Daarom. Als ik nu iets aan mijn auto heb weet ik waar ik moet zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
die weten wel hoe ze een klant voor het leven krijgen
liekendiekquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom. Als ik nu iets aan mijn auto heb weet ik waar ik moet zijn.
Niet Liekendiek, hiervoor zat ik bij Pauperesse en Zonen Autotechniek.quote:
duidelijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet Liekendiek, hiervoor zat ik bij Pauperesse en Zonen Autotechniek.
Daarom nooit advies over auto's aannemen van je moeder. Dat gaat je geld kosten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
de garage waar ik nu ga is ook waar mn ouders al jaren gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom nooit advies over auto's aannemen van je moeder. Dat gaat je geld kosten.
Ik kan je wel het adres doorgeven van Badass Garage B.V. maar ik denk dat het een beetje uit de richting ligt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de garage waar ik nu ga is ook waar mn ouders al jaren gaan.
op zich een goede garage en krijg gratis een leenauto die ik niet hoef te tanken enzo, maar aan onderdelen is die best duur en als ik de auto terugkrijg is er altijd wel iets waar ik me aan stoor
zit er dik in jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan je wel het adres doorgeven van Badass Garage B.V. maar ik denk dat het een beetje uit de richting ligt.
hoe oud ben je dat je dat kijkt¿quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:10 schreef Robophatt het volgende:
wtf is dit voor kutaflevering van fairly odd parents, wat een hysterie
De teloorgang is al ingegaan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:10 schreef Robophatt het volgende:
wtf is dit voor kutaflevering van fairly odd parents, wat een hysterie
Nja ik keek Spongebob, nu heb ik de tv gewoon aanstaanquote:
zelfde als de donald duck lezen na ja 14de zekerquote:
Dat zie je niet vaak bij die moderne kolder.quote:
De teloorgang van wat?quote:
Nee, dat is anders.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef wise het volgende:
[..]
zelfde als de donald duck lezen na ja 14de zeker
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nja ik keek Spongebob, nu heb ik de tv gewoon aanstaan
23
Sowieso de donald duck lezen, alleen lelijke jongetjes deden dat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef wise het volgende:
[..]
niets mis mee, deed ik altijd voor het slapen, kleine nietszeggende verhaaltjes om je hoofd leeg te maken, erg rustgevend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso de donald duck lezen, alleen lelijke jongetjes deden dat.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
niets mis mee, deed ik altijd voor het slapen, kleine nietszeggende verhaaltjes om je hoofd leeg te maken, erg rustgevend.
Whehehe, tijdens mijn studie had ik wel de klassenfreak die dat op zijn 21ste nog deed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Chai het volgende:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
agreedquote:
Nou nee, die verhalen van Carl Barks en Don Rosa waren zeker niet nietszeggend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
niets mis mee, deed ik altijd voor het slapen, kleine nietszeggende verhaaltjes om je hoofd leeg te maken, erg rustgevend.
Nou volgens mij zijn het geen heel nieuwe afleveringen, Cosmo heeft z'n oude stem nog.quote:
even kijken wat Vas er van vind;quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
smerige racist is wise ook zeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, ja. Want witter kan zowat niet.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef wise het volgende:
[..]
even kijken wat Vas er van vind;kenker. ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ging het al.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou volgens mij zijn het geen heel nieuwe afleveringen, Cosmo heeft z'n oude stem nog.
Het is een of andere musical aflevering met echt hysterische liedjes de hele tijd.
wat¿quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, ja. Want witter kan zowat niet.
liedjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou volgens mij zijn het geen heel nieuwe afleveringen, Cosmo heeft z'n oude stem nog.
Het is een of andere musical aflevering met echt hysterische liedjes de hele tijd.
#teamWisequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfbenoemde realist welteverstaan.
hear hearquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfbenoemde realist welteverstaan.
Ja het is nu gelukkig afgelopen. Nu kan ik blue's clues kijkenquote:
Wie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is nu gelukkig afgelopen. Nu kan ik blue's clues kijken
zip it¡quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, en nu opeens van: "wat¿"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |