Zou vinger tussen d'r billen drukken :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
grapje hoor
hier om het goed te maken.
[ afbeelding ]
zou wat anders tussen haar billen drukken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou vinger tussen d'r billen drukken :$
Een aangekoekte plak haar?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou wat anders tussen haar billen drukken.
ik heb geen haarplakkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een aangekoekte plak haar?
je gaat te lang met kutje omquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef gianni61 het volgende:
oke, even masturberen onder douche
Zou haar idd ook rimmen, jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou wat anders tussen haar billen drukken.
godverquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Shoutout naar je oneindige bron van grapmateriaal!
Tmiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef gianni61 het volgende:
oke, even masturberen onder douche
Ach jawel, maar het "klopt" niet.. No pun, want m'n puni klopt natuurlijk 24/7quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
Maar een penis in je kut is toch wel lekker?
Vrouwen zijn sowieso al hypocriet, maar lesbiennes, pfoe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
Ik vraag me dat altijd af... Een lesbienne die geen penis er in wil, maar bijv wel een dildo..
een aantal die ik ken hebben geen aversie tegen de penis, maar voelen simpelweg enkel lust voor vrouwen. terwijl ze een penis best kunnen waarderen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
Ik vraag me dat altijd af... Een lesbienne die geen penis er in wil, maar bijv wel een dildo..
Kan mij niet gek genoeg :$quote:
Ja, ik hoef niet te weten hoe de mannen hier zich rukken hoor ;s weeniequote:
Veer pls.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
Maar een penis in je kut is toch wel lekker?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
een aantal die ik ken hebben geen aversie tegen de penis, maar voelen simpelweg enkel lust voor vrouwen. terwijl ze een penis best kunnen waarderen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach jawel, maar het "klopt" niet.. No pun, want m'n puni klopt natuurlijk 24/7
NOTHING CAN DEFEAT THE PENIS!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
een aantal die ik ken hebben geen aversie tegen de penis, maar voelen simpelweg enkel lust voor vrouwen. terwijl ze een penis best kunnen waarderen.
Ja, precies dit ja! Ik begrijp het hele gevoelens hebben voor een andere vrouw, maar niet kunnen krijgen voor een man best wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
NOTHING CAN DEFEAT THE PENIS!!!
Nee hoor, ga gerust doorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
het serieuze vragenuurtje is al voorbij?
terechte vragen dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, precies dit ja! Ik begrijp het hele gevoelens hebben voor een andere vrouw, maar niet kunnen krijgen voor een man best wel.
Maar als je kijkt naar pure lust, zou een lesbienne toch best seks kunnen hebben met een man? Want dan gaat het alleen om de seks en dus de piemel er in enz.
Maar dat hoor je vrijwel nooit, toch?
Ik bedoel, twee kutten tegen elkaar aan wrijven gaat ook niet veel voorstellen lijkt me, daar zullen ze toch ook wel allerlei toys voor gebruiken
Dat zeg ik eh.. Sort of..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, precies dit ja! Ik begrijp het hele gevoelens hebben voor een andere vrouw, maar niet kunnen krijgen voor een man best wel.
Maar als je kijkt naar pure lust, zou een lesbienne toch best seks kunnen hebben met een man? Want dan gaat het alleen om de seks en dus de piemel er in enz.
Ik bedoel, twee kutten tegen elkaar aan wrijven gaat ook niet veel voorstellen lijkt me, daar zullen ze toch ook wel allerlei toys voor gebruiken
THEY ALL NEED DICK.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een man en een vrouw? een beetje spelen met de vrouw terwijl hij je neemt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zeg ik eh.. Sort of..
Ik kan best gaan neuken met een man, ook al vind ik sperma goor, maar niet echt behoefte aan, want ik kan je nu al vertellen dat ik er als een zeester bij zou liggen omdat gebrek aan passie.. Snap je een beetje waar ik heen wil?
God, wat ben ik serieus
Ik snap het wel, ja. Je kunt dus ook niet seksueel opgewonden worden van een man, maar wél eventueel van het gevoel van een penis in je(zonder sperma)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zeg ik eh.. Sort of..
Ik kan best gaan neuken met een man, ook al vind ik sperma goor, maar niet echt behoefte aan, want ik kan je nu al vertellen dat ik er als een zeester bij zou liggen omdat gebrek aan passie.. Snap je een beetje waar ik heen wil?
God, wat ben ik serieus
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
Wat zouden lesbische holbewoners hebben gedaan? Elkaar bewerkt met stokken?
Gewoon het huishouden zoals alle vrouwen. Fijn de badkamer aan kant.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
You make it sound like a bad thing.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Dqod het volgende:
want ik kan je nu al vertellen dat ik er als een zeester bij zou liggen omdat gebrek aan passie..
natte grot na het dweilenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon het huishouden zoals alle vrouwen. Fijn de badkamer aan kant..
quote:
Voor de finesse.quote:
Al die riviertjes en meertjes en kreekjes e.d. zijn niet uit zichzelf ontstaan.quote:
gek he.... je hebt een kop als een dweilquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
voel me altijd aangesproken als het over dweilen gaat.
Dweilight Zone.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
voel me altijd aangesproken als het over dweilen gaat.
ja dat is dus zegmaar de grap, bedankt dat je ook meedoet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gek he.... je hebt een kop als een dweil
Nah, heb toch liever dat hij m dan gewoon in die andere vrouw steekt.. Ik vermaak me ondertussen alsnog genoeg met haarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
en een man en een vrouw? een beetje spelen met de vrouw terwijl hij je neemt?
Ja nou ja, sowieso word ik wel opgewonden als ik onder handen wordt "genomen" dus in principe ook wel van een penis (hoewel mijn voorkeur er nooit naar uit zou gaan).. Alleen zou ik t alsnog niet doen omdat het BLIJFT ontbreken aan passie (voor mij dan)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ja. Je kunt dus ook niet seksueel opgewonden worden van een man, maar wél eventueel van het gevoel van een penis in je(zonder sperma)
dqod mastrubeersessie aftermathquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al die riviertjes en meertjes en kreekjes e.d. zijn niet uit zichzelf ontstaan.
ok, dan zijn al mijn vragen wel beantwoord.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, heb toch liever dat hij m dan gewoon in die andere vrouw steekt.. Ik vermaak me ondertussen alsnog genoeg met haar
[..]
Ja nou ja, sowieso word ik wel opgewonden als ik onder handen wordt "genomen" dus in principe ook wel van een penis (hoewel mijn voorkeur er nooit naar uit zou gaan).. Alleen zou ik t alsnog niet doen omdat het BLIJFT ontbreken aan passie (voor mij dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |