de hele familie (30+ mensen) kamperen in die tent. Ik was blij toen ik wakker werd en gewoon in mijn bed lag. :D

Oh, en de angelsounds lonkt naar me. Alleen is de batterij op. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door _NIKKI_ op 17-08-2013 08:15:52 ]
pi_130158165
Meeeeeheeeeld! Met Olli binnenboord... Nog steeds... *zucht*
pi_130158182
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:06 schreef Hilzillah het volgende:
Meeeeeheeeeld! Met Olli binnenboord... Nog steeds... *zucht*
En dat je dan wakker wordt en denk, shit is het weer niet vannacht begonnen... ;)
pi_130158222
Baby'sss komen jullie??

Hier gisteren meting buikje dat ruim 2wk voor op groei ligt en nu mag ik me gelijk di melden bij diëtist, Diabetesverpleegkundige en daarna internist. *O* niet leuk dat het nodig is, maar wel eindelijk serieus geluisterd en actie!! Ben benieuwd. Nu ook 32 weken, mooie mijlpaal *O*

Ik verwacht wel babies dit weekend!!
pi_130158233
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:15 schreef Jipster het volgende:
Baby'sss komen jullie??

Hier gisteren meting buikje dat ruim 2wk voor op groei ligt en nu mag ik me gelijk di melden bij diëtist, Diabetesverpleegkundige en daarna internist. *O* niet leuk dat het nodig is, maar wel eindelijk serieus geluisterd en actie!! Ben benieuwd. Nu ook 32 weken, mooie mijlpaal *O*

Ik verwacht wel babies dit weekend!!
Jipster, fijn dat er naar je geluisterd is! En je hebt al een tijdje je waardes bijgehouden toch, dan kunnen ze daar mooi mee aan de slag! ^O^ Alles voor de baby!
pi_130158253
Precies Sull!

Wat dromen jullie allemaal zeg! :D
pi_130158258
Jipster wat fijn dat er nu serieus naar gekeken gaat worden.

Babbel hoe is het met jou? Trek je het wachten in niemandsland nog een beetje?
pi_130158303
nog geen baby's? -O-

Fijn dat ze geluisterd hebben jipster!

En hormoon darmen enzo is ruk. Ik heb al een week last van mijn darmen, maar geen idee waar het vanaf komt. Ow en vlees kots sucks ook. Ik eet al bijna heel mijn zwangerschap bijna geen vlees meer omdat ik het gewoon smerig vindt :)

ow en gister 28 wkn :D
en als ik tegenwoordig op mijn linkerzij ga lliggen dan gaat de baby flipperkast spelen en voel ik knietjes en of elleboogsjes uit mijn zij komen O+
pi_130158307
Fijn dat er nu actie wordt ondernomen, Jip! Hoop echt dat je het met dieet afkan :*

Al wat pinda's voor de exit gelegd, Hilz? Ik zou m lokken :D
pi_130158311
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:28 schreef Spewey het volgende:
Fijn dat er nu actie wordt ondernomen, Jip! Hoop echt dat je het met dieet afkan :*

Al wat pinda's voor de exit gelegd, Hilz? Ik zou m lokken :D
Pinda's met hamburger?? :P
pi_130158339
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:29 schreef Sull het volgende:

[..]

Pinda's met hamburger?? :P
:D
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:35:43 #279
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130158348
Mag je als je zwanger bent eigenlijk kaascroissantjes]?!
Dit is tevens een voorzichtige: ik kom me hier ook melden
:)

Die van de bakker hier zijn ontiegelijk lekker!! :) er zit geen kaas in die gesmolten is ofzo, het zit er overheen gestrooid en dat is daarna (uiteraard) de oven ingegaan.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:39:34 #280
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130158381
Ja hoor, waarom niet? :)

Tevens welkom ;) hoe ver ben je?
KuikenGuppy
pi_130158397
gefeliciteerd Rijstebuiltje :)

kaascroissantjes *ril* maar ja tuurlijk mag dat
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:42:07 #282
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130158402
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:39 schreef Burdie het volgende:
Ja hoor, waarom niet? :)

Tevens welkom ;) hoe ver ben je?
Dank je! :) ik ben 8.5 week, gister eerste vlos bezoekje en echo gehad! Alles in orde 😊
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:50:48 #283
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130158484
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 07:35 schreef Spewey het volgende:
Verse kindjes, joehoe kom dan

Ik heb m'n eerste bevaldroom in de pocket, was best teleurgesteld toen ik wakker werd geschopt door Piño :D

Zo lekker een ochtendje walvissen met kroost in Putten
Zwaaaaaaai! :W

--

Rijstebuiltje welkom! Doel je op dat je bang bent dat het mss rauwmelks is? Er zijn eigenlijk nauwelijks rauwmelkse kazen in Nederland, behalve bij de echte specialisten. En dan staat er altijd op 'au lait cru'.

--

Fijn Jip dat er werk van gemaakt wordt!

--

Hmmm, volgorde.. Ik gooi er een schepje bovenop en doe het met zelfs met dagen. Ik denk Hillie over 3 dagen, Cwen over een week.. En Hillz gaat ergens heel 'onverwacht' los.. Als in: eerst is er niets aan de hand en dan ineens ni-jauuuuuuuuuuuu! [race-autogeluid] Gerommel, ontsluiting, baby.

Als het klopt ren ik naar de winkel voor een staatslot. *)

[ Bericht 19% gewijzigd door ProjSkippy op 17-08-2013 08:57:09 ]
pi_130158535
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:50 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Zwaaaaaaai! :W

--

Hmmm, volgorde.. Ik denk Hillie over 3 dagen, Cwen over een week.. En Hillz gaat ergens heel 'onverwacht' los.. Als in: eerst is er niets aan de hand en dan ineens ni-jauuuuuuuuuuuu! [race-autogeluid] Gerommel, ontsluiting, baby.
_O-
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:59:45 #285
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130158586
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

_O-
Puur ook omdat het Hillz is hè. Die doet dit soort dingen. Want Hillz. :9
pi_130158602
ik zie het bijna voor me!
pi_130158621
Zonder pijn dan skips? Want daar teken ik voor! :D

Pinda's, stukjes brood, Rolo's... Hij wil gewoon niet!

En idd sull.. Echt zo'n "Godver.. WEER NIET" gevoel vanmorgen! :')

Welkom rijstebuiltje!! Kaas croissantjes zijn de shiiiiiit!!

Heel fijn dat er gelijk actie ondernomen wordt!! Je hebt het zelf netjes bijgehouden dus scheelt weer 'werk' en kunnen ze tot actie overgaan!

En geen vlees bla? Dat zou voor mij al een horror zwangerschap zijn denk ik! :X
pi_130158639
Gefeliciteerd Rijstebuiltje!
*O*

Ik word inmiddels een beetje moedeloos. Ga ik net naar de toilet heb ik weer bloedverlies. Bruin weliswaar, maar ik word er echt een beetje gek van. :(
pi_130158724
whahahahaha Ik zie nu de tussenberichten :D En ja... Want hilz.. Dat soort verklaringen krijg ik nogal vaak. Beetje net als waarom? nou, omdat kat...

Ik verveel me trouwens een beetje... Zou wel een rondje braderie willen. Vestingdagen in Hellevoet *O*
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:11:44 #290
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130158730
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:03 schreef Hilzillah het volgende:
Zonder pijn dan skips? Want daar teken ik voor! :D

Lezen op eigen risico Hillz!
SPOILER
pi_130158747
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:11 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Lezen op eigen risico Hillz!
SPOILER
Fuck... Desillusie ;(
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:15:34 #292
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130158768
Oh Nikki, jeetje..

Wanneer is je volgende echo? Als je te onrustig wordt de komende dagen zou ik bellen voor een extra echo, dan heb je daarna weer zekerheid.

:*
pi_130158796
Oh bah Nikki! Niet weer!! :( En wat skips zegt, extra echo?
:*
pi_130158821
Heh bah, Nikki niet weer! :*

Skips, als je nou mij ook nog goed voorspelt, mag je door voor de jackpot!

Hilz, gewoon lekker rondje braderie doen. Want het wachten duurt toch wel lang. Wij gaan zo voor een rondje Ikea...
pi_130158859
Dus ik ben niet gek met mn braderie? mn moeder wil me het liefst vastlijmen op de bank :X Even kijken of er iemand met me mee wil. O+
pi_130158871
Donderdag heb ik weer een echo, duurt lang dus. Ik kijk het even aan en anders bel ik zometeen misschien al even. Ik zie het niet zitten om me weer een heel weekend druk te moeten maken. :( Ik hoop maar weer dat het hierbij blijft en dat het niet erger wordt. Dat zou al een stuk schelen.
pi_130158877
Hier nog alles rustig..

Nikki wat balen weer bloedverlies

Rijstebuiltje gefeliciteerd en welkom

Jipster fijn dat er eindelijk geluisterd wordt en er actie wordt ondernomen

En ik ben benieuwd wie z'n voorspelling uit gaat komen.. Ik denk vooral dat ik zelf de laatste zal zijn van de augustus lichting :o

Braderie zou ik zeker doen hilz! Als je binnen moet wachten tot je weeën krijgt duurt wachten laaaang.. Ik doe hier ook gewoon nog alles waar ik zin in heb tenminste..
pi_130158890
Wizzy
Hilz
Cwen
Hillie

Met ergens een datumtweeling maar ik weet niet in welke combi ;)

Welkom rijstebuiltje! Kaascroissants hmmm heerlijk!

Heh bah Nikki, weer bloedverlies. Wel bruin dus misschien een restje van vorige week?
pi_130158934
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:27 schreef Mabawa. het volgende:

Met ergens een datumtweeling maar ik weet niet in welke combi ;)

Ik kan datumtweelingen maken :Y mij oudste is datumtweeling met het zoontje van mevr_mus

Dus wie weet..
pi_130158949
kan haast niet anders dat er een datum tweeling tussen zit ja!! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')