Precies wat ik dacht dus. 3 series 800 meter met 10 vrouwen. Staat Nadine gelukkig precies 10e.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:20 schreef franklop het volgende:
Schippers en Broersen samen in laatste serie
Maar goed, wat kan ze betekenen? Een snelle serie lijkt me niet wenselijk, dus moet ze tempo laag gaan houden, maar hebben de concurrentes dan niet teveel kracht over op het eind?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht dus. 3 series 800 meter met 10 vrouwen. Staat Nadine gelukkig precies 10e.
Tempo laag houden gaat echt niet lukken, aangezien de onderlinge verschillen qua mogelijkheden op die 800 tussen de dames zo groot zijn. Wat ik zou doen is Nadine constant voor Dafne laten lopen op een tempo dat voor Broersen goed zou zijn voor een PR en dan hopen dat Dafne in de laatste halve ronde nog een sprint over heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, wat kan ze betekenen? Een snelle serie lijkt me niet wenselijk, dus moet ze tempo laag gaan houden, maar hebben de concurrentes dan niet teveel kracht over op het eind?
Snelwandelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/539637-chaotisch-slot-bij-snelwandelen.html
Ze rennen hier toch allebei gewoon half?
Livestream op sport 24. Je moet een beetje creatief zijn. BBC is er ook nog.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:50 schreef tralalala het volgende:
Heeft NOS livestreams of volgen jullie het via Eurosport?
Thompson gewoon wereldkampioen over x jaar. Die verbetert zich nog op de werpnummer en ze heeft al de snelheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker. Worden trouwens mooie duels later op de meerkamp bij de dames. Schippers uit '92, Johnson-Thompson uit '93, Thiam uit '94, Rodriguez uit '95. Ook Broersen kan nog heel wat jaren mee en die verbetert zich elk jaar nog flink. En dan heb je ook Sofia Linde nog.
Sport 24 dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Livestream op sport 24. Je moet een beetje creatief zijn. BBC is er ook nog.
Morgen denk ik toch maar het laatste half uurtje van snelwandelen meepikken. Is altijd lachen als ze veel te moe zijn en niet meer recht op hun benen kunnen staan, en dan afgevoerd moeten worden. Belachelijk en veel te zwaar onderdeel, die 20 km is triest zat.
Wat mij betreft iets te snel gezegd. Thiam kan ook nu al richting 6300, alleen laat dat nu even niet zien. En Rodriguez heeft al bijna 6200 punten gescoord en is pas 18. En ook Broersen sluit op ik de lange termijn niet uit. Als je ziet hoe die zich in 2 jaar verbeterd heeft, dan is dat gigantisch. 2 jaar en een maand geleden zette ze in Desenzano een PR neer van 5932 punten. Götzis dit jaar was en nu heeft ze al 400 punten meer gescoord en er zit nog veel meer rek in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Thompson gewoon wereldkampioen over x jaar. Die verbetert zich nog op de werpnummer en ze heeft al de snelheid.
Wtfquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/539637-chaotisch-slot-bij-snelwandelen.html
Ze rennen hier toch allebei gewoon half?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wtf![]()
![]()
.
Snap echt niet dat ze dit nog blijven doen
19x?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen om Nederlands kampioen te worden
Nederlandse records staan al even;quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen om Nederlands kampioen te worden
Er zijn twee van die vakken met Ukraďners, ik zit bij het andere.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:29 schreef TheArt het volgende:
De enige die er zowat nog zitten zijn de supporters van Melnychenko
[ afbeelding ]
Dit zijn hardlopend trouwens prima tijden, dus dat iemand hier dit snelwandelend gaat halen, dream on.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlandse records staan al even;
10 km 42.57 min Harold van Beek RWV Rotterdam Rotterdam 3-2-1991
20 km 1.24.52 uur Harold van Beek RWV Rotterdam Vignuelles (FRA) 1-5-1992
30 km 2.17.57 uur Harold van Beek RWV Rotterdam Arhus (DEN) 17-6-1995
50 km 3.58.21 uur Harold van Beek RWV Rotterdam Békéscsaba (HUN) 5-4-1992
Dat is toch een seconde of 15 sneller dan Lashmanova in Londenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlandse records staan al even;
20 km 1.24.52 uur Harold van Beek RWV Rotterdam Vignuelles (FRA) 1-5-1992
Dat lijkt me wel een van de leukere technische onderdelen om van dichtbij te zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook Isinbayeva voor m'n neus in actie vanavond, benieuwd hoeveel Russen erop af komen, zou wel tof zijn als het beetje vol zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |