Jullie zouden ZO'N leuk stel zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien is er woensdag wel helemaal niks en zei chlochlo dat om jou op het verkeerde been te zetten. Misschien ook wel.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jullie zouden ZO'N leuk stel zijn.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
penis, vagina. wat doet de rest ertoe?
Allebei superleuke mensen.quote:
Leugenaar.quote:
neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:40 schreef CristinaYang het volgende:
Gaan Chloro en Krio op date?! Vertel me alle details![]()
beetje erin, beetje eruitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:40 schreef CristinaYang het volgende:
Gaan Chloro en Krio op date?! Vertel me alle details![]()
quote:
Goeiemorgenquote:
ik had gewoon een standaard ochtend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Goeiemorgen
Ik heb me toch een drama ochtend.Metro te laat, trein gemist, nu dus te laat voor overdracht. En net zo'n hysterisch "WAAR IS M'N TELEFOON"-moment terwijl ik m gewoon in m'n hand had
Ik had in bed moeten blijven
Jaloersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gewoon een standaard ochtend.
broodje gemaakt, nieuws op tv gekeken, rustig klaar gemaakt, in de auto gestapt en naar het werk gereden
wat moest je overdragen?
oh je bent met co-schappen bezig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JaloersWat voor werk doe je eigenlijk?
Ik hoef niets over te dragen. Dat doen de artsen van de nachtdienst aan de artsen van de dagdienst, en de co's zitten daar bij en doen een beetje alsof ze snappen waar het over gaat
Over labeltjes en wat de nadelen en voordelen ervan zijn, maar het is qua voordelen allemaal huisvrouw gelul over erkenning voor jezelf enz. En het kan een nadeel zijn bij het verzekeren, maar ze gaan niet in op de vraag of er ook een mogelijkheid tot 'ontlabelen' is.quote:
Bwhehe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
penis, vagina. wat doet de rest ertoe?
De teller staat nu inmiddels op 1.000.000 of zo?quote:
ik gok eerder rond de 15quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De teller staat nu inmiddels op 1.000.000 of zo?
Ik heb het naar boven afgerond zoals je ziet.quote:
De mensen die dat gaan lopen afzeiken worden nog niet eens door een aftakelende zeekoe met schurft bereden. Dus het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:25 schreef Chai het volgende:
Op facebook wil je niet uitgekozen worden door een varkentje die jou dan vervolgens gaat berijden. Dat is vernederend.
Doe niet zo lullig tegen chai.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mensen die dat gaan lopen afzeiken worden nog niet eens door een aftakelende zeekoe met schurft bereden. Dus het is maar hoe je het bekijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |