abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130147047
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:04 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook een aparte toiletgang.. Kan me niet herinneren ooit wakker geworden te zijn s nachts voor te poepen, nu wekelijks wel de laatste weken (en omdat de toilet op zolder zo goed als in de zelfde ruimte staat en op de eerste verdieping in de badkamer, ga ik het liefst beneden, dus twee trappen af en daarna dus ook weer twee trappen op ;( )

Net lekker uit eten geweest om de 40 weken te vieren en omdat het daarna voorlopig niet meer zal gaan. Daarna nog even op bezoek bij m'n moeder die spontaan een logeerpartijtje voor J aan bood. Dus die ligt daar in bed. Ideale omstandigheden om vannacht te bevallen zou ik zeggen, hoeven we niemand in te lichten vooraf :P
(En ik heb ook nog eens pannenkoeken gegeten vanmiddag dus zou helemaal goed moeten kunnen komen dan he ;) )
Maar nu nog alles rustig hoor
Wc op zolder wat luxe zeg.
Maarre 40wk foto van je bol maken.
pi_130147063
Nou Hillie zet 'm op dan! ;)
pi_130147774
Nog geen verse baby's zie ik.
Hillie zo te horen ben je er helemaal klaar voor. Laat die baby maar komen

Ik moest zo lachen om t hamburger verhaal, alleen toen bedacht ik me ineens dat mij dat ook te wachten staat... *slik*

20 weken vandaag...jeetje de tijd vliegt!
pi_130149515
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:07 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Wc op zolder wat luxe zeg.
Maarre 40wk foto van je bol maken.
Yep, toen we de zolder gingen ombouwen tot onze slaapkamer (incl dakopbouw) zag ik er wel tegenop om in de kraamweek geen toilet op de zelfde verdieping te hebben en dus met een po aan de gang te moeten, dus hele constructies bedacht hoe we dan tot die tijd nog op de eerste verdieping zouden blijven, maar dat was ook niet praktisch.. Toen vonden we daar nog een afvoerleiding die breed genoeg was voor toilet met sanibroieur.. Alleen het nadeel dat het geen aparte ruimte is, maar zal na de bevalling/kraamperiode ook niet zeer intensief gebruikt worden, maar ben er nu al wel erg blij mee aangezien er nachten bij zijn dat ik 4x mag plassen :{

/offtopic ;)

40weken buik probeer ik dadelijk aan te denken als ik naar bed ga, nog even een serietje kijken en geen zin om tussendoor boven naar de spiegel te lopen
pi_130151162
Lekker Hillie! De ideale nacht om te bevallen ja!!

En lekker die fruitsalade Nikki, morgen is het markt dus misschien dat ik ook een tripje waag!

Me vanavond helemaal volgepropt met pannekoeken vanavond maar geen effect overigens...
pi_130151299
Hoi! Even inbrekend vanuit het babytopic, ik vind het zo spannend het 16aug-trio te volgen, zo leuk dat jullie alledrie de datum hebben gehaald, en nu wordt het echt spannend! *O*
pi_130151364
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:38 schreef Olf het volgende:
Hoi! Even inbrekend vanuit het babytopic, ik vind het zo spannend het 16aug-trio te volgen, zo leuk dat jullie alledrie de datum hebben gehaald, en nu wordt het echt spannend! *O*
Wie gaat als eerst??? Zijn er al weddenschappen? ;)
pi_130151421
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:40 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Wie gaat als eerst??? Zijn er al weddenschappen? ;)
Ik zet in op deze volgorde:

Cwen
Hillie
Hilz!

Dus je mag nog even wachten ;)
pi_130151967
Hamburger-technisch is dit mijn voorspelling:

Hilz Cwen datumtweeling en een dag later Hillie ;)

En Wizzy morgen :o :D
pi_130152294
Ik denk Wizz als eerste, dan Cwen, Hillie en ik ergens in December :@ :o
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:01:14 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130152387
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:59 schreef Hilzillah het volgende:
Ik denk Wizz als eerste, dan Cwen, Hillie en ik ergens in December :@ :o
Ik denk dat jij heul die zwangerschap hebt gedroomd. Morgen word je wakker ;).
KuikenGuppy
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:08:32 #262
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130152693
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:52 schreef Limone het volgende:
Hamburger-technisch is dit mijn voorspelling:

Hilz Cwen datumtweeling en een dag later Hillie ;)

En Wizzy morgen :o :D
Zoiets ja!

Om nog ff in te haken op die hamburgers: gehakt kotst ook 6 uur later ruk. Au. Geen lasagne meer voor mij voorlopig :{w
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:12:41 #263
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130152877
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Zoiets ja!

Om nog ff in te haken op die hamburgers: gehakt kotst ook 6 uur later ruk. Au. Geen lasagne meer voor mij voorlopig :{w
of je maak 'm vegetarisch met bijv. mozarella ;)

Balen van misselijkheid though. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130154815
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik denk dat jij heul die zwangerschap hebt gedroomd. Morgen word je wakker ;).
Ik zie het nog gebeuren ook ja!

verkeerd gevallen kim, of vervroegd ochtendmisselijk?
pi_130157827
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:38 schreef Olf het volgende:
+1

Wordt er nog gebaard hier of hoe zit het?? :7
Sarcasme. Herken het.
pi_130158036
Verse kindjes, joehoe kom dan

Ik heb m'n eerste bevaldroom in de pocket, was best teleurgesteld toen ik wakker werd geschopt door Piño :D

Zo lekker een ochtendje walvissen met kroost in Putten
pi_130158117
Hillie is het gelukt met bevallen?

Ik zet ook in op volgorde: Hillie, Cwen, Wizzy, Hilz

Spewey, ook al verwerkingsdromen over de bevalling ^O^ (hier nog steeds niet)

KP, dat is niet fijn nee, maar met mozarella zoals iemand voorstelde lijkt me ook niet fijn. Dus voorlopig de lasagna maar laten staan...

Nikki, lekker zo'n fruitsalade, nu wil ik ook!
pi_130158152
Haha place your bets... Cwen, Sull, Hilz, Hillie, Wizzy

Ik heb in mijn droom afgelopen nacht een tent opgezet want we gingen met de hele familie (30+ mensen) kamperen in die tent. Ik was blij toen ik wakker werd en gewoon in mijn bed lag. :D

Oh, en de angelsounds lonkt naar me. Alleen is de batterij op. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door _NIKKI_ op 17-08-2013 08:15:52 ]
pi_130158165
Meeeeeheeeeld! Met Olli binnenboord... Nog steeds... *zucht*
pi_130158182
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:06 schreef Hilzillah het volgende:
Meeeeeheeeeld! Met Olli binnenboord... Nog steeds... *zucht*
En dat je dan wakker wordt en denk, shit is het weer niet vannacht begonnen... ;)
pi_130158222
Baby'sss komen jullie??

Hier gisteren meting buikje dat ruim 2wk voor op groei ligt en nu mag ik me gelijk di melden bij diëtist, Diabetesverpleegkundige en daarna internist. *O* niet leuk dat het nodig is, maar wel eindelijk serieus geluisterd en actie!! Ben benieuwd. Nu ook 32 weken, mooie mijlpaal *O*

Ik verwacht wel babies dit weekend!!
pi_130158233
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:15 schreef Jipster het volgende:
Baby'sss komen jullie??

Hier gisteren meting buikje dat ruim 2wk voor op groei ligt en nu mag ik me gelijk di melden bij diëtist, Diabetesverpleegkundige en daarna internist. *O* niet leuk dat het nodig is, maar wel eindelijk serieus geluisterd en actie!! Ben benieuwd. Nu ook 32 weken, mooie mijlpaal *O*

Ik verwacht wel babies dit weekend!!
Jipster, fijn dat er naar je geluisterd is! En je hebt al een tijdje je waardes bijgehouden toch, dan kunnen ze daar mooi mee aan de slag! ^O^ Alles voor de baby!
pi_130158253
Precies Sull!

Wat dromen jullie allemaal zeg! :D
pi_130158258
Jipster wat fijn dat er nu serieus naar gekeken gaat worden.

Babbel hoe is het met jou? Trek je het wachten in niemandsland nog een beetje?
pi_130158303
nog geen baby's? -O-

Fijn dat ze geluisterd hebben jipster!

En hormoon darmen enzo is ruk. Ik heb al een week last van mijn darmen, maar geen idee waar het vanaf komt. Ow en vlees kots sucks ook. Ik eet al bijna heel mijn zwangerschap bijna geen vlees meer omdat ik het gewoon smerig vindt :)

ow en gister 28 wkn :D
en als ik tegenwoordig op mijn linkerzij ga lliggen dan gaat de baby flipperkast spelen en voel ik knietjes en of elleboogsjes uit mijn zij komen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')