nee, wel een man met een nare stemquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee? zit daar een vrouw met nare stem in dan?
volgens mij juist een generatie van survivorsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen de RROD geen of maar wanneer was.
Echt bizar man, ik heb gewoon al 12 jaar Xbox Live en volgende maand zit ik 10 jaar op FOK!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens mij juist een generatie van survivorsIk heb hem voor 20 euro overgekocht omdat die gast dacht dat hij kaduuk zou gaan maar dat is nu al 5 jaar geleden
Jij FOK!t sinds je 12e of zo?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt bizar man, ik heb gewoon al 12 jaar Xbox Live en volgende maand zit ik 10 jaar op FOK!. Wtf
.
2e postquote:
quote:Op donderdag 4 september 2003 09:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, met je vrienden is 't wel lachen, vooral met die schade enzo. Maar online lijkt 'ie me wel leuk te worden.
Ik ga trouwens ook voor PGR2 en DTM, Sega GT suckt man.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kwam hier als een Nestalgie, en nu zit ik er nog.
Ikquote:
vind ik lief van je, dankje, ik bloosdequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik
Kan alleen niet zonder de chickies hier
Kusjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
vind ik lief van je, dankje, ik bloosde
kill itquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
tering wat loopt die klotekat spastisch te doen![]()
debiel beest afentoe. even naar buiten tyfen.
Ik.quote:
Geposte.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
zie mijn eerder gepostte plaatje.
is er niet een mod die gewoon mijn taalfouten kan fixen? Dat had ik op een ander forum, was ideaalquote:
Jij kende Chloro al eerder ja?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
is er niet een mod die gewoon mijn taalfouten kan fixen? Dat had ik op een ander forum, was ideaal
Die komt pas bij het volgende topic denk ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef Chai het volgende:
Faasss? Kijk jij toevallig ook Hollandse Zaken? Inhoudelijk echt bagger zeg.En alle clichés juist bevestigend.
chlo als mod?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kende Chloro al eerder ja?
[..]
Die komt pas bij het volgende topic denk ik [ afbeelding ].
ik zou het nogal een gok vindenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heeft wel een neus voor fouten, lijkt me een leuke bezigheidstherapie voor haar.
chanante lijven op rtl5quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef Chai het volgende:
Faasss? Kijk jij toevallig ook Hollandse Zaken? Inhoudelijk echt bagger zeg.En alle clichés juist bevestigend.
Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef Chai het volgende:
kom dan jonguhquote:
quote:
Zeggiknie.quote:
Krijgen we allemaal random gekke Rotterdammers hier, lijkt me geen goed idee. Hoewel..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Moet ik weer posters gaan ophangen?
Kom maar bij mij in bed dan.quote:
Dat kan dan mooi woensdag tijdens jullie date.quote:
Hard geworden.quote:
Wat zit je te pushen. :s :squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan dan mooi woensdag tijdens jullie date.
Misschien is er woensdag wel helemaal niks en zei chlochlo dat om jou op het verkeerde been te zetten. Misschien ook wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan dan mooi woensdag tijdens jullie date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |