je hebt je haar uitgewrongen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben ingeolied en klaar voor je.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben ingeolied en klaar voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]godverdomme,was ik maar een lekker wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik scheer me wel voor je, sik weg enzo, wenkbrauwen epileren, kunnen we best een goede tijd hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:46 schreef Dqod het volgende:
Jammer dat je geen meisje bent, Mur
Hoewel je lange haar wel een goed begin is :$
Don't forget to tuck it in bbyquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik scheer me wel voor je, sik weg enzo, wenkbrauwen epileren, kunnen we best een goede tijd hebben.
Verdomme ;squote:
Ziek tochquote:
Ik mag rokje niet zo.quote:
Ik ook niet.. Aidswijfquote:
Je moet je muil houden, vieze sloeriequote:
That's it, jij ligt eruit vriendquote:
Val toch niet op mannen gekkie xDquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar uit? en is hij dan nog wel je vriend?
Kkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je wel eens een penis in je lichaam ontvangen eigenlijk?
In al m'n gaten :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je wel eens een penis in je lichaam ontvangen eigenlijk?
hoe vond je dat? kon je er wat mee? beviel het een beetje?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
In al m'n gaten :$
Wou je nog meer weten?
Vies, nee, neequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe vond je dat? kon je er wat mee? beviel het een beetje?
His lucky dayquote:
Nja, op dat vies na serieus jaquote:
Nouja, kan. Ok, bedankt voor het verlichten van mijn nieuwschierigheid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, op dat vies na serieus ja
Ik ben er simpelweg niet voor in de wieg gelegd.. Wil gewoon een natte gleuf op de mijne voelen, sorry hoor :$
Klopt het dat sommige lesbiennes een aversie hebben voor de penis door slechte, traumatiserende ervaringenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, op dat vies na serieus ja
Ik ben er simpelweg niet voor in de wieg gelegd.. Wil gewoon een natte gleuf op de mijne voelen, sorry hoor :$
Dat zal ongetwijfeld kloppen, maar ik denk dat er zelfs wel heteromeisjes zijn die een aversie hebben voor de penis door slechte, traumatiserende ervaringen :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt het dat sommige lesbiennes een aversie hebben voor de penis door slechte, traumatiserende ervaringen?
ex na ex na ex na exquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld kloppen, maar ik denk dat er zelfs wel heteromeisjes zijn die een aversie hebben voor de penis door slechte, traumatiserende ervaringen :$
Nou jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |