Zou voor de betreffende man weinig uitmaken iddquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:20 schreef Modus het volgende:
[..]
You make it sound like a bad thing.
nou, niets zo naar als iemand die er als een zak aardappelen bij ligt hoor, geloof mij maar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou voor de betreffende man weinig uitmaken idd
Voor mij ook wanneer iemand er als een zeester bij zou liggen in m'n bed.. Stop m'n tong er toch wel in
Een zak aardappelen was volgens Chai gisteren 25 kilo, dat is dus een kleuter oid? Smeerlapquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou, niets zo naar als iemand die er als een zak aardappelen bij ligt hoor, geloof mij maar.
Het was mij een waar genoegen.. Dan ga ik nu koffie drinken terwijl ik 2 vingers in m'n puni duwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok, dan zijn al mijn vragen wel beantwoord.
tmiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was mij een waar genoegen.. Dan ga ik nu koffie drinken terwijl ik 2 vingers in m'n puni duw
Tot straks :$
je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een zak aardappelen was volgens Chai gisteren 25 kilo, dat is dus een peuter oid? Smeerlap.
picsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was mij een waar genoegen.. Dan ga ik nu koffie drinken terwijl ik 2 vingers in m'n puni duw
Tot straks :$
Is het giftig?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Murdera in de pussyjuice van Dqod.
Hij kan best wat ethanol hebben en dan ook nog in combinatie met allerlei andere zooi las ik vanmiddag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tegen de ethanoldampen denk ik.
Of methaangas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tegen de ethanoldampen denk ik.
good pointquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan best wat ethanol hebben en dan ook nog in combinatie met allerlei andere zooi las ik vanmiddag.
Jij trouwens ook meen ik me te herinneren van je Grid/CB/Vas-meetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan best wat ethanol hebben en dan ook nog in combinatie met allerlei andere zooi las ik vanmiddag.
Ik herinner me dat niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij trouwens ook meen ik me te herinneren van je Grid/CB/Vas-meet.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Murdera in de pussyjuice van Dqod.
scherpquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
capsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HOUD JE BEK LOOPT M'N XBOX VAST TERWIJL IK FUCKING PLANTEN LOOP TE VERZAMELEN VOOR EEN CHALLENGE @ RED DEAD REDEMPTION GVD KAN IK HELEMAAL OPNIEUW REIZEN EN OVERNIEUW DOEN![]()
![]()
en dat zijn de meest vertiefte missiesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HOUD JE BEK LOOPT M'N XBOX VAST TERWIJL IK FUCKING PLANTEN LOOP TE VERZAMELEN VOOR EEN CHALLENGE @ RED DEAD REDEMPTION GVD KAN IK HELEMAAL OPNIEUW REIZEN EN OVERNIEUW DOEN![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef Chai het volgende:
Hebben jullie weleens dat jullie iemand een stuk minder aantrekkelijk vinden door een nare stem?
jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef Chai het volgende:
Hebben jullie weleens dat jullie iemand een stuk minder aantrekkelijk vinden door een nare stem?
Ja.. En sorry nog :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |