Zou vinger tussen d'r billen drukken :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
grapje hoor
hier om het goed te maken.
[ afbeelding ]
zou wat anders tussen haar billen drukken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou vinger tussen d'r billen drukken :$
Een aangekoekte plak haar?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou wat anders tussen haar billen drukken.
ik heb geen haarplakkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een aangekoekte plak haar?
je gaat te lang met kutje omquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef gianni61 het volgende:
oke, even masturberen onder douche
Zou haar idd ook rimmen, jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou wat anders tussen haar billen drukken.
godverquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Shoutout naar je oneindige bron van grapmateriaal!
Tmiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef gianni61 het volgende:
oke, even masturberen onder douche
Ach jawel, maar het "klopt" niet.. No pun, want m'n puni klopt natuurlijk 24/7quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
Maar een penis in je kut is toch wel lekker?
Vrouwen zijn sowieso al hypocriet, maar lesbiennes, pfoe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
Ik vraag me dat altijd af... Een lesbienne die geen penis er in wil, maar bijv wel een dildo..
een aantal die ik ken hebben geen aversie tegen de penis, maar voelen simpelweg enkel lust voor vrouwen. terwijl ze een penis best kunnen waarderen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
Ik vraag me dat altijd af... Een lesbienne die geen penis er in wil, maar bijv wel een dildo..
Kan mij niet gek genoeg :$quote:
Ja, ik hoef niet te weten hoe de mannen hier zich rukken hoor ;s weeniequote:
Veer pls.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
Maar een penis in je kut is toch wel lekker?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
een aantal die ik ken hebben geen aversie tegen de penis, maar voelen simpelweg enkel lust voor vrouwen. terwijl ze een penis best kunnen waarderen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach jawel, maar het "klopt" niet.. No pun, want m'n puni klopt natuurlijk 24/7
NOTHING CAN DEFEAT THE PENIS!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
een aantal die ik ken hebben geen aversie tegen de penis, maar voelen simpelweg enkel lust voor vrouwen. terwijl ze een penis best kunnen waarderen.
Ja, precies dit ja! Ik begrijp het hele gevoelens hebben voor een andere vrouw, maar niet kunnen krijgen voor een man best wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
NOTHING CAN DEFEAT THE PENIS!!!
Nee hoor, ga gerust doorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
het serieuze vragenuurtje is al voorbij?
terechte vragen dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, precies dit ja! Ik begrijp het hele gevoelens hebben voor een andere vrouw, maar niet kunnen krijgen voor een man best wel.
Maar als je kijkt naar pure lust, zou een lesbienne toch best seks kunnen hebben met een man? Want dan gaat het alleen om de seks en dus de piemel er in enz.
Maar dat hoor je vrijwel nooit, toch?
Ik bedoel, twee kutten tegen elkaar aan wrijven gaat ook niet veel voorstellen lijkt me, daar zullen ze toch ook wel allerlei toys voor gebruiken
Dat zeg ik eh.. Sort of..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, precies dit ja! Ik begrijp het hele gevoelens hebben voor een andere vrouw, maar niet kunnen krijgen voor een man best wel.
Maar als je kijkt naar pure lust, zou een lesbienne toch best seks kunnen hebben met een man? Want dan gaat het alleen om de seks en dus de piemel er in enz.
Ik bedoel, twee kutten tegen elkaar aan wrijven gaat ook niet veel voorstellen lijkt me, daar zullen ze toch ook wel allerlei toys voor gebruiken
THEY ALL NEED DICK.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een man en een vrouw? een beetje spelen met de vrouw terwijl hij je neemt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zeg ik eh.. Sort of..
Ik kan best gaan neuken met een man, ook al vind ik sperma goor, maar niet echt behoefte aan, want ik kan je nu al vertellen dat ik er als een zeester bij zou liggen omdat gebrek aan passie.. Snap je een beetje waar ik heen wil?
God, wat ben ik serieus
Ik snap het wel, ja. Je kunt dus ook niet seksueel opgewonden worden van een man, maar wél eventueel van het gevoel van een penis in je(zonder sperma)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zeg ik eh.. Sort of..
Ik kan best gaan neuken met een man, ook al vind ik sperma goor, maar niet echt behoefte aan, want ik kan je nu al vertellen dat ik er als een zeester bij zou liggen omdat gebrek aan passie.. Snap je een beetje waar ik heen wil?
God, wat ben ik serieus
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
Wat zouden lesbische holbewoners hebben gedaan? Elkaar bewerkt met stokken?
Gewoon het huishouden zoals alle vrouwen. Fijn de badkamer aan kant.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
You make it sound like a bad thing.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Dqod het volgende:
want ik kan je nu al vertellen dat ik er als een zeester bij zou liggen omdat gebrek aan passie..
natte grot na het dweilenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon het huishouden zoals alle vrouwen. Fijn de badkamer aan kant..
quote:
Voor de finesse.quote:
Al die riviertjes en meertjes en kreekjes e.d. zijn niet uit zichzelf ontstaan.quote:
gek he.... je hebt een kop als een dweilquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
voel me altijd aangesproken als het over dweilen gaat.
Dweilight Zone.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
voel me altijd aangesproken als het over dweilen gaat.
ja dat is dus zegmaar de grap, bedankt dat je ook meedoet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gek he.... je hebt een kop als een dweil
Nah, heb toch liever dat hij m dan gewoon in die andere vrouw steekt.. Ik vermaak me ondertussen alsnog genoeg met haarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
en een man en een vrouw? een beetje spelen met de vrouw terwijl hij je neemt?
Ja nou ja, sowieso word ik wel opgewonden als ik onder handen wordt "genomen" dus in principe ook wel van een penis (hoewel mijn voorkeur er nooit naar uit zou gaan).. Alleen zou ik t alsnog niet doen omdat het BLIJFT ontbreken aan passie (voor mij dan)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ja. Je kunt dus ook niet seksueel opgewonden worden van een man, maar wél eventueel van het gevoel van een penis in je(zonder sperma)
dqod mastrubeersessie aftermathquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al die riviertjes en meertjes en kreekjes e.d. zijn niet uit zichzelf ontstaan.
ok, dan zijn al mijn vragen wel beantwoord.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, heb toch liever dat hij m dan gewoon in die andere vrouw steekt.. Ik vermaak me ondertussen alsnog genoeg met haar
[..]
Ja nou ja, sowieso word ik wel opgewonden als ik onder handen wordt "genomen" dus in principe ook wel van een penis (hoewel mijn voorkeur er nooit naar uit zou gaan).. Alleen zou ik t alsnog niet doen omdat het BLIJFT ontbreken aan passie (voor mij dan)
Zou voor de betreffende man weinig uitmaken iddquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:20 schreef Modus het volgende:
[..]
You make it sound like a bad thing.
nou, niets zo naar als iemand die er als een zak aardappelen bij ligt hoor, geloof mij maar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou voor de betreffende man weinig uitmaken idd
Voor mij ook wanneer iemand er als een zeester bij zou liggen in m'n bed.. Stop m'n tong er toch wel in
Een zak aardappelen was volgens Chai gisteren 25 kilo, dat is dus een kleuter oid? Smeerlapquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou, niets zo naar als iemand die er als een zak aardappelen bij ligt hoor, geloof mij maar.
Het was mij een waar genoegen.. Dan ga ik nu koffie drinken terwijl ik 2 vingers in m'n puni duwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok, dan zijn al mijn vragen wel beantwoord.
tmiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was mij een waar genoegen.. Dan ga ik nu koffie drinken terwijl ik 2 vingers in m'n puni duw
Tot straks :$
je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een zak aardappelen was volgens Chai gisteren 25 kilo, dat is dus een peuter oid? Smeerlap.
picsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was mij een waar genoegen.. Dan ga ik nu koffie drinken terwijl ik 2 vingers in m'n puni duw
Tot straks :$
Is het giftig?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Murdera in de pussyjuice van Dqod.
Hij kan best wat ethanol hebben en dan ook nog in combinatie met allerlei andere zooi las ik vanmiddag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tegen de ethanoldampen denk ik.
Of methaangas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tegen de ethanoldampen denk ik.
good pointquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan best wat ethanol hebben en dan ook nog in combinatie met allerlei andere zooi las ik vanmiddag.
Jij trouwens ook meen ik me te herinneren van je Grid/CB/Vas-meetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan best wat ethanol hebben en dan ook nog in combinatie met allerlei andere zooi las ik vanmiddag.
Ik herinner me dat niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij trouwens ook meen ik me te herinneren van je Grid/CB/Vas-meet.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Murdera in de pussyjuice van Dqod.
scherpquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
capsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HOUD JE BEK LOOPT M'N XBOX VAST TERWIJL IK FUCKING PLANTEN LOOP TE VERZAMELEN VOOR EEN CHALLENGE @ RED DEAD REDEMPTION GVD KAN IK HELEMAAL OPNIEUW REIZEN EN OVERNIEUW DOEN![]()
![]()
en dat zijn de meest vertiefte missiesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HOUD JE BEK LOOPT M'N XBOX VAST TERWIJL IK FUCKING PLANTEN LOOP TE VERZAMELEN VOOR EEN CHALLENGE @ RED DEAD REDEMPTION GVD KAN IK HELEMAAL OPNIEUW REIZEN EN OVERNIEUW DOEN![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef Chai het volgende:
Hebben jullie weleens dat jullie iemand een stuk minder aantrekkelijk vinden door een nare stem?
jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef Chai het volgende:
Hebben jullie weleens dat jullie iemand een stuk minder aantrekkelijk vinden door een nare stem?
Ja.. En sorry nog :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef Chai het volgende:
?quote:
BEK DICHTquote:
Halve wereld ter paard afgelopen, eerst 12 kutplantjes gezocht, dan nog 15 andere, crasht 'ie halverwegequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dat zijn de meest vertiefte missies
sowieso altijd in die games.
"Gefeliciteerd, je hebt de gruwelijke draak verslagen die dit dorp al 200 jaar in zijn greep hield. Voor de volgende missie mag je 12 wortels verzamelen."
Van m'n heksenstem :$quote:
ken je the nanny?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
was dat dan ook echt zo'n heksenstem?
neequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
was dat dan ook echt zo'n heksenstem?
fuckquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
BEK DICHT.
[..]
Halve wereld ter paard afgelopen, eerst 12 kutplantjes gezocht, dan nog 15 andere, crasht 'ie halverwege![]()
.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef Chai het volgende:
//En denk dat ze wel gewoon geil kan kreunen.
dat wijf uit friends dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh bij haar vind ik het nog wel iets hebben. En denk dat ze wel gewoon geil kan kreunen.
Yup, nergens last van verder. Dat kan je veel minder laten worden door je game op je HDD te gooien, als je 'm hebt uitgespeeld kun je het weer verwijderen als je eventueel meer ruimte nodig hebtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
fuckDoet jouw xbox het verder nog goed? wil wel GTAV halen, maar mijn xbox klinkt als mijn stofzuiger.
true maar sdat heb ik met gta IV gedaan, en daar heb ik ook nog dat als ik erg hard aan het rijden ben ik opeens tegen een paal klap die nog niet ingeladen isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup, nergens last van verder. Dat kan je veel minder laten worden door je game op je HDD te gooien, als je 'm hebt uitgespeeld kun je het weer verwijderen als je eventueel meer ruimte nodig hebt.
Hahaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
true maar sdat heb ik met gta IV gedaan, en daar heb ik ook nog dat als ik erg hard aan het rijden ben ik opeens tegen een paal klap die nog niet ingeladen is
je denkt dat het niet aan mijn xbox zal liggen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha. Maar GTA IV is ook alweer bijna een oud spel hč
. Toevallig eergister GTA V gepre-ordered, ¤49,95 incl
.
Geen idee, er zijn ondertussen ook al tig versies van de 360 met recentere hardware/compacter/enz. Mijne is alweer (even bevestigingsmail van bol.com opgezochtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
je denkt dat het niet aan mijn xbox zal liggen?
Haha beetje alsof ze net pindakaas heeft gegeten.quote:
ja true, maar mijne is een van de 1e versiesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn ondertussen ook al tig versies van de 360 met recentere hardware/compacter/enz. Mijne is alweer (even bevestigingsmail van bol.com opgezocht) van 10/31/08 en verder geen klachten
.
ah, deze vraag had gewoon betrekking op de nieuwe hit van sjors?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha beetje alsof ze net pindakaas heeft gegeten.
Toen de RROD geen of maar wanneer was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja true, maar mijne is een van de 1e versiesecht een ontzettend oudje.
Nee? zit daar een vrouw met nare stem in dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, deze vraag had gewoon betrekking op de nieuwe hit van sjors?
nee, wel een man met een nare stemquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee? zit daar een vrouw met nare stem in dan?
volgens mij juist een generatie van survivorsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen de RROD geen of maar wanneer was.
Echt bizar man, ik heb gewoon al 12 jaar Xbox Live en volgende maand zit ik 10 jaar op FOK!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens mij juist een generatie van survivorsIk heb hem voor 20 euro overgekocht omdat die gast dacht dat hij kaduuk zou gaan maar dat is nu al 5 jaar geleden
Jij FOK!t sinds je 12e of zo?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt bizar man, ik heb gewoon al 12 jaar Xbox Live en volgende maand zit ik 10 jaar op FOK!. Wtf
.
2e postquote:
quote:Op donderdag 4 september 2003 09:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, met je vrienden is 't wel lachen, vooral met die schade enzo. Maar online lijkt 'ie me wel leuk te worden.
Ik ga trouwens ook voor PGR2 en DTM, Sega GT suckt man.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kwam hier als een Nestalgie, en nu zit ik er nog.
Ikquote:
vind ik lief van je, dankje, ik bloosdequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik
Kan alleen niet zonder de chickies hier
Kusjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
vind ik lief van je, dankje, ik bloosde
kill itquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
tering wat loopt die klotekat spastisch te doen![]()
debiel beest afentoe. even naar buiten tyfen.
Ik.quote:
Geposte.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
zie mijn eerder gepostte plaatje.
is er niet een mod die gewoon mijn taalfouten kan fixen? Dat had ik op een ander forum, was ideaalquote:
Jij kende Chloro al eerder ja?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
is er niet een mod die gewoon mijn taalfouten kan fixen? Dat had ik op een ander forum, was ideaal
Die komt pas bij het volgende topic denk ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef Chai het volgende:
Faasss? Kijk jij toevallig ook Hollandse Zaken? Inhoudelijk echt bagger zeg.En alle clichés juist bevestigend.
chlo als mod?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kende Chloro al eerder ja?
[..]
Die komt pas bij het volgende topic denk ik [ afbeelding ].
ik zou het nogal een gok vindenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heeft wel een neus voor fouten, lijkt me een leuke bezigheidstherapie voor haar.
chanante lijven op rtl5quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef Chai het volgende:
Faasss? Kijk jij toevallig ook Hollandse Zaken? Inhoudelijk echt bagger zeg.En alle clichés juist bevestigend.
Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef Chai het volgende:
kom dan jonguhquote:
quote:
Zeggiknie.quote:
Krijgen we allemaal random gekke Rotterdammers hier, lijkt me geen goed idee. Hoewel..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Moet ik weer posters gaan ophangen?
Kom maar bij mij in bed dan.quote:
Dat kan dan mooi woensdag tijdens jullie date.quote:
Hard geworden.quote:
Wat zit je te pushen. :s :squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan dan mooi woensdag tijdens jullie date.
Misschien is er woensdag wel helemaal niks en zei chlochlo dat om jou op het verkeerde been te zetten. Misschien ook wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan dan mooi woensdag tijdens jullie date.
Jullie zouden ZO'N leuk stel zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien is er woensdag wel helemaal niks en zei chlochlo dat om jou op het verkeerde been te zetten. Misschien ook wel.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jullie zouden ZO'N leuk stel zijn.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
penis, vagina. wat doet de rest ertoe?
Allebei superleuke mensen.quote:
Leugenaar.quote:
neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:40 schreef CristinaYang het volgende:
Gaan Chloro en Krio op date?! Vertel me alle details![]()
beetje erin, beetje eruitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:40 schreef CristinaYang het volgende:
Gaan Chloro en Krio op date?! Vertel me alle details![]()
quote:
Goeiemorgenquote:
ik had gewoon een standaard ochtend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Goeiemorgen
Ik heb me toch een drama ochtend.Metro te laat, trein gemist, nu dus te laat voor overdracht. En net zo'n hysterisch "WAAR IS M'N TELEFOON"-moment terwijl ik m gewoon in m'n hand had
Ik had in bed moeten blijven
Jaloersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gewoon een standaard ochtend.
broodje gemaakt, nieuws op tv gekeken, rustig klaar gemaakt, in de auto gestapt en naar het werk gereden
wat moest je overdragen?
oh je bent met co-schappen bezig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JaloersWat voor werk doe je eigenlijk?
Ik hoef niets over te dragen. Dat doen de artsen van de nachtdienst aan de artsen van de dagdienst, en de co's zitten daar bij en doen een beetje alsof ze snappen waar het over gaat
Over labeltjes en wat de nadelen en voordelen ervan zijn, maar het is qua voordelen allemaal huisvrouw gelul over erkenning voor jezelf enz. En het kan een nadeel zijn bij het verzekeren, maar ze gaan niet in op de vraag of er ook een mogelijkheid tot 'ontlabelen' is.quote:
Bwhehe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
penis, vagina. wat doet de rest ertoe?
De teller staat nu inmiddels op 1.000.000 of zo?quote:
ik gok eerder rond de 15quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De teller staat nu inmiddels op 1.000.000 of zo?
Ik heb het naar boven afgerond zoals je ziet.quote:
De mensen die dat gaan lopen afzeiken worden nog niet eens door een aftakelende zeekoe met schurft bereden. Dus het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:25 schreef Chai het volgende:
Op facebook wil je niet uitgekozen worden door een varkentje die jou dan vervolgens gaat berijden. Dat is vernederend.
Doe niet zo lullig tegen chai.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mensen die dat gaan lopen afzeiken worden nog niet eens door een aftakelende zeekoe met schurft bereden. Dus het is maar hoe je het bekijkt.
Kan je niet maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mensen die dat gaan lopen afzeiken worden nog niet eens door een aftakelende zeekoe met schurft bereden.
Het gaat toch niet over haar verder? Ik begrijp het even niet.quote:
wauw, niet zo serieus kerel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat toch niet over haar verder? Ik begrijp het even niet.
Ik ben ook niet serieus, wat is dit dan toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
wauw, niet zo serieus kerel.Je weet ondertussen toch wel dat je beter sowieso mijn posts kan overslaan tot ik mijn koffie heb gehad?
terechte klacht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben ook niet serieus, wat is dit dan toch?En ja, dat weet ik wel, maar ik werk nu sinds drie weken in de nacht dus dat de dag net begint voor sommige mensen als ik wakker ben is nog een beetje wennen.
Mwa nee, ik vind het eigenlijk heerlijk om in de nacht te werken.quote:
hoezo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa nee, ik vind het eigenlijk heerlijk om in de nacht te werken.
Elf tot zeven. Een vooral omdat ik dan nooit meer ochtenden hoef mee te maken.quote:
Ik dacht dat je een grapje maakte.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad.Hele buik zat onder, want de zalf hielp niet. Gelukkig niet gezicht of arm of zo.
maar ja, het is weg nuquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad.Hele buik zat onder, want de zalf hielp niet. Gelukkig niet gezicht of arm of zo.
altijd overdag moeten slapen lijkt me echt niet relaxedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Elf tot zeven. Een vooral omdat ik dan nooit meer ochtenden hoef mee te maken.Ik heb nu ook voor het eerst in negen weken weekend. Ik weet niet wat ik moet gaan doen.
Dat dacht ik eerst ook, maar dat is eigenlijk heel erg fijn. En als je dingen moet doen als de APK, tandarts en dat soort dingen hoef je nooit vrij te pakken. Het bevalt me wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
altijd overdag moeten slapen lijkt me echt niet relaxednouja, je went er sowieso wel aan, maar toch.
Dat is dan wel een prachtig voordeelquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:35 schreef Id_do_her het volgende:
En als je dingen moet doen als de APK, tandarts en dat soort dingen hoef je nooit vrij te pakken. Het bevalt me wel.
Ja, echt. Ik moest APK doen, dus ik ging om zeven uur richting garage, gingen ze de tent een uur eerder voor me opengooien en ik kreeg een leenauto. Ik met de leenauto naar huis, ben ik net wakker, bellen ze me op: "je kunt hem ophalen, de rekening ligt over een paar dagen op de mat".quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is dan wel een prachtig voordeel
das netjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik moest APK doen, dus ik ging om zeven uur richting garage, gingen ze de tent een uur eerder voor me opengooien en ik kreeg een leenauto. Ik met de leenauto naar huis, ben ik net wakker, bellen ze me op: "je kunt hem ophalen, de rekening ligt over een paar dagen op de mat".
Alles binnen een halve dag geregeld, toen ik overdag werkte kon het snel drie dagen duren.
Ja vond ik ook, ik zag er al helemaal tegenop om weer die klote-APK te doen en alles, maar het was zo geregeld.quote:
geen Kwik-Fit tochæquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, ik zag er al helemaal tegenop om weer die klote-APK te doen en alles, maar het was zo geregeld.
Sowieso die garage.Ik heb er inmiddels een stuk of tien gehad en dit is de eerste waarbij ik denk dat ik niet van achter genomen word. Geeft rust.
Nee natuurlijk niet.quote:
ik moet ook eens een andere garage proberen. na de vorige beurt voelde ik toch wel wat pijn aan mn kringspierquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, ik zag er al helemaal tegenop om weer die klote-APK te doen en alles, maar het was zo geregeld.
Sowieso die garage.Ik heb er inmiddels een stuk of tien gehad en dit is de eerste waarbij ik denk dat ik niet van achter genomen word. Geeft rust.
die weten wel hoe ze een klant voor het leven krijgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.Een garage door twee broers in een boerendorp, maar echt, niks te klagen.
Ik heb mijn auto daar ook gekocht. "Oh, ja maar dan loop ik wel even naar het dorp hier drie kilometer verderop om hem over te schrijven."
"Ach nee man, laat lekker. Ik geef mijn broer wel een auto, hij zet je daar af, je schrijft hem over, en dan neem je die auto maar meteen mee."
Ook weer in een paar uur geregeld.
Dat heb ik ook vaak gehad. Maar ik ging mijn huidige auto daar kopen, ik moest meteen mee naar het kantoor. Ze gooide meteen de hele onderhoudsgeschiedenis ter inzage open.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet ook eens een andere garage proberen. na de vorige beurt voelde ik toch wel wat pijn aan mn kringspier
Daarom. Als ik nu iets aan mijn auto heb weet ik waar ik moet zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
die weten wel hoe ze een klant voor het leven krijgen
liekendiekquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom. Als ik nu iets aan mijn auto heb weet ik waar ik moet zijn.
Niet Liekendiek, hiervoor zat ik bij Pauperesse en Zonen Autotechniek.quote:
duidelijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet Liekendiek, hiervoor zat ik bij Pauperesse en Zonen Autotechniek.
Daarom nooit advies over auto's aannemen van je moeder. Dat gaat je geld kosten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
de garage waar ik nu ga is ook waar mn ouders al jaren gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom nooit advies over auto's aannemen van je moeder. Dat gaat je geld kosten.
Ik kan je wel het adres doorgeven van Badass Garage B.V. maar ik denk dat het een beetje uit de richting ligt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de garage waar ik nu ga is ook waar mn ouders al jaren gaan.
op zich een goede garage en krijg gratis een leenauto die ik niet hoef te tanken enzo, maar aan onderdelen is die best duur en als ik de auto terugkrijg is er altijd wel iets waar ik me aan stoor
zit er dik in jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan je wel het adres doorgeven van Badass Garage B.V. maar ik denk dat het een beetje uit de richting ligt.
hoe oud ben je dat je dat kijktæquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:10 schreef Robophatt het volgende:
wtf is dit voor kutaflevering van fairly odd parents, wat een hysterie
De teloorgang is al ingegaan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:10 schreef Robophatt het volgende:
wtf is dit voor kutaflevering van fairly odd parents, wat een hysterie
Nja ik keek Spongebob, nu heb ik de tv gewoon aanstaanquote:
zelfde als de donald duck lezen na ja 14de zekerquote:
Dat zie je niet vaak bij die moderne kolder.quote:
De teloorgang van wat?quote:
Nee, dat is anders.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef wise het volgende:
[..]
zelfde als de donald duck lezen na ja 14de zeker
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nja ik keek Spongebob, nu heb ik de tv gewoon aanstaan
23
Sowieso de donald duck lezen, alleen lelijke jongetjes deden dat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef wise het volgende:
[..]
niets mis mee, deed ik altijd voor het slapen, kleine nietszeggende verhaaltjes om je hoofd leeg te maken, erg rustgevend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso de donald duck lezen, alleen lelijke jongetjes deden dat.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
niets mis mee, deed ik altijd voor het slapen, kleine nietszeggende verhaaltjes om je hoofd leeg te maken, erg rustgevend.
Whehehe, tijdens mijn studie had ik wel de klassenfreak die dat op zijn 21ste nog deed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Chai het volgende:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
agreedquote:
Nou nee, die verhalen van Carl Barks en Don Rosa waren zeker niet nietszeggend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
niets mis mee, deed ik altijd voor het slapen, kleine nietszeggende verhaaltjes om je hoofd leeg te maken, erg rustgevend.
Nou volgens mij zijn het geen heel nieuwe afleveringen, Cosmo heeft z'n oude stem nog.quote:
even kijken wat Vas er van vind;quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
smerige racist is wise ook zeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, ja. Want witter kan zowat niet.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef wise het volgende:
[..]
even kijken wat Vas er van vind;kenker. ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ging het al.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou volgens mij zijn het geen heel nieuwe afleveringen, Cosmo heeft z'n oude stem nog.
Het is een of andere musical aflevering met echt hysterische liedjes de hele tijd.
watæquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, ja. Want witter kan zowat niet.
liedjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou volgens mij zijn het geen heel nieuwe afleveringen, Cosmo heeft z'n oude stem nog.
Het is een of andere musical aflevering met echt hysterische liedjes de hele tijd.
#teamWisequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfbenoemde realist welteverstaan.
hear hearquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfbenoemde realist welteverstaan.
Ja het is nu gelukkig afgelopen. Nu kan ik blue's clues kijkenquote:
Wie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is nu gelukkig afgelopen. Nu kan ik blue's clues kijken
zip it”quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, en nu opeens van: "watæ"
Midden in de supermarkt de Playboy checken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef Salatrel het volgende:
ik loop elke week naar de sigarenboer om daar de donald duck te lezen
Oh hij. Creepy fuck.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloof niet dat ik ooit ergens zo simpel van geworden ben![]()
Net geleerd dat broccoli groen is.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef Salatrel het volgende:
ik loop elke week naar de sigarenboer om daar de donald duck te lezen
Die stem ook van die kerel die dat heeft nagesynchroniseerdquote:
Ik herinner me dat hij wel zwaar leip was in een filmpje over een bonenstaak.quote:
Karl N.?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die stem ook van die kerel die dat heeft nagesynchroniseerd
Die Kay Anker ook he.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:20 schreef Salatrel het volgende:
stiekem is de donald duck gewoon naturisten propaganda
die filmpjes over WOIIquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik herinner me dat hij wel zwaar leip was in een filmpje over een bonenstaak.
Ome Walt was sowieso een grote antisemiet. Hitler was inderdaad een groot fan van Disneyfilmpjes. Net zoals Henry Ford, die zich ook zo bij de SuperNaziFriends kunnen voegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
die filmpjes over WOII
Tevens grappig detail, Hitler kon er goed om lachen, hij was een groot fan, en Walter Elias "Walt" Disney was dan weer een fan van de Nazi's en groot antisemiet.
Met dille valt het allemaal wel mee man, wise.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:26 schreef wise het volgende:
zelfs in japan heb je de token black guy
Oh, Japan!: Softbank reclame
pijnboompitten > dillequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met dille valt het allemaal wel mee man, wise.
die hond praat tenminste... die neger zegt geen woordquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:26 schreef wise het volgende:
zelfs in japan heb je de token black guy
Oh, Japan!: Softbank reclame
Alles gemist.quote:
Verbaast me dat je dan nog terugkomt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:59 schreef Murdera het volgende:
wel grappig om eens een beetje te zien hoe jullie eruit zien ja.
Ik heb geen flauw idee.quote:
was je in roosendaal?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
Wauw m'n haar is ontploft
Ja maar vandaag om de een of andere reden echt maximaal. De tering.quote:
Nee nee, toch wel ver daar vandaanquote:
picsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar vandaag om de een of andere reden echt maximaal. De tering.
quote:
has broken, like the first morningquote:
ALL SINGING ALL DANCING CRAP OF THE WORLDquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
has broken, like the first morning
Blackbird has spoken, like the first bird
Praise for the singing, praise for the morning
Praise for the springing fresh from the word
Aww zo mooiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
has broken, like the first morning
Blackbird has spoken, like the first bird
Praise for the singing, praise for the morning
Praise for the springing fresh from the word
WTF! Dat nummer. Dat gebruikte ze voor dat zeehondje in de reclame die op het strand met z'n oogjes zo dichtkneep in de ochtendzon. Weet je welke?quote:
ik weet zelfs wie dat zeehondje gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WTF! Dat nummer. Dat gebruikte ze voor dat zeehondje in de reclame die op het strand met z'n oogjes zo dichtkneep in de ochtendzon. Weet je welke?
Zomer hequote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet zelfs wie dat zeehondje gemaakt heeft.
klik dan gewoon video url kopiėren op huidige tijdquote:
Ja, krio ging nog z'n handen showen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook nog toen veer en ik weg waren? Geloof ik niet.
quote:
werkt niet op fok.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klik dan gewoon video url kopiėren op huidige tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |