Harold (hier in het midden) is niet op een zweeffase te betrappenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit zijn hardlopend trouwens prima tijden, dus dat iemand hier dit snelwandelend gaat halen, dream on.
Medaille bij 3000 meter SC vrouwen moet wel kunnen, die tijden waren genant.
18:10 de eerste heat, de beslissende om 18:26quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:59 schreef Pedroso het volgende:
Om hoelaat lopen de 7-kampsters de 800 meter ?
Het zal ns niet, het d-woord mag weer vallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef TheArt het volgende:
Lyudmyla Yosypenko, in Londen nog 4e op de zevenkamp, zou voor 4 jaar geschorst zijn vanwege problemen met haar biologische paspoort
Dat eufemisme altijd, 'problemen', klinkt alsof ze het kwijt is...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef TheArt het volgende:
Lyudmyla Yosypenko, in Londen nog 4e op de zevenkamp, zou voor 4 jaar geschorst zijn vanwege problemen met haar biologische paspoort
Had de commentator het gisteren nog over, "en waar de nummers 4 en 5 van Londen zijn weet niemand"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef TheArt het volgende:
Nationaal kampioenschap is al geweest helaas, wachten op die van volgend jaar (alsmede het nationaal jeugdkampioenschap, daar is 1 echte cm ook gewoon 1.5 Cheboksarycentimetersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat eufemisme altijd, 'problemen', klinkt alsof ze het kwijt is...
Terwijl ze er gewoon grandioos bij is naturlijk.
Ach, de Russen zullen binnenkort wel weer een nieuw talent uit Cheboksary presenteren!
Dit is een Oekraļense hčquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat eufemisme altijd, 'problemen', klinkt alsof ze het kwijt is...
Terwijl ze er gewoon grandioos bij is naturlijk.
Ach, de Russen zullen binnenkort wel weer een nieuw talent uit Cheboksary presenteren!
Nederlanders gebruiken ook doping, je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef TheArt het volgende:
En nu we toch bezig zijn, Herzog lijkt me ook definitief de klos te zijn: http://www.vn.nl/Archief/(...)n-de-dopingmails.htm
Sorry, ik ging automatisch uit van een Russische, lol.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is een Oekraļense hč
Overigens zijn de 'problemen' een nogal heel schommelende hemoglobinewaarde.
Wat zei Herzog over Farah dan? Was het een directe verdachtmaking?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sorry, ik ging automatisch uit van een Russische, lol.
En Herzog, oh oh.Al was haar opmerking over Farah wel goed, grappenmakers die gasten bij Salazar.
Maar die kan nu wel stoppen ja als je deze bewijzen ziet... Alhoewel, het is nog steeds geen sluitend bewijs dat ze het in d'r lichaam gehad heeft, dat is het trieste aan dit soort zaken...
18:10quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe laat gaan ze straks weer verder?
17.00 finale discus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe laat gaan ze straks weer verder?
18.10 is wanneer de zevenkamp verder gaat, zodoende.quote:
Ik hoop ook altijd dat ik de hoofdprijs bij de lotto win, helaas gebeurt dat niet zo vaak..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
Zie net dat Amels zijn finale niet heeft gehaald. Nu maar hopen dat Maureen Koster vanavond kan verrassen, anders heb ik donderdagavond niemand om toe te schreeuwen in Moskou.
Ik zal met je mee hopen, delen we dan de prijs?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop ook altijd dat ik de hoofdprijs bij de lotto win, helaas gebeurt dat niet zo vaak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |