?quote:
BEK DICHTquote:
Halve wereld ter paard afgelopen, eerst 12 kutplantjes gezocht, dan nog 15 andere, crasht 'ie halverwegequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dat zijn de meest vertiefte missies
sowieso altijd in die games.
"Gefeliciteerd, je hebt de gruwelijke draak verslagen die dit dorp al 200 jaar in zijn greep hield. Voor de volgende missie mag je 12 wortels verzamelen."
Van m'n heksenstem :$quote:
ken je the nanny?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
was dat dan ook echt zo'n heksenstem?
neequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
was dat dan ook echt zo'n heksenstem?
fuckquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
BEK DICHT.
[..]
Halve wereld ter paard afgelopen, eerst 12 kutplantjes gezocht, dan nog 15 andere, crasht 'ie halverwege![]()
.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef Chai het volgende:
//En denk dat ze wel gewoon geil kan kreunen.
dat wijf uit friends dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh bij haar vind ik het nog wel iets hebben. En denk dat ze wel gewoon geil kan kreunen.
Yup, nergens last van verder. Dat kan je veel minder laten worden door je game op je HDD te gooien, als je 'm hebt uitgespeeld kun je het weer verwijderen als je eventueel meer ruimte nodig hebtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
fuckDoet jouw xbox het verder nog goed? wil wel GTAV halen, maar mijn xbox klinkt als mijn stofzuiger.
true maar sdat heb ik met gta IV gedaan, en daar heb ik ook nog dat als ik erg hard aan het rijden ben ik opeens tegen een paal klap die nog niet ingeladen isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup, nergens last van verder. Dat kan je veel minder laten worden door je game op je HDD te gooien, als je 'm hebt uitgespeeld kun je het weer verwijderen als je eventueel meer ruimte nodig hebt.
Hahaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
true maar sdat heb ik met gta IV gedaan, en daar heb ik ook nog dat als ik erg hard aan het rijden ben ik opeens tegen een paal klap die nog niet ingeladen is
je denkt dat het niet aan mijn xbox zal liggen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha. Maar GTA IV is ook alweer bijna een oud spel hè
. Toevallig eergister GTA V gepre-ordered, ¤49,95 incl
.
Geen idee, er zijn ondertussen ook al tig versies van de 360 met recentere hardware/compacter/enz. Mijne is alweer (even bevestigingsmail van bol.com opgezochtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
je denkt dat het niet aan mijn xbox zal liggen?
Haha beetje alsof ze net pindakaas heeft gegeten.quote:
ja true, maar mijne is een van de 1e versiesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn ondertussen ook al tig versies van de 360 met recentere hardware/compacter/enz. Mijne is alweer (even bevestigingsmail van bol.com opgezocht) van 10/31/08 en verder geen klachten
.
ah, deze vraag had gewoon betrekking op de nieuwe hit van sjors?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha beetje alsof ze net pindakaas heeft gegeten.
Toen de RROD geen of maar wanneer was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja true, maar mijne is een van de 1e versiesecht een ontzettend oudje.
Nee? zit daar een vrouw met nare stem in dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, deze vraag had gewoon betrekking op de nieuwe hit van sjors?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |