That's it, jij ligt eruit vriendquote:
Val toch niet op mannen gekkie xDquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar uit? en is hij dan nog wel je vriend?
Kkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je wel eens een penis in je lichaam ontvangen eigenlijk?
In al m'n gaten :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je wel eens een penis in je lichaam ontvangen eigenlijk?
hoe vond je dat? kon je er wat mee? beviel het een beetje?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
In al m'n gaten :$
Wou je nog meer weten?
Vies, nee, neequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe vond je dat? kon je er wat mee? beviel het een beetje?
His lucky dayquote:
Nja, op dat vies na serieus jaquote:
Nouja, kan. Ok, bedankt voor het verlichten van mijn nieuwschierigheid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, op dat vies na serieus ja
Ik ben er simpelweg niet voor in de wieg gelegd.. Wil gewoon een natte gleuf op de mijne voelen, sorry hoor :$
Klopt het dat sommige lesbiennes een aversie hebben voor de penis door slechte, traumatiserende ervaringenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, op dat vies na serieus ja
Ik ben er simpelweg niet voor in de wieg gelegd.. Wil gewoon een natte gleuf op de mijne voelen, sorry hoor :$
Dat zal ongetwijfeld kloppen, maar ik denk dat er zelfs wel heteromeisjes zijn die een aversie hebben voor de penis door slechte, traumatiserende ervaringen :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt het dat sommige lesbiennes een aversie hebben voor de penis door slechte, traumatiserende ervaringen?
ex na ex na ex na exquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld kloppen, maar ik denk dat er zelfs wel heteromeisjes zijn die een aversie hebben voor de penis door slechte, traumatiserende ervaringen :$
Nou jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |