Jullie zouden ZO'N leuk stel zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien is er woensdag wel helemaal niks en zei chlochlo dat om jou op het verkeerde been te zetten. Misschien ook wel.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jullie zouden ZO'N leuk stel zijn.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
penis, vagina. wat doet de rest ertoe?
Allebei superleuke mensen.quote:
Leugenaar.quote:
neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:40 schreef CristinaYang het volgende:
Gaan Chloro en Krio op date?! Vertel me alle details![]()
beetje erin, beetje eruitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:40 schreef CristinaYang het volgende:
Gaan Chloro en Krio op date?! Vertel me alle details![]()
quote:
Goeiemorgenquote:
ik had gewoon een standaard ochtend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Goeiemorgen
Ik heb me toch een drama ochtend.Metro te laat, trein gemist, nu dus te laat voor overdracht. En net zo'n hysterisch "WAAR IS M'N TELEFOON"-moment terwijl ik m gewoon in m'n hand had
Ik had in bed moeten blijven
Jaloersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gewoon een standaard ochtend.
broodje gemaakt, nieuws op tv gekeken, rustig klaar gemaakt, in de auto gestapt en naar het werk gereden
wat moest je overdragen?
oh je bent met co-schappen bezig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JaloersWat voor werk doe je eigenlijk?
Ik hoef niets over te dragen. Dat doen de artsen van de nachtdienst aan de artsen van de dagdienst, en de co's zitten daar bij en doen een beetje alsof ze snappen waar het over gaat
Over labeltjes en wat de nadelen en voordelen ervan zijn, maar het is qua voordelen allemaal huisvrouw gelul over erkenning voor jezelf enz. En het kan een nadeel zijn bij het verzekeren, maar ze gaan niet in op de vraag of er ook een mogelijkheid tot 'ontlabelen' is.quote:
Bwhehe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
penis, vagina. wat doet de rest ertoe?
De teller staat nu inmiddels op 1.000.000 of zo?quote:
ik gok eerder rond de 15quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De teller staat nu inmiddels op 1.000.000 of zo?
Ik heb het naar boven afgerond zoals je ziet.quote:
De mensen die dat gaan lopen afzeiken worden nog niet eens door een aftakelende zeekoe met schurft bereden. Dus het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:25 schreef Chai het volgende:
Op facebook wil je niet uitgekozen worden door een varkentje die jou dan vervolgens gaat berijden. Dat is vernederend.
Doe niet zo lullig tegen chai.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mensen die dat gaan lopen afzeiken worden nog niet eens door een aftakelende zeekoe met schurft bereden. Dus het is maar hoe je het bekijkt.
Kan je niet maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mensen die dat gaan lopen afzeiken worden nog niet eens door een aftakelende zeekoe met schurft bereden.
Het gaat toch niet over haar verder? Ik begrijp het even niet.quote:
wauw, niet zo serieus kerel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat toch niet over haar verder? Ik begrijp het even niet.
Ik ben ook niet serieus, wat is dit dan toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
wauw, niet zo serieus kerel.Je weet ondertussen toch wel dat je beter sowieso mijn posts kan overslaan tot ik mijn koffie heb gehad?
terechte klacht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben ook niet serieus, wat is dit dan toch?En ja, dat weet ik wel, maar ik werk nu sinds drie weken in de nacht dus dat de dag net begint voor sommige mensen als ik wakker ben is nog een beetje wennen.
Mwa nee, ik vind het eigenlijk heerlijk om in de nacht te werken.quote:
hoezo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa nee, ik vind het eigenlijk heerlijk om in de nacht te werken.
Elf tot zeven. Een vooral omdat ik dan nooit meer ochtenden hoef mee te maken.quote:
Ik dacht dat je een grapje maakte.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad.Hele buik zat onder, want de zalf hielp niet. Gelukkig niet gezicht of arm of zo.
maar ja, het is weg nuquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad.Hele buik zat onder, want de zalf hielp niet. Gelukkig niet gezicht of arm of zo.
altijd overdag moeten slapen lijkt me echt niet relaxedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Elf tot zeven. Een vooral omdat ik dan nooit meer ochtenden hoef mee te maken.Ik heb nu ook voor het eerst in negen weken weekend. Ik weet niet wat ik moet gaan doen.
Dat dacht ik eerst ook, maar dat is eigenlijk heel erg fijn. En als je dingen moet doen als de APK, tandarts en dat soort dingen hoef je nooit vrij te pakken. Het bevalt me wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
altijd overdag moeten slapen lijkt me echt niet relaxednouja, je went er sowieso wel aan, maar toch.
Dat is dan wel een prachtig voordeelquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:35 schreef Id_do_her het volgende:
En als je dingen moet doen als de APK, tandarts en dat soort dingen hoef je nooit vrij te pakken. Het bevalt me wel.
Ja, echt. Ik moest APK doen, dus ik ging om zeven uur richting garage, gingen ze de tent een uur eerder voor me opengooien en ik kreeg een leenauto. Ik met de leenauto naar huis, ben ik net wakker, bellen ze me op: "je kunt hem ophalen, de rekening ligt over een paar dagen op de mat".quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is dan wel een prachtig voordeel
das netjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik moest APK doen, dus ik ging om zeven uur richting garage, gingen ze de tent een uur eerder voor me opengooien en ik kreeg een leenauto. Ik met de leenauto naar huis, ben ik net wakker, bellen ze me op: "je kunt hem ophalen, de rekening ligt over een paar dagen op de mat".
Alles binnen een halve dag geregeld, toen ik overdag werkte kon het snel drie dagen duren.
Ja vond ik ook, ik zag er al helemaal tegenop om weer die klote-APK te doen en alles, maar het was zo geregeld.quote:
geen Kwik-Fit toch¿quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, ik zag er al helemaal tegenop om weer die klote-APK te doen en alles, maar het was zo geregeld.
Sowieso die garage.Ik heb er inmiddels een stuk of tien gehad en dit is de eerste waarbij ik denk dat ik niet van achter genomen word. Geeft rust.
Nee natuurlijk niet.quote:
ik moet ook eens een andere garage proberen. na de vorige beurt voelde ik toch wel wat pijn aan mn kringspierquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, ik zag er al helemaal tegenop om weer die klote-APK te doen en alles, maar het was zo geregeld.
Sowieso die garage.Ik heb er inmiddels een stuk of tien gehad en dit is de eerste waarbij ik denk dat ik niet van achter genomen word. Geeft rust.
die weten wel hoe ze een klant voor het leven krijgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.Een garage door twee broers in een boerendorp, maar echt, niks te klagen.
Ik heb mijn auto daar ook gekocht. "Oh, ja maar dan loop ik wel even naar het dorp hier drie kilometer verderop om hem over te schrijven."
"Ach nee man, laat lekker. Ik geef mijn broer wel een auto, hij zet je daar af, je schrijft hem over, en dan neem je die auto maar meteen mee."
Ook weer in een paar uur geregeld.
Dat heb ik ook vaak gehad. Maar ik ging mijn huidige auto daar kopen, ik moest meteen mee naar het kantoor. Ze gooide meteen de hele onderhoudsgeschiedenis ter inzage open.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet ook eens een andere garage proberen. na de vorige beurt voelde ik toch wel wat pijn aan mn kringspier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |