Jij kende Chloro al eerder ja?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
is er niet een mod die gewoon mijn taalfouten kan fixen? Dat had ik op een ander forum, was ideaal
Die komt pas bij het volgende topic denk ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef Chai het volgende:
Faasss? Kijk jij toevallig ook Hollandse Zaken? Inhoudelijk echt bagger zeg.En alle clichés juist bevestigend.
chlo als mod?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kende Chloro al eerder ja?
[..]
Die komt pas bij het volgende topic denk ik [ afbeelding ].
ik zou het nogal een gok vindenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heeft wel een neus voor fouten, lijkt me een leuke bezigheidstherapie voor haar.
chanante lijven op rtl5quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef Chai het volgende:
Faasss? Kijk jij toevallig ook Hollandse Zaken? Inhoudelijk echt bagger zeg.En alle clichés juist bevestigend.
Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef Chai het volgende:
kom dan jonguhquote:
quote:
Zeggiknie.quote:
Krijgen we allemaal random gekke Rotterdammers hier, lijkt me geen goed idee. Hoewel..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Moet ik weer posters gaan ophangen?
Kom maar bij mij in bed dan.quote:
Dat kan dan mooi woensdag tijdens jullie date.quote:
Hard geworden.quote:
Wat zit je te pushen. :s :squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan dan mooi woensdag tijdens jullie date.
Misschien is er woensdag wel helemaal niks en zei chlochlo dat om jou op het verkeerde been te zetten. Misschien ook wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan dan mooi woensdag tijdens jullie date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |