Zou vinger tussen d'r billen drukken :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
grapje hoor
hier om het goed te maken.
[ afbeelding ]
zou wat anders tussen haar billen drukken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou vinger tussen d'r billen drukken :$
Een aangekoekte plak haar?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou wat anders tussen haar billen drukken.
ik heb geen haarplakkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een aangekoekte plak haar?
je gaat te lang met kutje omquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef gianni61 het volgende:
oke, even masturberen onder douche
Zou haar idd ook rimmen, jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou wat anders tussen haar billen drukken.
godverquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Shoutout naar je oneindige bron van grapmateriaal!
Tmiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef gianni61 het volgende:
oke, even masturberen onder douche
Ach jawel, maar het "klopt" niet.. No pun, want m'n puni klopt natuurlijk 24/7quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
Maar een penis in je kut is toch wel lekker?
Vrouwen zijn sowieso al hypocriet, maar lesbiennes, pfoe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
Ik vraag me dat altijd af... Een lesbienne die geen penis er in wil, maar bijv wel een dildo..
een aantal die ik ken hebben geen aversie tegen de penis, maar voelen simpelweg enkel lust voor vrouwen. terwijl ze een penis best kunnen waarderen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
Ik vraag me dat altijd af... Een lesbienne die geen penis er in wil, maar bijv wel een dildo..
Kan mij niet gek genoeg :$quote:
Ja, ik hoef niet te weten hoe de mannen hier zich rukken hoor ;s weeniequote:
Veer pls.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
Maar een penis in je kut is toch wel lekker?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
een aantal die ik ken hebben geen aversie tegen de penis, maar voelen simpelweg enkel lust voor vrouwen. terwijl ze een penis best kunnen waarderen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach jawel, maar het "klopt" niet.. No pun, want m'n puni klopt natuurlijk 24/7
NOTHING CAN DEFEAT THE PENIS!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
een aantal die ik ken hebben geen aversie tegen de penis, maar voelen simpelweg enkel lust voor vrouwen. terwijl ze een penis best kunnen waarderen.
Ja, precies dit ja! Ik begrijp het hele gevoelens hebben voor een andere vrouw, maar niet kunnen krijgen voor een man best wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
NOTHING CAN DEFEAT THE PENIS!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |