Wat zei ie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:41 schreef heywoodu het volgende:
Andy Houtkamp noemt de site met de meerkampprognosesite
wee wee wee punt ee er gee oo er ee jee punt net slesj moskou met een w tweeduizenddertien slesj wimun punt pee haa peequote:
Tja, dan moet ongeveer 95% van de voetbalclubs ook niet meedoen aan de Champions League..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:42 schreef Bolters het volgende:
Om nog even terug te komen op bericht van net;
Ik vind inderdaad dat meedoen vrij zinloos is. Natuurlijk mag het en is het leuk om aan een WK mee te doen, maar in mijn ogen willen topsporters altijd winnen. Als blanke is het echter onmogelijk om een (lang) looponderdeel te winnen. Dus kun je in mijn ogen beter een ander onderdeel uitzoeken.
Als je het meeste talent hebt voor hardlopen kun je beter gaan speerwerpen ofzo omdat je blank bent en in jouw ogen dus geen kans hebt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:42 schreef Bolters het volgende:
Om nog even terug te komen op bericht van net;
Ik vind inderdaad dat meedoen vrij zinloos is. Natuurlijk mag het en is het leuk om aan een WK mee te doen, maar in mijn ogen willen topsporters altijd winnen. Als blanke is het echter onmogelijk om een (lang) looponderdeel te winnen. Dus kun je in mijn ogen beter een ander onderdeel uitzoeken.
En het WK voetbal met 6 landen, en Grand Slams beginnen in de kwartfinale, en korfbal WK's automatisch voor Nederland en alle tafeltennistitels direct naar Chinaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, dan moet ongeveer 95% van de voetbalclubs ook niet meedoen aan de Champions League..
Schaatsen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je het meeste talent hebt voor hardlopen kun je beter gaan speerwerpen ofzo omdat je blank bent en in jouw ogen dus geen kans hebt?
En de afgelopen Tour de France had alleen Froome moeten starten. Rest had toch al geen kans.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het WK voetbal met 6 landen, en Grand Slams beginnen in de kwartfinale, en korfbal WK's automatisch voor Nederland en alle tafeltennistitels direct naar China
Dafne Schippers kan beter gaan speerwerpen ipv hardlopen jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je het meeste talent hebt voor hardlopen kun je beter gaan speerwerpen ofzo omdat je blank bent en in jouw ogen dus geen kans hebt?
Verrassingen gebeuren in elke sport.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:46 schreef Bolters het volgende:
Voetbal, tennis; het zijn allemaal sporten die gek kunnen lopen. Je komt daar regelmatig uitslagen tegen waarvan je denkt; huh? Met andere woorden; waar de kleine clubs/spelers dus iets onverwachts presteren en een goede/hoger geklasseerde club/speler verslaan.
Bij hardlopen kom je dit nooit tegen. Nogmaals; van mij mag iedereen meedoen, maar het lijkt me uiterst frustrerend voor de atleten zelf. Je start, terwijl je al weet dat je finaal gelost gaat worden.
Rupp en de Borlees kunnen anders aardig mee, dat zijn ook geen negers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:46 schreef Bolters het volgende:
Voetbal, tennis; het zijn allemaal sporten die gek kunnen lopen. Je komt daar regelmatig uitslagen tegen waarvan je denkt; huh? Met andere woorden; waar de kleine clubs/spelers dus iets onverwachts presteren en een goede/hoger geklasseerde club/speler verslaan.
Bij hardlopen kom je dit nooit tegen. Nogmaals; van mij mag iedereen meedoen, maar het lijkt me uiterst frustrerend voor de atleten zelf. Je start, terwijl je al weet dat je finaal gelost gaat worden.
Je bent het toch wel met me eens dat de verrassingen in de loopsport nooit hebben gezorgd voor een 'blanke winnaar'. Lange onderdelen vanaf 5 kilometer althans.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verrassingen gebeuren in elke sport.
Ja, maar dit zijn de kortere afstanden ;-) Heb het echt over de lange afstanden vanaf 5 km.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rupp en de Borlees kunnen anders aardig mee, dat zijn ook geen negers.
Rupp is een 5/10km loper.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, maar dit zijn de kortere afstanden ;-) Heb het echt over de lange afstanden vanaf 5 km.
Klopt, je hebt gelijk. Wilde ik er nog bijzetten. Maar je zegt het zelf al; 'kan aardig meekomen'. Ik durf nu al te wedden dat hij geen goud gaat pakken dit WK.quote:
Won vorig jaar op de OS zilver op de 10.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:49 schreef Bolters het volgende:
[..]
Klopt, je hebt gelijk. Wilde ik er nog bijzetten. Maar je zegt het zelf al; 'kan aardig meekomen'. Ik durf nu al te wedden dat hij geen goud gaat pakken dit WK.
Tja, nu domineren de Keniaanse en Ethiopische vrouwen. Dat was 15 jaar geleden ook niet zo, wie weet hoe dat over 15 jaar is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Je bent het toch wel met me eens dat de verrassingen in de loopsport nooit hebben gezorgd voor een 'blanke winnaar'. Lange onderdelen vanaf 5 kilometer althans.
Das geen goud. Ergo, das niks waard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Won vorig jaar op de OS zilver op de 10.
Wat zei hij ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:52 schreef GooseFM het volgende:
Die commentator van de NOS over die juryleden
wat zei ie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:52 schreef GooseFM het volgende:
Die commentator van de NOS over die juryleden
Het hele punt is gewoon dat topsporters maar voor één ding willen gaan; goud. En dat gaat ze dus nooit lukken. Dan zou ik het overwegen een ander onderdeel te zoeken ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, nu domineren de Keniaanse en Ethiopische vrouwen. Dat was 15 jaar geleden ook niet zo, wie weet hoe dat over 15 jaar is.
En dan nog, als iemand het meest getalenteerd is voor de lange afstand, dan moet zij dat toch maar niet doen omdat jij vindt dat meelopen voor de top-5 toch niks waard is?
Beetje onzinnig om te zeggen dat ze dan maar moet gaan snelwandelen, of een totaal ander onderdeel moet gaan doen wat ze waarschijnlijk veel minder goed kan.
Bahrein? Burkina Faso?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:52 schreef heywoodu het volgende:
Deze commentator denkt (net als die op Sport1) ook al dat "BRN" voor Burundi staat
Bahreinquote:
Vlooienspel medailles schijnen nog vrij makkelijk te halen te zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:53 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het hele punt is gewoon dat topsporters maar voor één ding willen gaan; goud. En dat gaat ze dus nooit lukken. Dan zou ik het overwegen een ander onderdeel te zoeken ja.
Oh ik weet niet wat precies de doelen van Kuijken zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:53 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het hele punt is gewoon dat topsporters maar voor één ding willen gaan; goud. En dat gaat ze dus nooit lukken. Dan zou ik het overwegen een ander onderdeel te zoeken ja.
Eindige hij nou achter een paar blanken?quote:
Ja een Australiėr, een Nieuw-Zeelander, een Noor, en één blanke Amerikaan :pquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eindige hij nou achter een paar blanken?
Een van die jurleden hield een bordje op voor Liu (?) Commentator: "Je ziet hem denken "zo, dat heb ik weer goed gedaan". Heeft een heel jaar maar toe geleefd om een bordje op te houden voor Liu"quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het trieste is nog wel, dat ze er precies zo uit zag bij de start.
En in Kenia/Ethiopiė de lange afstands nummers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap wel dat die Russen deze sport erin houden... is toch een beetje zoals bij ons de 10km schaatsen
Ohquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet de meest sexy discipline volgens de eurosport commentator.
Ik zou daar graag geen foto van zien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou graag een foto zien van die doorgeschuurde schaamlippen aan het eind van die 20km.... dat moet een fraaie rosbief zijn
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou daar graag geen foto van zien.
Welke van de 3?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:00 schreef alors het volgende:
dat mens heeft echt zo'n lelijke Sovjetkop
Je kunt ze allemaal wel diskwalificeren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:02 schreef TheVulture het volgende:
Die 2e plek kun je ook wel diskwalificeren... die loopt gewoon te joggen
Idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:02 schreef TheVulture het volgende:
Die 2e plek kun je ook wel diskwalificeren... die loopt gewoon te joggen
Morgen, 6.30. De wekker staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:05 schreef alors het volgende:
Wanneer moeten de mannen? die doen toch 50km?
De mannen deden gisteren de 20km. Morgen of overmorgen (ff niet meer zeker) volgt idd nog de 50km.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:05 schreef alors het volgende:
Wanneer moeten de mannen? die doen toch 50km?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen, 6.30. De wekker staat.
Het moet door meerdere leden gezien wordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n jurylid is natuurlijk ook om te kopen, geen mens snapt de regels dus je kunt makkelijk zeggen dat iemand verkeerd wandelt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen, 6.30. De wekker staat.
Een zak extra roebels is zo geregeldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het moet door meerdere leden gezien worden
Tsja ze zijn wel erg atletisch allemaal, maar het gevoel bekruipt je dat dit voor blanke sporters het enige duurnummer is waar ze kunnen winnen. En louter een feestje van Rusland en China is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal niet gauw zeggen dat ik iets geen sport vind... maar dit snelwandelen komt in de buurt...
Vooral dat ja... je kunt eigenlijk gewoon iedereen diskwalificeren als je de regels hanteertquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:10 schreef alors het volgende:
Daarbij die heerlijk willekeurige kaarten voor overtredingenSchrappen graag.
Nee.quote:
nee, op 2.22 erafquote:
Ik ben er dan ook voor gewoon de 20 en 50 km kruipen in te voeren. Dat is veel makkelijker te controleren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vooral dat ja... je kunt eigenlijk gewoon iedereen diskwalificeren als je de regels hanteert
Das wel pijnlijk voor je knieėn. 20 en 50 km kruiwagen lopen daarentegenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook voor gewoon de 20 en 50 km kruipen in te voeren. Dat is veel makkelijker te controleren.
Kynard kan het nog redden door aantal foutsprongen te tellen. Gaat hij waarschijnlijk als 11e of 12e doorquote:
Europees gezien ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Dat Oekraine is ook echt een topland in de atletiek he
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:30 schreef Max23 het volgende:
Keynard door het oog van de naald, maar wel door naar de finale hoogspringen
Gaat dat nu niet meer lukken? Is ze niet goed op de 800 meter?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:32 schreef TheVulture het volgende:
Toch jammer dat Schippers net niet wat meer boven zichzelf uit kan stijgen... dit was wel een mooie kans geweest om een medaille te pakken op een WK
Als ze ineens de speer op 46 meter gooit zou het kunnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:34 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gaat dat nu niet meer lukken? Is ze niet goed op de 800 meter?
Niet meer goed te maken op 800mtr?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze ineens de speer op 46 meter gooit zou het kunnen.
Jammer dat dat niet gaat gebeuren.
Nee, daar verliest ze op de meeste van haar concurrenten. Als ze een goede speer gooi voor haar doen, ronde de 40-42 meter zou ze hoogstens vijfde kunnen worden denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:34 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gaat dat nu niet meer lukken? Is ze niet goed op de 800 meter?
Jammer! Hopelijk nog een goede speer dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, daar verliest ze op de meeste van haar concurrenten. Als ze een goede speer gooi voor haar doen, ronde de 40-42 meter zou ze hoogstens vijfde kunnen worden denk ik.
Verwacht er maar niet teveel van. Die 40 die ze heeft staan is voor haar nog best aardig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:36 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jammer! Hopelijk nog een goede speer dan!
Okidoki. Sinds wanneer hoeft een speer niet meer met de punt de grond in? Ik zie dat alle worpen worden goedgekeurd. Of is dat altijd zo geweest?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verwacht er maar niet teveel van. Die 40 die ze heeft staan is voor haar nog best aardig.
Of Rath moet weer iets geks laten zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat Theisen hier afhaakt voor het goud, waardoor alleen Melnychenko overblijft.
Kunnen we niet meer lachen om d'r forecastquote:
ze zal sowieso dik harder moeten dan de 2.18 die ze op de 800 meter in de forecast heeft. Ze moet eigenlijk een dik pr lopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:00 schreef andre77 het volgende:
Het zal heel lastig worden, maar Schippers is nog niet geheel kansloos voor de medailles. Ze zal in het klassement Nana moeten voor blijven, dus net wat verder dan haar eigen 40.41 moeten komen. Dan houdt ze ook wat marge over op Day en Johnson. Daarnaast zal Rath het slecht moeten doen met de speer. Gooit Rath 40 meter dan is het klaar.
Mwah, haar PR is 2:15. Denk dat een klein PR dan wellicht ook genoeg zal zijn. Maar ja, er valt pas iets zinnigs over te zeggen na het speerwerpen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:04 schreef franklop het volgende:
[..]
ze zal sowieso dik harder moeten dan de 2.18 die ze op de 800 meter in de forecast heeft. Ze moet eigenlijk een dik pr lopen
Ga er maar vooral niet vanuit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:00 schreef andre77 het volgende:
Het zal heel lastig worden, maar Schippers is nog niet geheel kansloos voor de medailles. Ze zal in het klassement Nana moeten voor blijven, dus net wat verder dan haar eigen 40.41 moeten komen. Dan houdt ze ook wat marge over op Day en Johnson. Daarnaast zal Rath het slecht moeten doen met de speer. Gooit Rath 40 meter dan is het klaar.
ze moet (aldus de forecast) nog dik 100 punten goedmaken. Van 218 naar 212 op de 800 is bijna 100 punten. Ik denk dat ze bij speer al blij mag zijn als ze rond de 38 gooit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, haar PR is 2:15. Denk dat een klein PR dan wellicht ook genoeg zal zijn. Maar ja, er valt pas iets zinnigs over te zeggen na het speerwerpen.
Ja precies, maar als ze wel rond de 40-41 meter gooit ligt dat alweer wat anders. We zullen het wel zien na het speerwerpen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:08 schreef franklop het volgende:
[..]
ze moet (aldus de forecast) nog dik 100 punten goedmaken. Van 218 naar 212 op de 800 is bijna 100 punten. Ik denk dat ze bij speer al blij mag zijn als ze rond de 38 gooit.
Voorbij? Ze staat er in de forecast al voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:28 schreef Max23 het volgende:
En die Engelse Johnson-Thompson gaat Schippers waarschijnlijk voorbij. Zeker met de 800m in het hoofd.
Ja in het huidige klassement. Forecast staat ze er al voor ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voorbij? Ze staat er in de forecast al voor.
als Schippers verder gooit dan haar dan staat ze in klassement er weer voor...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja in het huidige klassement. Forecast staat ze er al voor ja.
Dat valt toch echt vies tegen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:30 schreef Szura het volgende:
Ik kom zonder training en benul van techniek nog tot 35 meter met zo'n speer
Zelfoverschatting denk ik ja, het is lastiger dan het eruit ziet :pquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:30 schreef Szura het volgende:
Mij kan je bij beide onderdelen opvegenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:32 schreef Szura het volgende:
Nou nee hoor, heb het weleens geprobeerd
Loopnummers kun je me opvegen
Ik haalde ooit eens 15 meterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:32 schreef Szura het volgende:
Nou nee hoor, heb het weleens geprobeerd
Loopnummers kun je me opvegen
Tis echt moeilijker dan je denkt. 35 meter is echt wel ver.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:30 schreef Szura het volgende:
Tja, de mannen bij de tienkamp springen ook hoger, stoten de kogel ook verder, etcquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:33 schreef Felagund het volgende:
De mannen bij de tienkamp werpen een stuk verder, Eelco komt tot bijna 64 meter.
Ik vind het nog wel een groot verschil.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, de mannen bij de tienkamp springen ook hoger, stoten de kogel ook verder, etc
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:35 schreef franklop het volgende:
Maar goed degene die even 5 meter of liefst meer dan 35 meter moet werpen is zo aan de beurt
quote:
Met de speer vind ik het verschil wel schrikbarend groot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, de mannen bij de tienkamp springen ook hoger, stoten de kogel ook verder, etc
Inderdaad, en haar winst heeft ze voorlopig niet op de looponderdelen gepakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef TheArt het volgende:
Als Rath zich niet verbetert, dan kan ze zomaar eventueel een medaille uit het zicht raken. Die 2.08,68 loopt ze echt niet zomaar even. Is namelijk gelijk haar PR.
Als ik het goed bereken; Als schippers 2.15.50 loopt en de anderen voor dr lopen minimaal 0,50 trager dan hun forecast en Rath gaat rond de 2.13 lopen dan is brons nog mogelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, en haar winst heeft ze voorlopig niet op de looponderdelen gepakt.
Zag ik gister ook inderdaad, maar googlen en de foto's vallen dan toch weer tegen :pquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef TheArt het volgende:
Die Omrani mag er ook wel zijn trouwens
Lijkt me niet heel waarschijnlijk, maar goed, de kans is groter dan eerst. Die 40.22 valt me alleszins mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ik het goed bereken; Als schippers 2.15.50 loopt en de anderen voor dr lopen minimaal 0,50 trager dan hun forecast en Rath gaat rond de 2.13 lopen dan is brons nog mogelijk.
Ze heeft volgens mij vooral op het kogelstoten verloren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch balen van het verspringen.
Liever Johnson-Thompson dan Rath, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:49 schreef TheArt het volgende:
Tering Johnson-Thompson gaat gewoon op weg naar de medaille van Rath zo.
Zeker. Worden trouwens mooie duels later op de meerkamp bij de dames. Schippers uit '92, Johnson-Thompson uit '93, Thiam uit '94, Rodriguez uit '95. Ook Broersen kan nog heel wat jaren mee en die verbetert zich elk jaar nog flink. En dan heb je ook Sofia Linde nog.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever Johnson-Thompson dan Rath, dat dan weer wel.
Zelfde situatie; Schippers 2.15.50 dan moet Johnson-Thompson 2 seconden trager dan haar meerkamp pr en Rath 3,70 dan haar PRquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ik het goed bereken; Als schippers 2.15.50 loopt en de anderen voor dr lopen minimaal 0,50 trager dan hun forecast en Rath gaat rond de 2.13 lopen dan is brons nog mogelijk.
Ow nee, Day moet 0,51 trager
Het klinkt niet heel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfde situatie; Schippers 2.15.50 dan moet Johnson-Thompson 2 seconden trager dan haar meerkamp pr en Rath 3,70 dan haar PR
Dafne heeft gewoon een PR nodig op de 800. 2.14 zou ideaal zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfde situatie; Schippers 2.15.50 dan moet Johnson-Thompson 2 seconden trager dan haar meerkamp pr en Rath 3,70 dan haar PR
Dan moet SChippers er nog maar 2 meter bijgooienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het klinkt niet heel waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Als Daphne 2:15.02 loopt en Rath 2:11.68 en Johnson 2.11.76 wint ze het brons met hetzelfde puntenaantal als Rath.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:59 schreef franklop het volgende:
2 puntjes extra, kan maar net het verschil maken
Nadine nu 10e. Weet niet hoeveel series er zijn. Ik gok op 3. Als dat zo is, dan start Nadine idd ook in de laatste serie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:03 schreef franklop het volgende:
maar zoals TA al zei, het staat en valt denk ik met een PR op de 800, dat zal ze nodig hebben.
Weet niet of Broersen in dezelfde serie loopt, maar misschien kan die nog iets betekenen, al weet ik niet echt waar ze baat bij heeft
Mwah, achter Schippers denk ik, rond de 7e/8e plek. Hoewel je natuurlijk niet kunt zeggen of ze bij het speerwerpen ook zo veel had laten liggen als ze voor de medailles aan het vechten was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:12 schreef franklop het volgende:
Wil het eigenlijk niet zeggen, maar als Broersen niet had gevallen had ze nu circa 4e gestaan..
in het normale klassement eh, niet in de forecastquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, achter Schippers denk ik, rond de 7e/8e plek. Hoewel je natuurlijk niet kunt zeggen of ze bij het speerwerpen ook zo veel had laten liggen als ze voor de medailles aan het vechten was.
Oh, maar dat zegt niksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:14 schreef franklop het volgende:
[..]
in het normale klassement eh, niet in de forecast
Precies wat ik dacht dus. 3 series 800 meter met 10 vrouwen. Staat Nadine gelukkig precies 10e.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:20 schreef franklop het volgende:
Schippers en Broersen samen in laatste serie
Maar goed, wat kan ze betekenen? Een snelle serie lijkt me niet wenselijk, dus moet ze tempo laag gaan houden, maar hebben de concurrentes dan niet teveel kracht over op het eind?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht dus. 3 series 800 meter met 10 vrouwen. Staat Nadine gelukkig precies 10e.
Tempo laag houden gaat echt niet lukken, aangezien de onderlinge verschillen qua mogelijkheden op die 800 tussen de dames zo groot zijn. Wat ik zou doen is Nadine constant voor Dafne laten lopen op een tempo dat voor Broersen goed zou zijn voor een PR en dan hopen dat Dafne in de laatste halve ronde nog een sprint over heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, wat kan ze betekenen? Een snelle serie lijkt me niet wenselijk, dus moet ze tempo laag gaan houden, maar hebben de concurrentes dan niet teveel kracht over op het eind?
Snelwandelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/539637-chaotisch-slot-bij-snelwandelen.html
Ze rennen hier toch allebei gewoon half?
Livestream op sport 24. Je moet een beetje creatief zijn. BBC is er ook nog.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:50 schreef tralalala het volgende:
Heeft NOS livestreams of volgen jullie het via Eurosport?
Thompson gewoon wereldkampioen over x jaar. Die verbetert zich nog op de werpnummer en ze heeft al de snelheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker. Worden trouwens mooie duels later op de meerkamp bij de dames. Schippers uit '92, Johnson-Thompson uit '93, Thiam uit '94, Rodriguez uit '95. Ook Broersen kan nog heel wat jaren mee en die verbetert zich elk jaar nog flink. En dan heb je ook Sofia Linde nog.
Sport 24 dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Livestream op sport 24. Je moet een beetje creatief zijn. BBC is er ook nog.
Morgen denk ik toch maar het laatste half uurtje van snelwandelen meepikken. Is altijd lachen als ze veel te moe zijn en niet meer recht op hun benen kunnen staan, en dan afgevoerd moeten worden. Belachelijk en veel te zwaar onderdeel, die 20 km is triest zat.
Wat mij betreft iets te snel gezegd. Thiam kan ook nu al richting 6300, alleen laat dat nu even niet zien. En Rodriguez heeft al bijna 6200 punten gescoord en is pas 18. En ook Broersen sluit op ik de lange termijn niet uit. Als je ziet hoe die zich in 2 jaar verbeterd heeft, dan is dat gigantisch. 2 jaar en een maand geleden zette ze in Desenzano een PR neer van 5932 punten. Götzis dit jaar was en nu heeft ze al 400 punten meer gescoord en er zit nog veel meer rek in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Thompson gewoon wereldkampioen over x jaar. Die verbetert zich nog op de werpnummer en ze heeft al de snelheid.
Wtfquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/539637-chaotisch-slot-bij-snelwandelen.html
Ze rennen hier toch allebei gewoon half?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wtf![]()
![]()
.
Snap echt niet dat ze dit nog blijven doen
19x?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen om Nederlands kampioen te worden
Nederlandse records staan al even;quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen om Nederlands kampioen te worden
Er zijn twee van die vakken met Ukraļners, ik zit bij het andere.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:29 schreef TheArt het volgende:
De enige die er zowat nog zitten zijn de supporters van Melnychenko
[ afbeelding ]
Dit zijn hardlopend trouwens prima tijden, dus dat iemand hier dit snelwandelend gaat halen, dream on.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlandse records staan al even;
10 km 42.57 min Harold van Beek RWV Rotterdam Rotterdam 3-2-1991
20 km 1.24.52 uur Harold van Beek RWV Rotterdam Vignuelles (FRA) 1-5-1992
30 km 2.17.57 uur Harold van Beek RWV Rotterdam Arhus (DEN) 17-6-1995
50 km 3.58.21 uur Harold van Beek RWV Rotterdam Békéscsaba (HUN) 5-4-1992
Dat is toch een seconde of 15 sneller dan Lashmanova in Londenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlandse records staan al even;
20 km 1.24.52 uur Harold van Beek RWV Rotterdam Vignuelles (FRA) 1-5-1992
Dat lijkt me wel een van de leukere technische onderdelen om van dichtbij te zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook Isinbayeva voor m'n neus in actie vanavond, benieuwd hoeveel Russen erop af komen, zou wel tof zijn als het beetje vol zit.
Harold (hier in het midden) is niet op een zweeffase te betrappenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit zijn hardlopend trouwens prima tijden, dus dat iemand hier dit snelwandelend gaat halen, dream on.
Medaille bij 3000 meter SC vrouwen moet wel kunnen, die tijden waren genant.
18:10 de eerste heat, de beslissende om 18:26quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:59 schreef Pedroso het volgende:
Om hoelaat lopen de 7-kampsters de 800 meter ?
Het zal ns niet, het d-woord mag weer vallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef TheArt het volgende:
Lyudmyla Yosypenko, in Londen nog 4e op de zevenkamp, zou voor 4 jaar geschorst zijn vanwege problemen met haar biologische paspoort
Dat eufemisme altijd, 'problemen', klinkt alsof ze het kwijt is...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef TheArt het volgende:
Lyudmyla Yosypenko, in Londen nog 4e op de zevenkamp, zou voor 4 jaar geschorst zijn vanwege problemen met haar biologische paspoort
Had de commentator het gisteren nog over, "en waar de nummers 4 en 5 van Londen zijn weet niemand"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef TheArt het volgende:
Nationaal kampioenschap is al geweest helaas, wachten op die van volgend jaar (alsmede het nationaal jeugdkampioenschap, daar is 1 echte cm ook gewoon 1.5 Cheboksarycentimetersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat eufemisme altijd, 'problemen', klinkt alsof ze het kwijt is...
Terwijl ze er gewoon grandioos bij is naturlijk.
Ach, de Russen zullen binnenkort wel weer een nieuw talent uit Cheboksary presenteren!
Dit is een Oekraļense hčquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat eufemisme altijd, 'problemen', klinkt alsof ze het kwijt is...
Terwijl ze er gewoon grandioos bij is naturlijk.
Ach, de Russen zullen binnenkort wel weer een nieuw talent uit Cheboksary presenteren!
Nederlanders gebruiken ook doping, je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef TheArt het volgende:
En nu we toch bezig zijn, Herzog lijkt me ook definitief de klos te zijn: http://www.vn.nl/Archief/(...)n-de-dopingmails.htm
Sorry, ik ging automatisch uit van een Russische, lol.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is een Oekraļense hč
Overigens zijn de 'problemen' een nogal heel schommelende hemoglobinewaarde.
Wat zei Herzog over Farah dan? Was het een directe verdachtmaking?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sorry, ik ging automatisch uit van een Russische, lol.
En Herzog, oh oh.Al was haar opmerking over Farah wel goed, grappenmakers die gasten bij Salazar.
Maar die kan nu wel stoppen ja als je deze bewijzen ziet... Alhoewel, het is nog steeds geen sluitend bewijs dat ze het in d'r lichaam gehad heeft, dat is het trieste aan dit soort zaken...
18:10quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe laat gaan ze straks weer verder?
17.00 finale discus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe laat gaan ze straks weer verder?
18.10 is wanneer de zevenkamp verder gaat, zodoende.quote:
Ik hoop ook altijd dat ik de hoofdprijs bij de lotto win, helaas gebeurt dat niet zo vaak..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
Zie net dat Amels zijn finale niet heeft gehaald. Nu maar hopen dat Maureen Koster vanavond kan verrassen, anders heb ik donderdagavond niemand om toe te schreeuwen in Moskou.
Ik zal met je mee hopen, delen we dan de prijs?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop ook altijd dat ik de hoofdprijs bij de lotto win, helaas gebeurt dat niet zo vaak..
Is goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zal met je mee hopen, delen we dan de prijs?
Hohoho, ik wil meedelen! Niet alles voor jezelf houdenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan delen we ook de vreugde als Maureen de finale haalt.
Majewksiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
En we starten met Harting tegen Kanter.
Oja, die maffe Pool is er ook nog.
quote:
Goeie kogelslingeraar is dat he?quote:
Malachowski wel wou je zeggen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie kogelslingeraar is dat he?
quote:
Ja wat doen ze nu allemaal? Ik probeer een keer wat te volgen maar komt er nu nog live iets of?quote:
Ik dacht dat de eerste halve finale 400m horden net live zou zijn (waren loopsters aan het voorstellen), zapte even naar Eurosport en daar liepen ze net over de finishquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:14 schreef DeLuna het volgende:
Ik vertrouw NOS nooit of het wel live is
dat was de vorige serie natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat de eerste halve finale 400m horden net live zou zijn (waren loopsters aan het voorstellen), zapte even naar Eurosport en daar liepen ze net over de finish
Dat bedoel ik dus nouquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat de eerste halve finale 400m horden net live zou zijn (waren loopsters aan het voorstellen), zapte even naar Eurosport en daar liepen ze net over de finish
Canvasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef DeLuna het volgende:
Welke zender is nu wel fatsoenlijk en live dan?
Eurosport?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef DeLuna het volgende:
Belg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef DeLuna het volgende:
BBC 2, Sporza, Eurosport.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef DeLuna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |